Дата и час: 02 Юли 2020, 14:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2020, 08:18 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1175
Местоположение: София
Малей, тази моторетка е като баба София Лорен - и днес да ми пристане, пак няма да ѝ простя...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2020, 13:00 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2077
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Нали 8)

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2020, 00:02 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 04 Юни 2008, 09:32
Мнения: 37
Местоположение: София
:-)
тази обява я понмня, даже на няколко пъти си мислех да се обаждам, ама ми изпаднаха два XS400 и се отказах. Сега мааалко ме е яд .. :-) Като се оправи времето, мине извънредното положение и ... ако е удобно, може да се разберем да пием по бира и да го видя наживо, любопитно ми е ..

Поздрави


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2020, 10:27 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2077
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Никакъв проблем 8)

П.п. Хайде да използвам случая да ъпдейтна малко информацията по моторетката... Та значи, заведох Бианка на ел. майстор, че нещо имах съмнения относно зареждане, маси на мигачите и разни други подобни. И там всичко е профилактирано - релето зарежда в златния диапазон 13.9 - 14.4, просто се оказа, че вехтият ми волтметър работи пет за четири, драмата с мигачите се отстрани, тук таме се подмени някоя друга жица и всичко по ел. инсталацията е безупречно! От скука взех, че полирах гърнетата и пръснах с черна боя разни метални елементи дето бяха придобили доста ръждив вид, смених ръчката на съединителя, поизлъсках джантите и накрая свалих карбураторите та ги пратих на пълна профилактика (май с повечето ми мотори направих така, за да съм сигурен, че с карбовете всичко е наред, че ми е писнало от течащи и глъхнещи карбуратори!) и сега си ги чакам обратно, за да събирам окончателно моторетката.... Пък ако е дал Господ и да се вдигнат тея карантини, та да покараме, ще е чудесно 8)

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2020, 20:26 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 28 Май 2010, 23:33
Мнения: 175
Местоположение: София
Фори,
един вид - не си бракувал моторчето през 2010?

П.п.
Този твой мотор не го знаех...... :P


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2020, 21:10 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2077
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
....но го продавам в момента.
Моторът ми е много на сърце... Ако не бях в такава разкрачена ситуация - знаеш, предстои ми местене, свиване на доходите евентуално, отделно очертаващо се все по-малко време за каране, камо ли пък надалече...горе долу съм пуснал всичко за продажба, с идеята да ми остане един...евентуално два мотора за покарване отвреме навреме и това е. То като гледам колко карам напоследък - този сезон имам (почти) 1000 км. Страшна работа, страшна рокерия ти казвам :lol:
П.п. Иначе историята на моторетката в мои ръце е следната - купих я някога от Стуман ( тоя дето си му звънял за карбураторите) и на втория ден спуках гума (тоя ретро мотор е с вътрешни). Ходих в Ади, залепиха ми я и заминах на някаква сбирка на Соколовския манастир. На връщане отново спуках гума и се прибрах с триста зора до Софето, подпрях мотора при другите под сайванта и а днес да му сменя гумата, а утре и.....така 10 години :cry: Първите две, три години го припалвах, после отказа да пали и така си отвися до миналата есен, когато продадох къщата и трябваше да си изнеса двуколесните паметници нанякъде. Изнесох ги в сервиза на Любо (за негов ужас!) и така лека полека се сервизираха основно и вкараха в движение. Та....рекапитулацията е - моторетката е много готина, но не става за активно каране по простата причина, че има ужасно неспиращи спирачки - предни невентилирани дискове с еднобутални апарати и задна барабанна спирачка, която е "ала-бала", тясна задна гума, която дава усещане за доста некомфортна нестабилност при каране (апропо, болка на повечето моторетки от това време), много рядък модел е, но приятно бях изненадан, че всички части и консумативи, които тук не можах да намеря, открих в Щатите и то на съвсем прилични цени! В крайна сметка моторът в момента е пушка, отлежава в гараж и продължава да не се кара :lol: Реално съм минал с него 400 км, когато го купих и стотина тази пролет...

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com