Дата и час: 25 Юни 2019, 13:05

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2011, 01:37 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
Чоки написа:
като герои от "умно село" /Доньо Донев/
Изображение


Е тука все едно шах играете :lol: :bira:

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2011, 10:15 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 10 Апр 2009, 20:22
Мнения: 194
Заседание на управителния съвет на проекта, определяне на целите на проекта,пазарлък за разпределение на комисионните.

Изображение

Етапи на реализация на проекта:

Подготовка - запознаване с техниката

Изображение

1.етап - 2 чаши вино

Изображение

2.етап - 4 чаши вино

Изображение

3.етап - ...ти мен увжаааш ли ма?...

Изображение

Разбор на сършената работа,предоговаряне на комисионните със консултантите.Задаване на цели и срокове за следващите етапи.

Изображение

п.п. А тук Чоки се опита да напие кокичетата, сториха му се обидно трезви...

Изображение

_________________
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

http://aquariumbg.com/forum/index.php


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2011, 20:44 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2007, 00:42
Мнения: 524
Местоположение: Асеновград
Няма ли напредък? Много ми се иска да го видя изцяло завършен.

_________________
http://restoration.blog.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 09:09 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2058
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Напредък ще има, но темпото ще е бавно! При мен нещата винаги се разтеглят във времето, защото правя по сто неща едновременно. Дотук сме на етап всичко по главата е ок. Следваща стъпка е смяна на бендикс (или там каквото му се вика), заради който ще трябва да се разкоства двигателя тотално (Найден знае защо :lol: ), но това ще е вероятно през май. Следва събиране на двигателя, качването му на мотора и започвам лека полека безбройните други неща за подмяна и ремонт. АКО нямам възможност да довърша проекта, поради разни странични фактори (не толкова финансови, колкото житейски), съм се зарекал, че ще го подаря на екипът, който полага толкова труд по моята моторетка, та те да го довършат и правят каквото сметнат за добре. За сега все още съм тук и твърдо решен да го правя! Но никак не го бързам! То и докато стартираме ремонтите минаха три години, в които моторът стоеше покрит в двора под навеса, та колко ще му е сега да го правим година-година и половина :mrgreen: Проблемът е, че имам и още 4-5 мотора, които си искат и те своето и сега съм на вълна да подготвя поне два от тях за сезона, за да мога да карам. През април ще отсъствам за малко от страната и чак като се прибера ще насоча отново взор към старата кава :wink:

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 12:05 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1844
Местоположение: София/Етрополе
:abravo: Старите машини го заслужават...

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 10:50 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2096
Местоположение: Sofia
като е тръгнало ще стане, споко!
което ме подсеща, че имам може би около три месеца да събера по-малкото братче на тоз матор, с което да се включа в 12 мес.срок, който бодро си поставих, разпарчосвайки го някъде пре Юни... ;)

даммм, у нас явно нещата се случват бавно

:mrgreen: ютуш на зиленитии ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 20:51 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
А какво е по-малкото братче .... 550 може би??

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 22:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2096
Местоположение: Sofia
мдааааммммм,

и започва да става разкошен /смея да си го казвам...;) че да поддържам духа в начинанието :mrgreen: /

