Дата и час: 21 Яну 2018, 08:05

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 208 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 13:42 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Въпреки че съм си "чопърджия" все има нещо кално което напомня за себе си :) Въпреки финансовите и други сродни пречки които правят притежанието на два мотора доста сложно... Може да използваме този снежен сезон за събиране на информация и... мечти :lol:
Идеята ми е за нещо което се чувства прилично в града и също така не се плаши от калта. Наличието на стартер и манивела е голям плюс.
За сега насоките са към три модела:
Kawasaki KLR 600 - мисля че покрива горното изискване. Имал съм кратък допир с такъв и бих казал че ми е удобен, само водното охлаждане леко ме притеснява.
Yamaha TT 600 - въздушно охладена Ямашка което е добре ама само на картинка съм я гледал.
Honda XL 600 - май и тя става макар че имам някакви чисто субективни резерви.
Планиран бюджет - 2000 лв. преко сили, покупка - неопределена във времето.

Всякакви акъли са добре дошли :bira:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 14:08 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2010, 16:53
Мнения: 174
Наскоро покрай подобни рамишления се сдобих с едно Kawasaki KMX 125.
И като неприличен таралеж си го карам в града и в момента.
Ама Сев, ти и Змея сте виновни да знайш :D

_________________
"...бодлите го правят нахален..." :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 14:32 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Защо пък и аз да съм виновен :roll:
125 двутактов мисля че ще ми малее, не съм хич нисичък, за простотии става де :lol:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 14:40 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1748
Местоположение: Видин
В специализираните форуми този въпрос е много разискван , почерпи инфо от там, аз ще се опитам накратко :
Въпреки сродните данни , всеки модел който си дал си има родственик , обикновенно единия е по насочен към офроада.
КЛР - КЛХ
ХТ - ТТ
ХЛ - ХР

Гледам че малко си ги омешал , но това при нормална експлоатация не те бърка.
Лично мнение - Кавазакито е с водно охлаждане , нямам впечателния от него , освен ТТ- Е , другите Ямахи са само с манивела ,Хонда - ХЛ е вече стар мотор, по-добре Доминатор - до 2000 лв има чудесни оферти , разликата в масите дори е незначителна .

И най-вече зависи колко кално мислиш да прекосяваш , посочените модели са далеч от екстремното предназначение, и са в графа "стругове" , в сравнение с други модели машини.

п.п. 250-400 е по-добър избор , ако успееш да намериш за тия пари, не се лъжи по кубиците.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 14:50 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Доминаторчето има твърде много пластмаси за трошене :lol:
Колко кално ли? Черни пътища, поляни, пътечки, шубраци... В общи линии, средно кално.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 15:56 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2010, 16:53
Мнения: 174
Цитат:
Защо пък и аз да съм виновен

Щото сте подли подстрекатели (виж темата за змейовото рамо и таралежия плач)
ПС 125-цата не е никак ниска...Ако имаш предвид маломощна вземи си 200, но ми се струва, че 125 и на теб ще свърши работа. Е за пистарка не може да се ползва...

_________________
"...бодлите го правят нахален..." :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 16:06 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Тя че си е височка спор няма. Ама тия двутактовите много нервни ще ми дойдат. Малко кубици ама хапят здраво. Аз съм дърт човек трябва ми нещо по масивно и кротко. Да мога да си пърпоря из града, кратки преходи 100-150 километра асфалт ама и да не ме е страх да вляза в храстите.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 10 Яну 2012, 01:20, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 16:27 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 321
Местоположение: Пазарджик
Четиритактово 250 кубика ендуро със стартер е най-доброто за хора на възраст. :wink: Идеално е за гора и за разходки по асфалт до 100-тина километра. И гори 3/100.

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 17:18 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
Моето скромно мнение:

KLR - евтина и здрава машина, собствениците много си я хвалят.
TT- доста хард ендуро, нищо че е по-тежко. Ако е TTR е хептен.
XL- мек, приятен и здрав. Много малко са читавите, предпочитан от хората дето не обичат да обслужват.

Мисля, че XL-а ще ти допадне, само избери по-запазен екземпляр. Има със стартер и без, със задна безкамерна и с без, със стартер и само с манивела и т.н. Определено можеш да обиколиш света с него, а и можеш да си го джаскаш по горите, въпреки че е по-малко "рали" тип от XR-а.

Като се замисля в сегашният ти избор TT-то не пасва, замени го с XT - за него пак сравнително добри неща може да се кажат.

За твоето виждане, май малките кубатури не са подходящи. Аз съм обиколил цяла Турция с XL250, с включено доста офроуд, но моментите дето го чувствах като предимство бяха 5% от цялото време. А дори тогава, при достатъчно опит, всяко тежко ендуро щеше да се справи.

Поздрави,
Иво

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 19:41 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Има една модификация XLR. Тя е с по-малък резервоар и е по-кално ориентирана.

