Дата и час: 27 Апр 2018, 08:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2009, 10:11 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
от както видях снимките на Rodriguez из планината с мотора сън не ме хваща :D

първо изчетох всичко което намерих по форумите за офроуд и ендуро, започвайки с култовата статия на Ива/Спаска - подвизава се с различни имена по различните форуми но статията е една, и определено се насочих към леко ендуро, защото Кавата си ми е перфектна за из града и не ми създава никакви грижи, от любопитство отидох да огледам и се качих на една Honda Dominator 650 но тя си е наистина повече шосеен мотор, тежък, висок, меко окачване (с моите 120 кг като седнах и потъна 10 см ;) ) и определено не можах да си се представя на този мотор катерещ по баира

последва дълго разглеждане на всичко от Мобиле и подобни сайтове, но общо взето бях яко объркан от безбройните модели, затова си реших да се огранича до няколко които са ми в пловдив или близо до пловдив и които мога да пипна и вида

веднага ми хвана окото един KTM 250 SX - 2Т 2005 г (то това си е крос но все пак никакъв офроуд не би го спрял) на снимката изглеждаше много добре, навсякъде пише само добри работи за него и хоп вчера да го огледам, първото впечатление беше WOW коловете му са сигурно по дебели от фи 50 като тръби за обратна вода, солидна рама, супер твърдо окачване, качих му се и той потъна има няма 1 см :shock: , обаче като го запалих и чух този нервен звук увереноста ми взе да ме напуска, а като реших да тръгна и дадох газ както обикновенно си давам на Кавата и задната гума изора насипания чакъл на пътя вече знаех че с такова нещо си търся само белята без никакъв офроуд опит

и хайде хоп на път към следващия - Suzuki DR200, намиращ се в едно близко село до Пловдив, бях с много големи предубеждения че тези 200 кубика ще са ми малко, но мотора бе много запазен на снимките и си викам абе дай да видя какво е това чудо, моторчето е много леко - 113 кг, като му се качих, окачването бе малко по-твърдо от това на доминатора, а аз доволно си потънах но пък младежа (на половината на моите кила) си го бе нагласил като за него, запали веднага а двигателя бе студен, спирачки, гуми, всичко каквото огледах бе само с дребни забележки но без следи от дивотии, или ако е имало то не са му се отразили, двигателя като загря и махнах смукача замърка като коте имам чувството че работеше на 700-800 оборота, тръгнах по една стръмна улица, ами дърпа си, минах през няколко спящи полицая с различна скорост - ами няма тропане, няма хлопане
а най-якото което ми направи силно впечатление спрямо градския мотор е е че като му пуснеш газта и почти спира, т.е. почва да пълзи и аз го чакам всеки момент да загасне а то не гасне :) перфектно са го измислили за гората, с онова двутактовото не може да се кара бавно!

та хора с две думи влюбих се и май скоро ще се вземем с тази моторетка

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009, 15:24 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Добре си се насочил, като за начинаещ ендурист. Аз имам ДР 250. Доволен съм засега. Относно катмата - определено не е за малки деца (начинаещи имам предвид :D ). Надявам се всеки момент да те поздравя за добре дошъл в отбора.

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Последна промяна kolio92 на 06 Юни 2010, 15:02, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009, 17:34 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
приемам поздравляния, в неделя не издържах и с парите се метнахме с жената на колата и отидох и го взех и същия ден се разцепих от каране в покрайнините на Пловдив, в края на деня като седнах на стола нямах сили да стана :lol:
а пък днес се усетих че съм придобил и кофти навици, на идване към офиса с Кавасакито минах смело през няколко дупки докато се усетя че не съм с "онзи" мотор

предишния собсвеник се е грижил много добре за машинката, двигателя мърка като коте, днес го закарах при Орлин да го разглоби и да огледаме как са скоростите че нещо трудно ми влизат и май съединителя ще се сменя, това което ме кефи на макс е че няма да се спира да се кара цяла зима, само чакам да падне снега сега че тези таралежки много пеят на асфалта а все пак има няколко км да се минат докато излеза на полето.
ето го красавеца:
Изображение

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009, 19:26 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Честито! Но мисля че трябваше да се огледаш още малко. За кви пари го взе. Айде много безаварийни км.

