Дата и час: 15 Авг 2018, 04:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2010, 19:38 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
интересно ми е на пистов мотор ако целта е да се получи максимално ускорение при какви обороти се сменят скоростите?
има ли разлика при 600 и 1000 кубиковите?

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2010, 11:23 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1147
Местоположение: София
Виж графиките на мощността и въртящия момент.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2010, 11:45 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2008, 23:26
Мнения: 304
Местоположение: София
Малко преди или направо у лютеницата.

_________________
HONDA CBR600 F4i


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2010, 19:52 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
chris написа:
Малко преди или направо у лютеницата.

най-добре е така, но ....много тренировки трябва за да стане..

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2010, 22:19 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
на кавасакито дават максимална мощност 50 к.с. при 9000 оборота, т.е. ако имам предвид какво са отговорили колегите по-горе, максимално ускорение ще се получи при каране и сменяне на предавките при такива обороти защото при по-високи обороти мощноста ще пада и няма да дърпа максимално
(да уточня всички тези разъждения са теоретични, няма да мъча мотора на моята кава с такива екстремизми :D просто ми бе интересно при състезания как се изтисква максимално ускорение от спортните мотори) наистина има логика мотора да се държи в обороти където момента и мощноста са му максимални за да се изтиска максимално ускорение

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2010, 09:54 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Въртящ момент и мощност са различни ..търсим момента ...мощността е нещо по-комерсиално... няма да му стане нищо на кавасакито ако го пробваш! Естествено, че пада мощността след макса и трябва да се търси горна предавка, но аз имах предвид че на ниските 1 2 3 та е трудно да се постигне понеже става много бързо! Прави се с много тренировки!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2010, 23:45 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
chris написа:
Малко преди или направо у лютеницата.


това работи но не и между 1-ва и 2-ра поне при мен ако оборотите са над 4000 между 1-2 съединителя се чува как трака, на по-високите скорости няма проблеми :)

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 00:03 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2008, 22:27
Мнения: 255
Местоположение: Дупница
KAWA-ER5 написа:
chris написа:
Малко преди или направо у лютеницата.


това работи но не и между 1-ва и 2-ра поне при мен ако оборотите са над 4000 между 1-2 съединителя се чува как трака, на по-високите скорости няма проблеми :)


И на моята Хондичка съединителя трака ама ти нали питаш "...кога постига 50 к.с. ..." , а не питаш троши ли се мотора при постигането на 50-те коня :mrgreen:

_________________
ЛУД


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 11:37 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 19:14
Мнения: 893
Местоположение: СОФИЯ
Аз пък знам, че максимума от 'вървежа' (образно казано) на едно МПС се постига МЕЖДУ максималните стойности на въртящият момент и конските сили.
Казано по друг начин, а и съдейки по диаграмата по-долу, в рамките между 7000 и 9000 оборота в минута мотоциклета би трябвало да върви най-много, но дали е възможно да го караш постоянно в този диапазон е отделен въпрос :)

Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 12:33 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1757
Местоположение: Видин
Някога се бях заровил в тоя въпрос , данните са част от функция , но в крайна сметка, се оказа че се гони пиковата мощност на к.с.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 22:56 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2008, 23:26
Мнения: 304
Местоположение: София
Начи...
Не съм специалист и честно казано въобще не разбирам от графики, въртящи моменти и т.н., ама твърдо мога да заявя, че мотора (поне моя :D ) при 14-15 хиляди оборота върви доста повече от колкото ако е на по-ниски обороти. На 1ва, 2ра, 3та.. тягата (или там, както му е името) е толкова голяма, че едвам се държиш за кормилото, а например при 9 хиляди въобще не е така. Така, че това ме кара да смятам, че мотора ми "върви" най-много, като съм го набримчил до червения сектор :D

KAWA-ER5 написа:
chris написа:
Малко преди или направо у лютеницата.


това работи но не и между 1-ва и 2-ра поне при мен ако оборотите са над 4000 между 1-2 съединителя се чува как трака, на по-високите скорости няма проблеми :)
То сигурно и при мен е така, ама просто няма начин да се чуе :D

_________________
HONDA CBR600 F4i


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2010, 12:04 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 23 Ное 2007, 02:48
Мнения: 1465
Местоположение: Шумен/Хасково.......
е тва искам да го видя 6-ца на която едвам да се държиш за кормилото................ яко ще да е =D>
Винаги има определен диапазон в който всеки един двигател дава повече от колкото през останалите моменти - тва му се вика Пик на мощноста........ и най-вече това което ти изпъва ръцете или те залепя за седалката се казва Кг./М. или - Въртящ момент и този така наречен момент никога не се намира в Лютеницата или почти никога само при Ве образно конфигурираните двигатели с по правилни настройки въртящият момент не се изсипва надоло при високите обороти ......... просто всеки един конкретен двигател/мотоциклет/автомобил си има "златна среда" за перфектно ускорение

_________________
SUZUKI GR650XD '83
HONDA CBR600F2 '94
SUZUKI TL1000R '99


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2010, 14:27 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2008, 23:26
Мнения: 304
Местоположение: София
kokoVmaxa написа:
е тва искам да го видя 6-ца на която едвам да се държиш за кормилото................ яко ще да е =D>

Говоря образно :wink: Не виждам смисъл в тази ирония "яко ще да е.." [-X
А и реално нямам база за сравнение, тъй като хилядарка не съм опъвал до край, така, че за мен и 6-цата си е сила :D
А относно лютеницата - написах "малко преди лютеницата" или ~14 хил. оборота :wink:
Това "направо у лютеницата" също беше нещо, като майтап :D

И за да няма недоразумения, ще повторя отново моето скромно мнение:
От въртящи моменти и графики, пикове, спадове и т.н. не разбирам. Моята "златна среда" съм я усетил, че е след 10 хил оборота. Пък дали дърпа повече при 12 хиляди или при 14 хиляди, не мога да преценя, 'щото става за части от секундата, а и не седя втренчен в оборотомера! Каквото и да си говорим, все си е малко преди лютеницата :D

_________________
HONDA CBR600 F4i


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com