Форка, сори за спама в темата ти


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2011, 12:57 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Я забий един два фотоса да го скиваме, тя темата вече оспамена!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 13:28 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2009, 11:30
Мнения: 55
Местоположение: гр. Русе
Браво =D> . Изключително се радвам за старата моторетка. Доста години го карахме (баща ми и аз - има няма 10-на ). И аз съм човъркал доста по него. :wink: . Мога да разправям много преживявания и емоции с тази моторетка (около 30000 км.). Може би причината за доброто състояние (все пак е на 30г.) е, че е имал само 4 собственика за тоя период от време . 1. Някой германец 2. 1988г. - Копува го един Русенец от Франкфурт - Германия за 4000 марки. Караха го той и синът му от време на време. За него време може би един от първите японски мотори в града. (Човека живееше в нашия квартал и като го запалеше всички лапетии отивахме да му се кефим. Чичо ,Чико колко вдига :))) хахаха ... всеки го знае това. 3. 1994 година Баща ми го копува от него. В годините докато беше при нас нищо не е пипано по двигателя, а и преди това надали. Сменяхаме му масла, филтри, свещи, профилактика на карбуратори. По него време нямаше от каде да си купиш почти нищо за тези мотори. Въздушния филтър сме си го правили ние от Ютален. Масления филтър с 300 зора от германия с доставка - сумати и пари. Добре че от към свещи не беше притенциозен . Маншоните на задните амортисьори са от пералня (заспаха :)). Това което си спомням за моторетката е, че имаше страхотна возия и се караше много удобно . За това че е с кардан няма да коментирам, всички знаят за какво става въпрос. Много удобно може да си напомпиш с въздух окачването според предпочитанията си. Кеф ти по твърдо кеф ти по меко :). Оригиналният фар беше страхотен, светеше като ден. Не разбрах каква е причината за смяната на оригиналния фар. (Раждив рефлектор ли ?). Едната свещ беше пренатягана още като го взема баща ми на времето. Така си варвеше с не много здраво стегната свещ. Капачката за наливане на масло ми я прави един стругар, който не можа много добре по мой спомен да направи резбата и подложих една гума от някаква семерина :). Оригиналната капачка беше зачупена. Някой се беше опитвал да я стяга с клещи (луда работа). Мотора до началото на 2005г. имаше само едно падане на ляво. Ударения цилиндър, както и изпускателен колектор, както и теча на масло от гарнитурата на главата и леката вдлъбнатина на резервоара са неща от първия собственик. Капачката на двигателя също :) . Няколко пъти страдах от това, че кранчето на бензина течеше. (Вакума се прецакваше). Накрая си направих нова мембрана на кранчето от мембарана на газов изпарител-редуктор за кола. Получи се добре доста време карах така . Извинявам се за многото писане но си помислих че на някой може да му е интересно . Още веднъж адмирации за реставрацията =D> .
P.S. Имам специялен подарък за собственика на мотора . Това е нещо което случайно ми изпадна в гаража и е от мотора, но първо нека да запали и да се разходи до Русе с него :D

_________________
svetlio_top@abv.bg


Последна промяна svetlio_top на 04 Апр 2011, 17:18, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 15:57 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2058
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Благодарности към Светльо за пространното писание! Всъщност, собственикът на старата кава съм си все аз, който я купих от вас :wink: Надявам се да я върна в максимално оригинален и работещ вид! Тя го заслужава! Уви, няма да стане по най-бързият начин поради мои финансово-здравословни проблеми, но...ще стане! А ако по независещи от мен причини се наложи да се разделя с нея (както и с другите си мотори), ще я завещая на екипа "реставратори"! Поне ще съм сигурен, че е в читави ръце :wink:
П.п. А фарът искам да го сменям, понеже и аз имам едно падане с мотора, в следствие на което фарът се деформира лошо и се пукна иначе наистина си свети като слънце!

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 16:59 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2009, 11:30
Мнения: 55
Местоположение: гр. Русе
Подаръка ще чака тука в Русе заедно с мен :) Ще следя темата с интерес. Щом сте намерили сегменти останалото не би трябвало да е проблем. Моторетката мисля че е с пулове на клапаните. Те трябва да се напаснат и някой от тях или всички да се сменят . Цилиндрите не вярвам да имат износване, ако имат ще е минимално. Лагерите на вала са добре защото никога не е каран без масло (поне от мен), както и никога не форсиран насила (мисля че той няма ограничител). Като видях обявата за мотора мислех да ти званна и да го прибера :D ей така да си го стегна както теб сега, но стана така че реших да си сменям мотора и не ми останаха пари. Моторите от това поколение са железни ! За съжаление вече не се правят такива мотори. Сега се сещам, че имаше дори и датчик за следене на нивото на електролита в акумолатора :D . Оффф.. пак се разписах много ...Спирам ! Ако мога с нещо да помогна или да бъда полезен ще се радвам. :)