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009, 19:53 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
ами аз не че не гледах и други, но това момче ми направи впечатление че се бе грижило за мотора добре, като отидеш и видиш мотор целия надран и в кал не почистен или пък минат с водоструйка така че чак веригата му суха и оставена без грам масло, не ми прави добро впечатление, щом стопанина не се грижи за това което се вижда сигурно се отнася немърливо и за това което не се вижда (поне аз така разсъждавам)
взех го за 2300 освен да му се смени маслото и съединителя мисля друго няма да излезе, двигателя пали от половин оборот
гледах сега един clutch kit набор дискове и пружини за DR200SE е 50 лири + доставката да е още 10-тина лири, така че в още 200 лв разход и ще имам мотор да карам цяла зима хихихи

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009, 23:28 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1143
Местоположение: София
Така се почва то... Дупки, легнали полицаи, поляна, баир и изведнъж си в некоя козя пътека или джандем без сили и обезводнен. Когато все пак излезеш почваш да въртиш и сучеш как да си вземеш нещо по-леко и по-мощно. Дет се вика, да ти е честито. Заразен си!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2009, 08:45 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
krasi.kara написа:
Така се почва то... Дупки, легнали полицаи, поляна, баир и изведнъж си в некоя козя пътека или джандем без сили и обезводнен. Когато все пак излезеш почваш да въртиш и сучеш как да си вземеш нещо по-леко и по-мощно...


Всеки така казваше, а аз не вярвах ... :mrgreen:

Честито моторче, много радости с него !

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2009, 10:25 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2007, 17:48
Мнения: 583
Местоположение: гр.София
Честито и от мен :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2009, 21:33 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
мерси! да ви се връща :)

днес дисковете на съединителя бяха сменени и скоростите влизат леко и мазно, след като видях как стана се запитах аджеба защо ме бе шубе да си ги сменя сам? цялата работа бе да се развиват/завият няклко болта и ако не си съвсем с вързани ръце дори без manual-и и при всичкото чудене и маене като за първи път е работа за 2 часа, другия път и това ще стане, но да не отегчавам тук по-разбиращите с подробности да не замине темата в каишите :lol:

маслото и филтъра също бяха сменени със полусинтетика 10W40 готов съм за каране по снега!

сега ми се струва че и предната спирачка е слабичка утре ще разглобя и проверя състоянието на накладките (сам!) 8)

като цяло впечатлението ми от мотора са повече от добри! чудесна машина, здрава, лесна за поддъжка, цените на резервните части във вемото са на някоко пъти по-ниски цени отколкото тези за Кавасаки ЕР5:

накладки за преден диск - 9 лири
дискове за съединител - 22 лири
пружини за съединител - 8.50 лири
свещ - 2.41 лири
маслен филтър - 3.04 лири
верига - 16.40 лири
преден венец - 12.48 лири
заден венец - 21.11 лири

очертава се здраво каране :lol: :lol: :lol:

нещо което прочетох в книжката за по-големия DR350 ме озадачи малко - там препоръчват смяна на масло на всеки 60 часа работа, това го смятам към 2500-3000 км което е по-къс пробег от това което препоръчват за Кавасакито (6000 км стандартно), но то събира само 1.7 л масло така че това ще е към 35 лв разход за масло и филтър та не е болка за умиране

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2009, 23:26 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Защо купуваш някои неща от интернет, при положение, че ги има и тук, на по тънки цени?
Хайде готви го, че ей сега като взема книжка ще се срещнем някъде в бъира да ги запознаем брадчедите. (нали и аз съм със сузуки)

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2009, 12:24 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
не знам къде са тези тънки цени, а и във вемото поне знаеш че ще дойде това което поръчваш, не някакво менте с етикет на оригиналната част, чувал съм от приятел че в бг 60% от резервните части поне за автомобилите идват от турция - чок калите комшу ;)
днес минах през един известен магазин в пловдив да видя за накладки за сузукито, след кратко ровене в каталога най-евтините (чок калите) бяха 30 лв и ги нямаше - сезона свърши ще внесем догодина, хайде мерси :lol:
във вемотото тези за 9 лири са Kyoto, някак си по-ми вдъхват доверие ;)

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2009, 15:44 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 29 Дек 2003, 18:31
Мнения: 936
Местоположение: Варна
KAWA-ER5 написа:
...сега ми се струва че и предната спирачка е слабичка утре ще разглобя и проверя състоянието на накладките (сам!) 8) ...


По-добре да е малко слабичка, че от нея най-гадно се пада.

