Дата и час: 14 Ное 2018, 07:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 13:32 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2007, 01:48
Мнения: 1078
Местоположение: Sofia
Просто си оцелил читава машинка :) дано ти е здрава. Просто сред 4-стотките много малко са читави, това ми е мисълта. А 125 RS е доста читав двигател, откъм поддръжка, както и NSR-а...Виж 250 2Т вече си е сериозна машинка и не е препоръчителна за начинаещи :)

_________________
---------->http://na2gumi.blogspot.com/<----------
Блог за хората, които се интересуват от мотоциклети
Изображение


Последна промяна Mean на 05 Ное 2008, 17:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 15:33 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 13 Юни 2006, 12:17
Мнения: 92
И ти си прав.. :)

_________________
..или си ПИЧ, или си A BITCH (:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2008, 19:08 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2005, 13:47
Мнения: 741
Изпонаписали сте в на човека темата кви ли не неща... Бил същите килограми като 600арка, омалявал много бързо и какво ли още не.
Както се знае, не съм капацитет, ама айде тоя път да не ме отсвирвате набързо.

Преди всичко нека кажа: Kawasaki ZXR 400 L (моделът L заменя Н с двата кръгли фара през 1990 година) няма нищо общо с Kawasaki ZZR 400. Щото останах с усещането, че някои тука го посбъркват мъничко. Освен това, не е разработен "само" за японския пазар, както и не е продаван само там. В Европа е пълно със такива ZXR-и (за разлика от горепосочения ZZR), най-силни пазари са му Англия и Германия, а пазарът, където НЕ Е предлаган, е САЩ. Това автоматично иде да подскаже, че май от грийн тийм са си направили сметката, като са го пускали; този мотор през 90те попада в относително "ненаселена" ниша на пазара, като конкуренция почти до края на 90-те му правят ограничен брой модели, сред които Honda VFR 400, Aprilia RS125 и Suzuki GSX-R 250. Самият факт, че е сравняван и поставян редом до осезаемо по-"малките" 125- и 250-кубикови мотори пък говори за теглото му и power-to-weight ratio-то, което предлага. Dry weight на ZXR 400 е под 160 килограма; Ninja ZX-6R от средата на 90те е над 180кг. За мен това далеч не е "1:1".

Що се отнася до омаляването - да, в правите не може да се мери с 600-кубиков мотор и доста бързичко издъхва; все пак е само 65 коня. Само че комбинацията от лек мотор + малки кубици и добър показател power-to-weight го правят чудесна машина, особено за криволичещи пътища, за каране из града и най-вече - за писта. С минимални подобрения това зверче спокойно може да се движи на писта редом с осезаемо по-големи и мощни мотори, най-вече заради умопомрачителната средна скорост в завоите. (Been there, seen that)

Тъй че да, прави сте, че не става за туринг, нито за дръпки; но пък за първи мотор е перфектно решение и най-лесния начин да се научи човек как да ляга в завоите ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com