П.С. Аз ти дадох manual-a мисля. Сега ще е полезен. Между другото за информация - гарнитурата на главата не е нужно да се сменя. Тука в Русе преди
години имаше още 2 такива кавазакита но от по старите с кръглия фар 81г. След ремонта ги затвориха със старата гарнитура + санитарен силикон (има го по аптеките издържа до 200 градуса) и така вървяха сумати и време . Не течаха изобщо. Но разбира се най-добре е нова :).

_________________
svetlio_top@abv.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 21:12 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2096
Местоположение: Sofia
пу-пу,
на таз матаретка как цялата история разкрихте...
...якооо

форка, стига бе - тя почти готова бе ;)
:mrgreen: ще те включим в почетния клуб "the kwakers", спокоооо, щеш-не щеш, хи-хи


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2011, 08:44 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2058
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Мдаааа....при мен нещата се движат със скоростта на куца костенурка очевидно :lol: Към снощна дата старата кава отново е на дневен ред, тоест на операционната маса! Следващите стъпки, които са в ход са смяна на бендикса и "ремонт" на резбите на две от свещите. Поръчан е и нов съединител. След което следва окончателно събиране на двигателя и продължаване напред... Стартер, карбуратори, предница, задни амортесьори и прочие "дреболии". Да се надяваме, че няма да зацикля отново и лека полека ще стигнем на финалната права за откриването на новия мотосезон 2012-та :mrgreen:

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2011, 09:26 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1787
Местоположение: Видин
Най-после новини :lol: . Като се замисля че не съм си поглеждал мотора от месеци , след прибирането ми от последното пътуване , което даже не се сещам в каква посока беше ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2011, 21:38 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1844
Местоположение: София/Етрополе
Аутопс... ъъъ, операцията мина успешно. Кат дойдат новите органи, ще шием :bira:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2011, 18:02 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2009, 11:30
Мнения: 55
Местоположение: гр. Русе
Бравоссс ! =D>

_________________
svetlio_top@abv.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 10:48 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2058
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Доста години по-късно двигателят е отремонтиран и събран. Перипетиите бяха страшни, но в подробности не ми се впуска, че ще получа киселини :lol: Напролет, живот и здраве, ще го качим на рамата и лека полека ще реставрираме този прекрасен мотор! :mrgreen: Всъщност, двигателят е събран от няколко месеца, но до вчера търсех стартер, че моя за нищо не ставаше. Е, намерих, в комплект с двигател дори - някакъв пишман майстор му затрил главата някъде и момчето го продава, щото пък не може да намери глава :lol: Викам, рииииийли? Ма наистина ти загубил главата на мотора?! Аааа, това в България не може да се случи? Тук такива майстори нема, бре! :lol: Та, накратко, възползвайки се от хорското нещастие, аз се сдобих с работещ стартер.

