Дата и час: 16 Юли 2018, 09:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 00:10 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Фев 2011, 00:52
Мнения: 5
Въпроса ми е следния: продадох си пистовия мотор и мисля да минавам на ендуро/крос. Тъй като ще съм нов извън пътя, моля за съвет. Чувал съм че хускварна е един от лидерите извън пътя. Та хускварните здрави ли са, по-скъпи ли са за поддръжка от японските, намират ли се лесно части (от къде) и такива работи. По принцип искам да взема мотор около 400 кубика по възможност с водно охлаждане и стартер. Благодаря предварително.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 10:01 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1756
Местоположение: Видин
За съжаление практиката показва че не е добър избор на общия фон , поради гореизброените причини - тегаво намиране на части , и по-вискоката им цена . Ако не те бърка пари и време , или случиш читав мотор , взимай каквото ти хареса ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 19:29 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Фев 2011, 00:52
Мнения: 5
Благодаря колега, явно не е моя мотор това, може би Сузуки ДРЗ 400 или Кавазаки КЛХ 400.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 19:49 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1147
Местоположение: София
За какъв точно офроуд ще го ползваш - черни пътища, пътеки, кози пътеки? Suzuki DRZ400 и Kawasaki KLX400 са един и същ мотор.

Хускварната е по-екзотична марка. Относно частите, моето верую е, че в ерата на Интернет, това не е особен проблем. А откакто БМВ ги купиха, може би и дилърите на БМВ могат да доставят части.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 20:13 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1756
Местоположение: Видин
Ерата на интернет е ясна, но за по стари модели шанса да се намерят части е в пъти по малък от по популярните марки - говоря от личен опит. Това на ми пречи да се заглеждам по едно архивно 510 ТЕ :lol: .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 20:30 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2009, 20:32
Мнения: 96
BMW представителите не внасят и не смятат да внасят части за хускварна. Проблема с частите е огромен дори и за по-нови модели. Писал съм на дилъри в Англия и са склонни да доставят но цените бяха с 40-50% по вискоки от тези на другите марки ( Хонда, Сузуки, KTM и тнт).
Ако купуваш мотор за гората DRZ е подходящ, ако е за писта не е подходящ. Ако гледаш DRZ400 за гората гледай да е Е версията ( Пласмасов резервоар, 10коня повече и 10КГ по-лек от S версията). Такива с регистрация обаче се намират трудно. Аз имам такъв но ми излезе златен (6000лв за мотор 2006-та). Ако искаш по-професионална, но и по-претенциозна откъм подръжка машина Хвърли едно око на Бетите, страхотни моторетки за гората са и повечето имат регистрация. Проблема при тях е че често тези който се продават са доста изтормозени.
Ако търсиш мотор за гората не взимай кросов, на кросовия мястото е на пистата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2011, 19:37 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Фев 2011, 00:52
Мнения: 5
Еми най-вече ще се кара в гората и черни пътища, наблизо има и крос писта, мисля и там да се пробвам, но карането ми няма де е истинско, та дори и мотора да не е точно за там на мен едва ли ще ми направи впечатление. Бета е дъщерна на КТМ доколкото знам, поправете ме ако греша. При КТМ как стоят нещата - здравина, части? Говорим за по-старички мотори примерно около 2000г., защото мисля че е по-добре да започна с по-евтин.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2011, 19:53 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Ако искаш мотор евтин за потдръжка а и от към части до някаква степен, се ориентирай към Honda XR Suzuki DR(Z) и подобните на тях. КТМите, CRF, WR са си вече все по назобени и потдръжката им си е скъпичка. Лично мое мнение е че за черните пътища и пътеки идеално си пасва и Honda XR 400. Eвтин за потдръжка, въздушно охлаждане (не знам щом няма да се правиш на майстор защо искаш водно?) има вариянти и със стартер дори, но според мен с ритач е по-добре, защото е по-опростен, няма акомулатор и т.н.

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2011, 21:33 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1147
Местоположение: София
Бета ползват двигатели на КТМ, но са си отделни фирми. 350-кубиковото им ендуро е с двигател на Сузуки ДР350.

Загледай се във WR250 на Ямаха.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2011, 22:39 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 29 Дек 2003, 18:31
Мнения: 936
Местоположение: Варна
CRF250X повече ми допада, доста по-спокойна е.

_________________
ride to arrive


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com