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 21:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Благодаря за мненията :)
Гледам тук едни пропагандни материали...
Трябва да става за ТОВА и за ТОВА :ozyben:
Мисля че асфалта с една идея ще преобладава. Ще попрочета тук там пък да видим какво ще излезе :mrgreen:
:bira:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 22:27 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Галине, крайно време беше ... и въобще не си въобразявай, че асфалта ще преобладава!!! :mrgreen:
4-5 години карах KLR600 и след него си взех KLX-а!!!
КЛР-а си ми е още на сърце!!! Не случайно на същата база се прави дизела ... не случайно този двигател е минал леки модификации и все още се ползва!!!
Понеже съм си пристрастен, ще ти кажа че правилно си се ориентирал!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 22:45 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
А някакви грижи покрай начина на охлаждане? То е ясно че с водичка е по стабилно ама има още една система дето може да те предаде :roll:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 23:00 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
galinvayov написа:
А някакви грижи покрай начина на охлаждане? То е ясно че с водичка е по стабилно ама има още една система дето може да те предаде :roll:

Никакви, а и лесно се обслужва!!!

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 23:43 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1141
Местоположение: София
Според мен най-добрия вариант е Сузуки ДР350, но май са малко повече от 2000лв. Другата интересна машина би била ТТR250. Зависи какъв асфалт имаш предвид. Първокласни пътища и магистрали не са нито за тях, нито за големите едно-цилиндрови.

Тези машини от по 600-650 кубика всичките са от 160кг нагоре, независимо какво пише из Интернедо. А бат ти Родригез знае много добре какво значи всеки грам "на черно" :) В гората лекотата и повратливостта са от изключителна важност. Липсата на въртящ момент в ниските се компенсира успешно с подходящи пиньони, което е за сметка на максималната скорост, разбира се.

И накрая, не че искам да те откажа, ама тъгнеш ли по този път, неизбежно ще стигнеш до извода, че няма такъв мотор дето да минеш 100-150км асфалт и после да се забиеш из шубраците. Все ще ти се иска да е малко по-кален... Пробвано е многократно, да не кажа от всеки "горски", и накрая всичките си взимаме мотор само за кози пътеки. И се почват риторичните въпроси "За чий ни требеше да забиваме в тоя джандем?!". Ама като излезеш и си поемеш въздух, и почваш да търсиш следващия, където да се бухнеш :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 23:55 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
хой-хой, Гальо си 'ареса матор - KLR-a му пасна кат' кожен мокасин на индиански вожд ;)

честито за изборЪТ!

XL-а си мисля, че е идеално пенсионерски, ама нали ще ти се иска тоз матор и малко да го почоплиш, и малко да го поразръчкаш... ;) иначе е суупер икономичен, разскошно непретенциозен, мега-надежден, чуден за градско и хасфалт ....

ТТ-то за мен е бляяяях, или аз все кофти съм виждал /покарвал съм само две/ - Ц
та тъй че честит ти КLR!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2012, 00:47 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1837
Местоположение: София/Етрополе
Е рибата в морето, ти тигана сложи :lol:

Краси, не се знае дали ще ме улепи толкоз горската болест че да се заглеждам по нещо тясно специализирано. Все още съм си асфалто ориентиран ама си има и една носталгия по времето когато бръмчах с Балкана по поляните около село. А и с чопъра през какви криви места съм минавал...

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2012, 17:11 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 14:28
Мнения: 1935
Местоположение: София
Абе батка, каквото и да си вземеш в София ще се родиш с него :-)
Аз съм това доминаторче си подпръцквам и си пея, с другия .... само извън София.

_________________
По-лесно е да обидиш, отколкото да изтърпиш обида. Честният човек не търпи да го оскърбяват, а силният не оскърбява.
Honda Dominator NX 500
Kawasaki GTR1400 '2010


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2012, 23:15 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
krasi.kara написа:
Според мен най-добрия вариант е Сузуки ДР350, но май са малко повече от 2000лв. Другата интересна машина би била ТТR250. Зависи какъв асфалт имаш предвид. Първокласни пътища и магистрали не са нито за тях, нито за големите едно-цилиндрови.

Тези машини от по 600-650 кубика всичките са от 160кг нагоре, независимо какво пише из Интернедо. А бат ти Родригез знае много добре какво значи всеки грам "на черно" :) В гората лекотата и повратливостта са от изключителна важност. Липсата на въртящ момент в ниските се компенсира успешно с подходящи пиньони, което е за сметка на максималната скорост, разбира се.
:mrgreen:

В момента карам ДР 250. Смея да твърдя че с повече въображение и зор може да мине почти на всякъде, или то поне откъм мощност и въртящ момент няма проблеми. Обаче с кросовите гуми дълги преходи на асфалт са си много неприятни. Над 100 км/ч става нестабилен, а и имаш чуството че ще те издуха вятарът.
Иначе гори не повече от 3/100. Дори и да е без стартер няма да имаш проблеми, защото при работещ декомпресьор се пали лесно, а и дори да не работи ако си сдебели подметки почти няма да усещаш болка :mrgreen:

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2012, 23:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2005, 09:28
Мнения: 1762
Местоположение: Sofia
galinvayov написа:

Планиран бюджет - 2000 лв. преко сили, покупка - неопределена във времето.

Всякакви акъли са добре дошли :bira:

Просто мисля, че требе да бъдеш разпнат...
Богохулник.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 208 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com