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2018, 12:25 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 21 Дек 2006, 01:15
Мнения: 291
Бравооо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2019, 17:18 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 2058
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Това 8-10 години за нищо ги нямам ми прави впечатление! При мен нещата вярно се движат със скоростта на ранен охлюв... Откога съм я започнал тая тема и все още е актуална - демек моторът нито е продаден, нито е реставриран, нито е отишъл за старо джелезо все още :lol: Напоследък ме е налегнала нещо музата да връщам към живота старите си возила - сега, дали ще имам време и възможност да ги карам е една друга тема, ама поне ей така - колекционерската да ги подредя и наглася, че в момента дворът ми прилича на мотоморга...
Както и да е... Няколко думи за съдбата на Дядо Каво. С триста зора и големи перипетии двигателят беше събран. Защо с перипетии ли? Защото стоя разглобен в разни кашони в бараката на двора няколко години! Никой не ми е крив, освен моя милост в първо лице, единствено число! От цялата работа и местене насам натам се оказа, че има доста липси, които се запълниха доста трудно (все пак говорим за мотор отпреди 40 години, не особено популярен по нашите земи). Отделно човекът, който го събира доста се чеса и чуди като какво точно е искал да каже авторът. Разбираемо... И аз не обичам да събирам неща, разглабяни от друг.Драма беше с намирането на маслена помпа, драма беше с намирането на бендикс, драма се оказа и положението със сегментите и разни други нещица. Отделно бях затрил една торба болтове нужни за сглабянето на двигателя, отделно беше се появила ръжда тук таме от седенето в бараката на двора...
Отново както и да е! Изводите ли? Изводите са, че ако решите да правите ремонт на нещо си, непременно го правете ударно и без разтакаване във времето, че иначе става жална му майка положението... Ако нямате пари - не го почвайте докато не осигурите поне горе долу финансирането! Не го почвайте ако нямате идея откъде ще се снабдите с части! Не го почвайте ако нямате идея кой и къде ще го ремонтира!
Та...с доста "майки", чесане, чудене и издирване на липсващи детайли двигателят беше събран още преди година и половина, че и повече. Оттогава седи в един ъгъл в сервиза, защото нямаме стартер. Моят стартер се оказа (според думите на спецовете), че чеп за зеле не става и като се почна едно търсене... Тоя не ставал, от онова не пасвал, другият имал разликав незнам си каво си и така една година. Пращаха ни някакви стартери от Англия, ние ги връщахме, защото не пасваха и положението зацикли. Аз периодично ровех в Ибей, майстора по неговите си познати, но... или не ровехме достатъчно, или просто всеки чакаше другия да свърши работата и резултата беше нулев.
В крайна сметка бате Васко (тоя дето ми вика бравооо в горния пост), взе инициативата в свои ръце и бързо бързо издири стартер някъде по немско, та сега сагата можеше да продължи с пълна сила.
Доста се чудих дали просто да сглобим мотора и да го направим "вървящ" и да го ползвам за ходене до хоремагаа за лимонада и пури, или да се захващам да го "реставрирам" и комай везните наклониха към второто! Така и така минаха безброй години, така и така всичко е на съставни части, да взема поне да го направя "като хората".
Така че трябваше да започна отнякъде. Започнах от това дето ми беше подръка

Изображение

Първо боядисах ауспусите. Бяха черни, аз също ги пръснах с черна термоустойчива боя. Оригинално мисля, че са лъскави, но някой преди години ги е боядисал в черно и аз реших да продължа по линия на най-малкото съпротивление. Голямо ми беше чуденето черното, с което тепърва ще се боядисват металните части по мотора дали да бъде мат или гланц, но чуденката се реши бързо, понеже единствената термоустойчива боя, която намерих беше мат, така че и другото трябваше да бъде мат занапред. Мен лично, резултатът уцудващо ми хареса доста!

Изображение

Изображение

Всъщност, сега като гледам, ще взема да разнитя табелките Кавазаки и ще лъсна и тях! Все ще добият по-добър вид от сегашния!
Следващото, което ми попадна беше резервоарът. След десет години седене ми беше ясно, че ще има поражения. Бях му източил бензинът навремето, но все нещо си беше останало, та беше станало на парцали по дъното. Отделно се беше появило солидно количество ръжда! Не беше успяла да пробие резервоара, но трябваше да стопирам процеса, преди да е станало късно. Изчетох де що теми из форумите ми попаднаха и сега почвам - първо с разредена солна киселина, пък ако не ми хареса резултата ще видим...

Изображение

След като се справя с резервоара мисля да дам джантите наааа....песъкоструй може би (всъщност приемам всякакви идеи на тема джанти, защото нямам яснота какво трябва да им се прави, за да лъснат)

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com