Дата и час: 19 Дек 2018, 08:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2009, 20:58 
Като бъдещ моторист вероятно скоро ще се сдобия и с първия си мотор.
Спрял съм се на гпз 500 с , несъм сигурен за годината (някъде около 90 та ) с два диска отпред и барабан отзад.
Интересувам се от всякакви мнения за него.
Най вече се интересувам дали има части за него защото се налага да му се смени гарнитурата на главата (Смесени вода и масло) и на какви цени са.


Поздрави :
Йордан


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2009, 22:56 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 18:16
Мнения: 1788
Нали става дума за модела дето е с 2 цилиндъра?
Защо се налага смяна на гарнитурата?
Дали цената е подобаваща с оглед на този рамонт? Дали ще се наложи да се оправят и други неща?

Иначе не е лош мотор за начало (че и повече от начало), но не може да се очакват чудеса от него.
Някъде към 1994-1995-та има ревизия на модела, като получава по-стабилна предница (по-широко разположени колове) и са оправени други от "детските" болести... в този вид се произвежда до 2006-та година мисля...

Ето тук може да видиш някакви други коментари:
viewtopic.php?f=22&t=14107&p=133201&hilit=%D0%93%D0%9F%D0%97#p133201

Ползвай "търсене"-то - върши чудеса

_________________
http://ftp.domainbg.com/tatkobarba/zr7/
http://barba.atspace.com/moto/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2009, 23:00 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
А в обяви имаше едно GPZ от Сандански което изглежда много добре на разумна цена :)

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2009, 23:17 
Цената не е определена но граничи с подарък.
Около 600лв.
Има и други забелешки но са незначителни (масло в предницата , леки ожулваня). Мотора е на познат на мой познат който него кара и мисля да го отърва. Преди да смеси водата и маслото вървеше много добре.
Идеята ми беше да зема нещо евтино да си го стегна и да се уча на него.
Само се притеснявам да несе вкарам в някой филм с трудни за намиране и много скъпи части .


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 00:00 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 12:30
Мнения: 1219
Местоположение: София
Дали е само гарнитура? Сигурен ли си? Прегрявал ли е? Цената може да е символична, но сметни колко ще ти излезе ремонта, сложи поне 200-300лв отгоре за всеки случай и помисли пак.
За частите питай goblin, мисля че може да ти помогне.
Провери как са гумите, веригата и другите консумативи, смяната им може да излезе колкото си дал за самия мотор...
За първи мотор става.

_________________
Power is nothing without control!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 00:12 
До колкото знам не е прегряван.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 10:48 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2007, 15:45
Мнения: 373
Местоположение: Sofia / Sandanski
за тия пари е добре, стига да е това повредата и да се оправи.
бтв аз продавам гпз-то от Сандаснки.
За начинаещ мисля че е много добре моторчето. Моя е 99 година и го карах 2 сезона вече. Не съм имал сериозни проблеми. Владо от форума е с по старите и имаше проблеми, но ги оправи след дълго чакане.
За части мотора е малко разпространен и няма много тук. Консумативите ги има. Но ако не намериш тук винаги има ebay. И Владо май беше взел още едно гпз за части.

_________________
Yamaha YZ400F
Gentoo Ricer
За шофьорите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 11:15 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Да добавя за частите!!!
ER5 и KLE500 са с почти идентични двигатели и кръга от към резервни части 2-ра употреба се увеличава!!!
За омешаното масло с вода, причини доста, но не изключвай възможността за прегряване!!! Замери компресията преди да отвориш главата!!!
Като за начало провери как работи термостата, фибъра и семеринга на водната помпа!?! Другите причини са пукнатини по глава ли двигател, които вече ще те отчаят!!!
Тези три мотора берат ядове с карбовете, имай го предвид!!! Износени игли на шибрите и поплавъковите камери!!!
След всички интервенции, които му направиш и се включиш в едни 1000лв барабар с покупката, ще си късметлия, като за 1-ви мотор!?!
Късмет и успех!!!

П.п. Честит имен ден!!!

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 11:55 
RODRIGUEZ написа:

П.п. Честит имен ден!!!


