Дата и час: 14 Ное 2018, 07:22

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 12:19 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 18:16
Мнения: 1788
взето от: http://anhrimik.blogspot.com/2009/03/blog-post.html
но с корекции...


Д-р Чейс: 12 годишен Опел Вектра. X20XEV.Със склонност към внезапно прегряване.
Д-р Хаус: Откога започнахме да се занимаваме с елементарни случаи? Да
си смени термостата. И без повече глупости.
Д-р Чейс: Термостата е сменен преди няколко седмици. Симпомът си остава.
Д-р Камерън: Стария антифриз може да бъде причината.
Д-р Чейс: И той е сменен.
Д-р Хаус: Хм. Интересно. Ще поемем случая. Направете проба от антифриза.
Д-р Чейс: Няма нужда. Антифризът е сменен съвсем скоро. Собственикът ми каза.
Д-р Хаус: Правило номер едно. Всички лъжат. Направете пробата.

Д-р Чейс: Етилен – гликолът е в нормата. Определено не е антифриза.
Д-р Камерън: Ерозиралото работно колело на водната помпа би могло да
доведе до лоша циркулация и от там проблемът с прегряването.
Д-р Хаус: Хей. Говорим за внезапно прегряване. Ако нещо не е наред с
водната помпа симптомът щеше да е постоянен. Защо не се върнеш обратно
в университета и да учиш механици сукалчета как се сменят накладки.
Предложения?
Д-р Чейс: Запушване на радиатора също отпада от списъка на възможните
повреди. Отхлабен ремък?

Д-р Камерън: Имаме нов симптом- По време на теста лампата на АБС-а примигва.
Д-р Чейс: Проблемът може да е в генератора. Износените четки на
генератора създават променливо зарядно напрежение.
Д-р Хаус: Чудесно. Но това не обяснява проблемът с прегряването.
Д-р Камерън: Може двата симптома да са свързани по някакъв начин.
Д-р Хаус: Запомнете едно. Нещата никога не са такива каквито са. Имаме
проблем с АБС-а, който не би трябвало да се задейства при дино тест и
непостоянно прегяване. Искам да докарате този мотор до изтощение.
Прегрейте го.
Д-р Чейс: Датчикът за температурата на маслото може да интерферира в
компютъра. Може би става въпрос за проблем в мениджмънта на двигателя.
Д-р Хаус: Малко вероятно. Но направете тест и рестартирайте компютъра.
/////
Д-р Камерън: Лог файла от компютъра не показва никакви грешки. Мозъкът
на двигателя е чист.
Д-р Чейс: Двигателя вече не прегрява. Но лампата за АБС п родължава да примигва.
Д-р Камерън: Само че чистачките се задействат без причина.
Д-р Хаус: Идеално. Сега пък чистачките.
Д-р Чейс: И двигателя губи антифриз.
Д-р Камерън: Това е абсурдно. Трябва да пристъпим към основен ремонт.
Д-р Хаус: Няма да отворя един двигател само защото отвреме навреме му
се приисква да прегрява и чистачките му се задействат току така. АБС-а
е вторично заболяване.
Д-р Чейс: Би трябвало да има връзка.
Д-р Хаус: Загуба на антифриз и електрически проблем. Плюс
прегряването, което вече го няма.
Д-р Камерън: Може би прегряването да е било бутафорно. Може просто да
е лъжлива информация. Шофьорът вижда, че на арматурното табло
температурата се е покачила. Това не означава, че това е така.
Д-р Хаус: Това би обяснило внезапното прегряване. Ако изобщо е имало такова.
Д-р Чейс: А и няма загуба на мощността.
Д-р Хаус: Какъв е ефекта ако течност попадне между няколко протрити кабела?
Д-р Камерън: Късо съединение. Тогава би имало изгорял предпазител.
Д-р Чейс: Не и ако късото съединение се разпределя между няколко отделни вериги.
Д-р Хаус: Това обяснява и примигването на АБС-а. На двигателя му няма
нищо. Натоварете го до краен предел.
Д-р Камерън: Това може да го убие....
Д-р Хаус: ...Или да ни покаже, че нямаме никакво прегряване. И всичко
е лъжлива информация. Натоварете мотора.

