Дата и час: 20 Окт 2018, 20:13

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: zx6r g1 съвет
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2008, 13:41 
Здравейте , надявам се някой от разбиращите да каже мнение и да даде съвет.
Проблема ми е следния края на лятото имах 1 леко падане (хлъзване на мотора) след което мотора почна да прекъсва докато е студен , викнах 1 от видните майстори (няма да споменавам имена защото не е етично) погледна мотора и каза , че не работят 2-3 цилиндър докато е студен след като загрее мотора работи като часовник.Закарах му мотора за да види карбовете , почисти ги направи синхрон и мотора буквално се промени изцяло все 1 никога не го бях карал вървеше много по леко и добре.Но като се прибрах с мотора не го бях палил 1 седмица (бях на работа и нямах много време) реших съботата да го изкарам , но уви мотора не искаше да запали ... падна и акумолатора , дадох му ток от колата запалих с много мъки и право при майстора.Така всичко е ясно казва ще трябва реглаж на клапани .. сега се чудя дали да му го оставя за реглаж или да търся друг майстор.Благодаря предварително и съжалявам , ако съм досадил на някой , но отвътре ме изяжда че мотора не работи както трябва.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: zx6r g1 съвет
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2008, 19:17 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 27 Юли 2004, 15:36
Мнения: 143
Местоположение: Chicago, IL
hatemenow...Година на производство? Какъв е пробега на мотора? Колко знаеш за предишният собственик и умението/ желанието му да поддържа мотора си? Ако говорим за 2000-2001 Kawasaki ZX-6R тогава най-вероятно регулировката на клапаните е първото, което е трябвало да бъде направено от "майстора". Синхронизирането на карбураторите не може да компенсира за неправилно отрегулираният луфт на клапаните, затова се прави винаги след като регулажа на клапаните. Този модел ZX-6R има сравнително къс интервал за проверка на клапаните (7500 мили или 12000 км). Отделно на това, самата процедура е доста дълга и сложна. Трябва да разкачиш множество компоненти преди дори да стигнеш до капака на двигателя (резервоар, Kleen air system, въздушна кутия, карбуратори, шумозаглушителен панел). Затова и на повечето "майстори" или не им се занимава, или клиента пренебрегва регулировката защото цената на услугата се оказва доста солена. В резултат на това, мотора бива подхвърлян напред назад като всеки гледа да мине "тънко", докато луфта на клапаните стане толкова зле, че индивидуалните цилиндри почнат да не работят и да губят синхрон. Обикновено, когато се стигне дотам един прост оглед на свещите е достатъчно информиращ. Базирано на описаните от теб симптоми, най-вероятно всмукателните клапани са се позатегнали в резултат на което има недостиг на смес в горивната камера. Работната температура на цилиндъра се покачва в резултат на което страда както свещта (побелява) така изпускателният клапан (обгаря). Решението е незабавна регулировка на клапаните, най-вероятно съпътствана от подмяна на свещите, последвана от почистване на въздушнят филтър (или смяната му) и най-накрая нов синхрон на карбураторите. След като "майстора" си е спестил усилията първият път, явно не е достатъчно съвестен да му се разчита че няма пак да го направи. Затова може би е по-добре да потърсиш друг или да го направиш сам, ако разбира се си достатъчно компетентен технически. Разбира се, решението си е твое. Успех! Леко и безаварийно.

_________________
Corvus Rutilus egressus...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: zx6r g1 съвет
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2008, 19:30 
Свещите ги смених заедно с почистването на карбовете , год. е 1998 ще му го закарам пак да направи реглажа на клапаните и тогава ще видя на какво дередже ще бъде моторетката .За това лято съм му навъртял малко над 15000 км за този период съм сменял масло филтри (въздушния е почистван) спирачна течност и свещите.Преди малко си свалих мануала и видях че реглаж на клапаните е задалжителен на всеки 7000 км. Надявам се това да е достатъчно за да се оправи работата на двигателчето което много ме е слушало.Карам го с масло Репсол расинг 10w50


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com