Благодаря!


Нещо започвам да се разубеждавам.
Имам чуството , че ще скоча с двата крака в дълбокото.
Честно казано тайничко се надявах да кажете , че всичко е наред и части под път и над път и струват стотинки.
Ама уви.
Надявам се скоро да го огледам по обстойно и да реша.
Благодаря на всички за помощта!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 12:11 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2007, 11:21
Мнения: 2143
Местоположение: the highway
Ще цитирам една реклама:
"НЕ СЕ ВКАРВАЙ В НЕКВИ ФИЛМИ БЕ БРАТЛЕ".
Моя съвет, не взимай за първи мотор такъв, който ще го правиш. Аз бях на тая гара и не е приятно. Докато другите въртят километри, ти ще пишеше теми "търся игличка от ГПЗ" и тайно ще се надяваш да изскочи. По-добре посъбери още малко пари, в началото на сезона моторите са най-ефтини. За около 1200-1300 лв ще вземеш читав мотор, който ще можеш да КАРАШ!
Аз лично одобрявам събиране на подобни антики по начина, по който го прави Фори - имаш един(няколко) мотора за каране, и през това време си оправяш другия/те. Така взимаш най-доброто от двата свята, ма на висока цена :ozyben:
ГПЗто е хубав мотор, аз лично се оглеждах да взема такъв (за втори!), но с всички тия ремонти ... хем ще дадеш пари като за нов, хем половината сезон ше го изкараш пеш.

_________________
Kawasaki VN800 Classic
Why do you think I don't wear the colors, Jack? Why do you think I ride alone? 'Cause you don't know about it anymore. I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 17:23 
Наистина ме вкарахте в страшни размишления :mad:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 17:50 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2007, 01:48
Мнения: 1078
Местоположение: Sofia
edko написа:
Ще цитирам една реклама:
"НЕ СЕ ВКАРВАЙ В НЕКВИ ФИЛМИ БЕ БРАТЛЕ".
Моя съвет, не взимай за първи мотор такъв, който ще го правиш. Аз бях на тая гара и не е приятно.


Тук съм +1, но тук:

edko написа:
...в началото на сезона моторите са най-ефтини. За около 1200-1300 лв ще вземеш читав мотор, който ще можеш да КАРАШ!


...не мога да се съглася. Най-евтини са моторите към края на сезона и сега. И най-евтино е когато някой е на зор и му трябват пари ;)
За 1200 - 1300 лв. читав мотор не можеш да вземеш! Т.е. зависи какво разбираш под читав. За тези пари или се оглеждай за някое ендурце ню ню, или вземай някоя 2Т 125 цц. писта - Априля или Хонда...

Ако пък толкоз ти се кара, а нямаш пари...ETZ 251...на такова съм се учил, много добра машинка :)

_________________
---------->http://na2gumi.blogspot.com/<----------
Блог за хората, които се интересуват от мотоциклети
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 18:02 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2007, 11:21
Мнения: 2143
Местоположение: the highway
Първоначално и аз така мислех, но фактите говоря друго - загледай се в обявите, февруари-март (аз на това викам началото на сезона) цените са най-ниски. Обяснявам си го така - всеки иска да се оттърва от стария мотор и да подкара нов, слънцето вече грее, птичките чуруликат, а ти още си със старата барака :)))
Иначе за 1200 лв можеш да намериш ЧИТАВ мотор, което значи мотор, който ще те вози (почти) без проблем. ГПЗ, Honda CB, старите ямахи (X-нещоси), детско-юношеските пистаци (Мито, NSR) ... малките ендураци също са вариант ...
аз например за 1700 лв си взех Трансалп в прекрасно здраве :)

_________________
Kawasaki VN800 Classic
Why do you think I don't wear the colors, Jack? Why do you think I ride alone? 'Cause you don't know about it anymore. I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 18:30 
За този сезон това ми беше надеждата.
Повече пари трудно мога да отделя тази година , а с мз-ки симсонки и прочие неми се занимава.
Като глевам още един сезон ще бъде пропуснат.
Здраве да е.
Пожелавам на всички ви енда невероятна година и много навъртяни безаварийно километри!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 18:37 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 18:16
Мнения: 1788
edko написа:
...
Иначе за 1200 лв можеш да намериш ЧИТАВ мотор, което значи мотор, който ще те вози (почти) без проблем. ГПЗ, Honda CB, старите ямахи (X-нещоси), детско-юношеските пистаци (Мито, NSR) ... малките ендураци също са вариант ...