_________________
ride to arrive


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009, 10:31 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Честито и от мен!!! =D>
Само безаварийни карания, кефа е гарантиран, а и кеф цена няма!!! :wink:
Дръж маслото му на максимума!!! :wink:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009, 10:46 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
мерси за съвета за маслото, и аз така бях решил, защото както се кара нагоре надолу се замислях дали няма да му е малко маслото като дръпнеш по някой баир и мотора е все под наклон - то все едно си го караш на задна
на колко часа/км го сменяте вие? като се замисля логично е като е по-малко като обем 1.7 л спрямо кавата 3.4 л да се замърсява по-бързо и да се сменя два пъти по-често

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009, 14:51 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2007, 15:45
Мнения: 373
Местоположение: Sofia / Sandanski
KAWA-ER5 написа:
мерси за съвета за маслото, и аз така бях решил, защото както се кара нагоре надолу се замислях дали няма да му е малко маслото като дръпнеш по някой баир и мотора е все под наклон - то все едно си го караш на задна

сигурно RODRIGUEZ има в предвид че др си имат такъв проблем

Цитат:
Има само един малък проблем, като остане без масло и вала се вкопава в кобилицата, или по-тежкия вариант да вкопае вала в главата...Много скъпо
Но ако се следи редовно нивото на маслото няма грижи.

http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=34691

_________________
Yamaha YZ400F
Gentoo Ricer
За шофьорите


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009, 14:59 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
KAWA-ER5 написа:
мерси за съвета за маслото, и аз така бях решил, защото както се кара нагоре надолу се замислях дали няма да му е малко маслото като дръпнеш по някой баир и мотора е все под наклон - то все едно си го караш на задна
...


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Мотора ти е със сух картер, та и на челна стойка да го караш все има мазане 8)

KAWA-ER5 написа:
...
на колко часа/км го сменяте вие? като се замисля логично е като е по-малко като обем 1.7 л спрямо кавата 3.4 л да се замърсява по-бързо и да се сменя два пъти по-често


А иначе - за този модел му предписват смяна на масло на 60 часа, което иде приблизително 3000 км., ама и на 1500-2000 да го сменяш няма да сбъркаш

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009, 15:21 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
ЗМЕЙ написа:
Мотора ти е със сух картер, та и на челна стойка да го караш все има мазане 8)


да е сух да е сух - колко да е сух :lol: мерси за инфото!
вчера си поръчах по ebay книжката че никъде не я намерих по интернета за download, намерих DR250 и DR350 но на немски und es ist sehr schwer für mich, въпреки че в училище едно време учих немски, английския го ползвам всекидневно и ми е доста по-лесно

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2009, 16:02 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
книжката за DR200 пристигна от ebay, ако някой колега има такъв мотор а няма manual и нещо се чуди мога да снимам и да пратя по email, но цялата книга е 200 стр и ме мързи да я снимам цялата и да я качвам някъде

оказа се че маслото в двигателя е само 1 lt (!) по данни на производител

когато смених съединителя преди няколко дни орлин ми каза че е сменил и маслото , понеже ми се видя много черно през прозорчето си помислих че е оставил старото, днес смених наново маслото и филтъра и след 20-30 км каране през прозореца пак ми се вижда черно, аспуха не пуши, т.е. не гори масло, защо толкова бързо потъмнява? да не е от тази система на мазане сух картер? да не се изтича всичко като му отворя пробката и да остава старо масло вътре???

аз така или иначе съм купил 2 литра Yacco полусинтетика (13 лв литъра - супер делавера) така че не е проблем след 100 км да го сменя отново но кавасакито като му смених маслото съм минал 500 км и на цвят още е като мед без никакви чернилки, а това сизуки при две смени на масло да става черно за няколко часа работа ме учудва

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2009, 20:28 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
KAWA-ER5 написа:
...когато смених съединителя преди няколко дни орлин ми каза че е сменил и маслото , понеже ми се видя много черно през прозорчето си помислих че е оставил старото, днес смених наново маслото и филтъра и след 20-30 км каране през прозореца пак ми се вижда черно, аспуха не пуши, т.е. не гори масло, защо толкова бързо потъмнява? да не е от тази система на мазане сух картер? да не се изтича всичко като му отворя пробката и да остава старо масло вътре???

аз така или иначе съм купил 2 литра Yacco полусинтетика (13 лв литъра - супер делавера) така че не е проблем след 100 км да го сменя отново но кавасакито като му смених маслото съм минал 500 км и на цвят още е като мед без никакви чернилки, а това сизуки при две смени на масло да става черно за няколко часа работа ме учудва


Ти колко пробки отвиваш при смяна на маслото ? Трябва да са поне 2 - прочети си и-бейската книжка :mrgreen:

А почерняването на маслото след няколко часа работа е напълно нормална реакция на читав смазочен продукт :wink:

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2009, 23:15 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
на dr200se пробката е само една :idea: по големите dr-и са с две, всъшност две са ако се счита за пробка и капака на филтърния елемент
ох мерси, успокоиме!
вече се чудех да не ми е затлачен двигателя с някакви мърсотии

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com