Дата и час: 14 Ное 2018, 08:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009, 23:58 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 06 Мар 2007, 11:58
Мнения: 328
Местоположение: Sofia
Абе чета и виждам че сте запознати. Та да ме светнете ако може какво са спортни спирачни маркучи.

_________________
Where there is a wheel there is a way


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2009, 13:06 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 18:16
Мнения: 1788
Georgi написа:
Абе чета и виждам че сте запознати. Та да ме светнете ако може какво са спортни спирачни маркучи.


Нещо от старите коментари:
viewtopic.php?f=25&t=9858&p=128176

В днешни дни - най-често така наричат маркучите с метална оплетка.
По същество, спортните маркучи са с по-тесен канал и висока устойчивост на раздуване - за по-добро "усещане" на спирачките.

_________________
http://ftp.domainbg.com/tatkobarba/zr7/
http://barba.atspace.com/moto/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2009, 19:46 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 04 Юли 2008, 15:37
Мнения: 63
Ako поръчам Ultra-Lap Download Module, за Серес ще трябва ли да имам и Transmitter?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2009, 00:17 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 06 Мар 2007, 11:58
Мнения: 328
Местоположение: Sofia
tatkobarba написа:
Georgi написа:
Абе чета и виждам че сте запознати. Та да ме светнете ако може какво са спортни спирачни маркучи.


Нещо от старите коментари:
viewtopic.php?f=25&t=9858&p=128176

В днешни дни - най-често така наричат маркучите с метална оплетка.
По същество, спортните маркучи са с по-тесен канал и висока устойчивост на раздуване - за по-добро "усещане" на спирачките.

Данкен

_________________
Where there is a wheel there is a way


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2009, 10:57 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2007, 18:12
Мнения: 314
Местоположение: София
boyan написа:
Трябва ти. Разполага се малко след началото на правата.

А ти питал ли си дали има трансмитър на пистата в Серес, защото повече писти имат един дето си трансмитва за всички (все пак инвестицията е малка - 60-200 евра)? Твоя, както и на другите го позлват.
Инак има и разни дето са по-направени:
http://www.redracingparts.com/en/english.htm#english/motorbikesmotorcycles/productsandcomponents/chronometerslaptiminglaptimers.php
Но ако видиш някъде такова за Ямаха дето се връзва с вградения пусни един линк

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2009, 09:27 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 23 Ное 2007, 02:48
Мнения: 1465
Местоположение: Шумен/Хасково.......
http://www.veypor.com/product.html :wink:

_________________
SUZUKI GR650XD '83
HONDA CBR600F2 '94
SUZUKI TL1000R '99


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2009, 06:54 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2005, 21:24
Мнения: 459
Местоположение: Chicago / рядко Стара Загора
niakolko komentara:

chorapchetata absorbirat spirachna technost pri padane ili malki techove.

motora ne e kon i ne pravi nishto po svoia volia - taka che vsichko koeto vi se sluchva na pisatata (dobro ili losho) e direkten resultata na vashite deistvia ili podrajkata na motora vi.

kolkoto vi e po hubav (laskav) motora tolkova po goliama veroiatnosta da padnete - "tracks eat pretty bikes"

ne e zadaljitelno ti da napravish greshka za da stane belia - vijte po dolu - ezdacha na motorat otpred greshi i prevkluchva na po niska skorost vmesto na po visoka, edachat otzad takmo se e podgotvial da go zadmine. slava Bogu i dvamata sa jivi i zdravi i sa se razminali s malki travmi.

Изображение

_________________
92' SUZUKI GSXR600 (track)
06 Husqvarna 610SM (street)
79 Yamaha MX175F (dirt)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2009, 12:36 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2007, 23:24
Мнения: 219
Местоположение: Pyce
PAKETA_1 написа:
Изображение