Д-р Чейс: Хаус, беше прав. Механиката е желязна. Двигателят си работи
като по ноти. Охладителната система си работи нормално.
Д-р Камерън: Въпреки това двигателят губи по малко антифриз. И уредът
на арматурното табло показва, че моторът прегрява.
Д-р Чейс: И лампата за АБС-а примигва.
Д-р Хаус: Този антифриз трябва да отива някъде. Проверихте ли маслото в картера?
Д-р Чейс: Нормално е. Няма покачване на нивото.
Д-р Камерън: Определено не е гарнитура на главата.
Д-р Хаус: Не съм те наел на работа за да ми казваш неща, които вече знам.
Д-р Чейс: И сега какво?
Д-р Хаус: Загубата на антифриз всъщност е разковничето. Шофьорът не е
забязал това по-рано, защото е сменил антифриза си скоро и загубата на
охладителна течност той е приел като изчистване на въздушните каверни
в охладителната система. Всеки двигател след смяна на антифриз се
нуждае от няколко последващи вливания вследствие на елиминирането на
въздушните камери в мотора. Ако пациентът губи антифриз в голямо
количество, то следва моторът да прегрее. Но прегряването не е
постоянно, а загубата на антифриз минимална. След като загубата на
антифриз се съчетава с електрически проблеми явно става дума за късо
съединение. Намерете го.
Д-р Чейс: И как да стане това?
Д-р Камерън: Определено е около мотора.
Д-р Хаус: Изключете всички предпазители и консуматори. Включете 220
волта в инсталацията на автомобила. Това трябва да свърши работа.
Д-р Камерън: Това може да подпали цялата инсталация.
Д-р Хаус: Вземете си пожарогасители. И правете каквото ви казвам.
Д-р Камерън: Какво подозираш?
Д-р Хаус: Синдромът на Рено-Клио.

Д-р Камерън: Появи се пушек. Бял пушек зад всмукателните колектори.
Д-р Чейс: Хаус, ти беше прав.
Д-р Хаус: Аз винаги съм прав. Намерете източника на белия пушек и
започнете лечение чрез смяна на кабелите в този район.
Д-р Камерън: А загубата на антифриз?
Д-р Хаус: Имаме нужда от трансплантация на цилиндров блок. Ще
включа пациента в списъкът на чакащите от моргите.
Д-р Чейс: Сигурен ли си, че това е причината? Че това е синдром на Рено-Клио?
Д-р Хаус:. Определено. Внезапното прегряване без загуба на мощност не
е никакво прегряване. Просто нещо лъже уредите. След като имаме
минимална загуба на антифриз, присвяткване на лампата за АБС-а и
спонтанно включване на чистачките това говори за напрежение във
веригите. Цилиндровият блок е с двойни стени между които циркулира
антифриз. За предпазване от спукване конструкторите са предвидили тапа
като средство срещу замръзване и спукване на блока. След като е
сменен антифриза, миещите качества на новия етилен-гликол е
предизвикал прокапване от тапата. Капещият антифриз е
влизал в снопа кабели под колектора и е предизвикал примигването на
лампата на АБС-а и спонтанното включване на чистачките. Както и грешни
показания на термометъра. Клиничен случай на синдромът на Рено-Клио.

_________________
http://ftp.domainbg.com/tatkobarba/zr7/
http://barba.atspace.com/moto/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 18:02 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2005, 15:29
Мнения: 1129
Местоположение: Пловдив
:lol: :lol: :lol: Насълзих се от смях. абсолютно съм съгласен с колегата. Случаят е често срещан при възрастни пациенти от всички марки!

_________________
Рокер качва мацка на задната седалка, дава й каската и казва:
- Само не стягай много каишката, че санитарите много се мъчат да ги разкопчават тия токи...
http://www.youtube.com/watch?v=dAOQUpIlkEk
Honda Dominator NX650
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 22:18 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2007, 19:46
Мнения: 240
Много дълго бре :twisted:

_________________
http://titanmoto.net/
http://www.zedmoto.com/
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com