Ихааа :shock: тоя първия имам чуството че литна на 2 метра , то всъщост какво стана допряха се предн с задна ли , че този отзаде напрово му се изправи задницата #-o :roll:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2009, 22:04 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2004, 14:49
Мнения: 474
Местоположение: sofia
Айде да се разпиша и с новия мотор.Такаааам.Мотора е Сузуки гсхр к5 600.(не стигнаха парите за к6 :D )
Започваме с олекотяване и махане на излишните неща,еко система,клаксон,копчета,болтове и пластмаси.
Разпилване на главата
Разширяване и полиране на входящи/изходящи отвори.
Генерация Микрон Серпент -Гърнето не е ясно какво ще е най-вероятно къса тръба с малко вата.. :)
http://media.snimka.bg/2238/010731763-big.jpg
Спортен радиатор Toyo
http://media.snimka.bg/2238/010731765-big.jpg
Power commander
http://media.snimka.bg/2238/010731760-big.jpg
K&N Въздушен и маслен филтър
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10731763
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10731759
Рейсинг кормило
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10731760
Радиална спирачна помпа от 1000рр
http://media.snimka.bg/2238/010731756-big.jpg
Рейс Спойлери
http://media.snimka.bg/2238/010731757-big.jpg
Quick throttle - бърза газ :lol:
Пружини Showa с някакъв мод на пълнителите.
Това са нещата които съм купил на този етап,следващите благинки ще са:
Пиньони -1 +3
Тапи
Свещи NGK Iridium
Шифтер
След около месец ще започна да го събирам.Тогава ще пусна снимки :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 17:36 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2005, 21:24
Мнения: 459
Местоположение: Chicago / рядко Стара Загора
ThugAveli написа:
Айде да се разпиша и с новия мотор...


Thug - Ne znam kolko si naprednal, no osven ako ne se sestezavash i da gonish parichni nagradi ne si struva da investirash v "engine mods". te sa skapi i obiknoveno sa za smetka na nadejnost. neshtata koito te praviat barz na pista sa:

1. Umenie - kolkoto i da se mislim za dobri, ezdacha e elementa koito ima nai mnogo nujda ot podobriavane.
2. Tires + Tire warmers - hubavi gumi koito da ostanat hubavi nai dalgo vreme (less heat cycles) sa absolutno zadaljitelno ako iskash da si barz.
3. Suspension Set up - kolkoto i da ti e hubav suspensiona i ako shte i da si dal kup pari za nai dobrite elementi, ako ne neglasen za tvoeto teglo i umenie si raboti kato darven suspension.
4. Spirachki - radialen master cilindar ti posvoliava da spirash s edin prast, koeto ti pozvoliava da kontrolirash gazta po dobre, obache e mnogo vajno da imash hubavi nakladki i spirachni aparati...vsashtnost moje bi nai chesto sreshtanata greshka e stara spirachna technost.

Mislia che mnogo hora se fokusirat na motora...a ne e tam klucha za palatkata.

_________________
92' SUZUKI GSXR600 (track)
06 Husqvarna 610SM (street)
79 Yamaha MX175F (dirt)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 17:40 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2005, 21:24
Мнения: 459
Местоположение: Chicago / рядко Стара Загора
Po posledna informacia, silno se preporachvat "tank sliders" za 06-07 R6. Dizaina na rezervoara ne tochno optimalen.

Изображение
Изображение
Изображение

_________________
92' SUZUKI GSXR600 (track)
06 Husqvarna 610SM (street)
79 Yamaha MX175F (dirt)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 18:35 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Thug ..честита нова моторетка..пожелавам ти все по-рано да спираш хронометрите!!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 20:09 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2004, 14:49
Мнения: 474
Местоположение: sofia
Ракета съгласен съм напълно с теб.За съжаление се състезавам ама гоня михаля..пари няма..
Имам голямо желание да направя мотора както трябва но за съжаление финансийте са кът.За сега това мога да си позволя.Както и ти самият казваш тренировките са от особено голямо значение.Ключа от палатката е $ имаш ли всичко става бързо и лесно освен ако не си супер мега некадърен :D .
Иначе за ямахата..Абе доста снимки из нета на изгорели р6ци..баси майката...
Панчо благодаря ти,дай боже..некой подиум тая година :D :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 13:06 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 20:55
Мнения: 835
Местоположение: София
ThugAveli написа:
..
Quick throttle - бърза газ
..
..
Шифтер
..


Шифтъра и бързата газ според мен са от изключителна важност, ако се гонят времена. Колкото и добре да караш, без тях едва ли ще постигнеш максимума на мотора. Бързата газ те изважда първи от завоя, а шифтъра (надявам се става въпрос за GP Shifter) улеснява смяната на предавки на писта. Ако към тези 2 мода се добави и един quick shifter, нещата стават коренно различни.

Лично мнение.

_________________
"Еее,що да е скука на магистралата бе?Аз там най-обичам-хубав асвалт и мнооого газ :)"
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 14:20 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2007, 18:12
Мнения: 314
Местоположение: София
PAKETA_1 написа:
Po posledna informacia, silno se preporachvat "tank sliders" za 06-07 R6. Dizaina na rezervoara ne tochno optimalen.

Това е известен факт още от излизането на Р6 от 2006. Аз си купих такива от Traxxion, но още не съм ги сложил. Ето какво казват те:
The R6 06-09 tank can impact the ground in a minor crash or lowside, causing the tank to leak fuel, resulting in fire.
...Required by most race organizations for 2008

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 14:22 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2007, 18:12
Мнения: 314
Местоположение: София
ThugAveli написа:
...
Това са нещата които съм купил на този етап,следващите благинки ще са:
Пиньони -1 +3
Тапи

Направо се чудя как това не са ти първите неща :) А защо реши +3 одзад, на права много ще увисваш

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 17:25 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2005, 21:24
Мнения: 459
Местоположение: Chicago / рядко Стара Загора
Thug - i kakvi sa razreshenite modificacii v klasa v koito se sastezavash? kolko sekundi si nazad (na obikolka) ot nai barziat v tvoiat klas.

Moiat motor e napalno razgloben - predstavliava dvigatel v rama i momenta. slagam po tvardi prujini v prednicata i zadnia shock...koito e Penske double-clicker i triabva da se obsluji napalno i rebuildvam carburatorite. Niamam namerenie da investiram nishto v moiat motor - samo hodene na pisti i konsumativi, gumi, spirachki.

_________________
92' SUZUKI GSXR600 (track)
06 Husqvarna 610SM (street)
79 Yamaha MX175F (dirt)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 20:21 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 15 Фев 2005, 15:52
Мнения: 189
Местоположение: Rousse
PAKETA_1 написа:
Niamam namerenie da investiram nishto v moiat motor - samo hodene na pisti i konsumativi, gumi, spirachki.


Твърдо ЗА!

_________________
Suzuki GSX-R1000 K6


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 21:32 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2004, 14:49
Мнения: 474
Местоположение: sofia
Fazer решил съм да пробвам с +2 и +3 да видя кое ще ми е по удобно.
Ракета разликата е околу 10сек. :(

откъс от миналогодишната наредба
МОТОЦИКЛЕТИ КЛАС -600cc/1000cc SBK серия

Код за потвърждение:
1.Краят на стъпенките трябва да завършва сферично, минимален
диаметър 8 мм.
2.Всеки мотоциклет трябва да има изключвател, който да е монтиран
на кормилото (трябва да имат стартер)
3.Долната част от спойлерите трябва да бъде конструирана така, че при
счупване на двигателя да събира минимум 5 литра течности.
4.Долната част на спойлера трябва да има отвор в предната част
с максимален диаметър 25 мм, които даестапа. Само при мокро
състезание тези тапи се демонтират.
5.Всички ръбове по спойлерите на мотоциклетите трябва да бъдат
заоблени.
6.Всички четиритактови мотоциклети трябва да имат затворена система
за отдушника на двигателя (той трябва да бъде свързан с Airbox)
7.Централната и странична стойка трябва да бъдат демонтирани.
8.Ръчката за газта трябва да се връща сама.
9.Всички пробки трябва да бъдат осигурени против саморазвиване
пломбажна тел.
10.Външните маслени филтри трябва да бъдат осигурени против
саморазвиване.


11.Фаровете, стоповете и мигачите трябва да бъдат демонтирани.
Отворите, които остават на тяхно място трябва да бъдат затворени.
12.Мотоциклетите трябва да имат предпазител захванат от долната страна
на шарнира пред задното зъбно колело с рамери непозволяващи
попадането на чужди тела между зъбното колело и веригата.
13.Мотоциклетите в клас Супербайк серия трябва да са задължително
пълен комплект спойлери (затворени отдолу)
(Вж. Приложенията)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2009, 02:23 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2005, 21:24
Мнения: 459
Местоположение: Chicago / рядко Стара Загора
vsiaka pista e razlichna, i kato si naglasiash motora za opredelena e hubavo da poglednesh gear ratio-to:

Speed (mph)= (rpm X rear tire circumference X front sprocket) / (primary gear ratio X sixth gear ratio X rear sprocket X 1056)

ili za po prosto

Speed (mph)= (460 X front sprocket) / (rear sprocket)

http://www.sportrider.com/tech/146_0008_gearing/index.html

az hodia samo na edna pista kadeto top speed-a e predimstvo...

Thug - 10 sec. sa si baia razlika, ama znam polojenieto v koeto se namirat povecheto v bg - t.e. ili se sastezavash ili niama za tebe pista, tai kato niama organizirani track dni kadeto da moje chovek da si usavarshenstva umeniata. I az sam na 12-13 sec sled profesionalistite i tazi godina celta mi e da sam na okolo 4-5 secundi ot tiah...

Prosto kakto i da go vartish i suchish barzinata struva pari - nai veche v gumi :)

_________________
92' SUZUKI GSXR600 (track)
06 Husqvarna 610SM (street)
79 Yamaha MX175F (dirt)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com