Аз се сещам за един такъв ... ако искаш - пиши ми на лично...

За ГПЗ-то - премисли дали ти се занимава (препоръчително е да разбираш от машинарии, ако ще се хващаш), но определено бих препоръчал ако се спреш на този модел - да е след ревизията - тези дето имат дискова спирачка и отзад.

Цитат:
Yes, America, there are great sport bikes under 600cc
illustrators: Scott Killeen

With today's economy still barely climbing out of its late-'80s doldrums, the so-called budget-bike market has enjoyed a relatively healthy existence. People looking for the most capability for the least amount of money in a new motorcycle have been drawn to bikes such as Kawasaki's EX500, which could probably lay claim to being the harbinger of this now increasingly popular class. A sprightly performer wrapped up in an economical, easy-to-live-with package, the EX struck a chord with the frugal-minded buying public. However, the other manufacturers have since jumped on the bandwagon, and after many years of heading the list of best buys, the EX500's position has dropped a notch or two.

Rather than start with a fresh sheet of paper, Kawasaki decided to keep the proven basic formula and revise the supporting ingredients. You don't want to mess with success, and coming up with a brand-new bike that could match the EX's sensible appeal could prove to be a difficult proposition. So, by raiding the parts bins of some of the EX's more upscale brethren, along with adding some upgraded chassis pieces and swoopier bodywork, Kawasaki created an EX500 with a sporting attitude serious enough to warrant the addition of the Ninja label.

The EX500's liquid-cooled, eight-valve, double-overhead-cam twin engine hasn't really changed much since its inception (with the exception of a digital electronic ignition replacing the previous analog version), but then again, it doesn't really need to. With a quarter-mile time of 12.98 seconds at 99.0 mph and a 118-mph top speed, the Ninja 500 clearly has the most bang for the buck of any bike in its class. The engine is a willing revver, with a generous amount of midrange grunt and an even more surprising top-end rush that belies its "entry-level" status. Even with this type of power, the 498cc mill can be coaxed out of 50 miles per gallon under a mellow throttle hand.

The Ninja 500's chassis, however, received a thorough going-over for this year. Wider 17-inch rims replace the skinny 16-inch hoops of the original EX, and the 37mm Kayaba front fork boasts 1mm larger stanchion tubes than last year's. The brakes were also upgraded, with a new twin-piston caliper grabbing a 280mm disc up front, and a disc setup replacing the previous drum components in back. A redesigned swingarm, pirated from the European market KLE500 (Kawasaki's Paris-Dakar replica), supplants the original's somewhat wimpy-looking stocker.

The original EX500's bodywork was deep-sixed in favor of a nicely redesigned front fairing that offers slightly more wind protection, along with a headlight sourced from the ZX-6 that projects a much better beam at night than its forerunner. The rear tail section and side covers were also carefully reshaped, with turn signals, taillight and mirrors courtesy of a ZX-7 completing the picture.

Starting up even in some of the colder mornings requires only a bit of choke, with the engine accepting throttle almost instantly. Once you're underway, the light, agile handling combined with a very spirited motor make the Ninja 500 a joy to work with in the urban jungle of the city or the tightly swooping curves of a canyon road. The brakes offer more than adequate stopping power and feel, although the stock Bridgestone Excedras are somewhat budget-grade in the traction department. The updated chassis components inspire enough confidence for the rider to try more aggressive cornering maneuvers, but until premium rubber is fitted, those moves should be approached with some discretion. The ergonomics are plush, with a fairly flat, wide, well-padded seat and a wonderfully contoured semi-sport riding position combining to provide enough comfort to give the bike significant touring capabilities. Unfortunately, the mirrors are positioned too far away from the rider and are a bit too small, giving a narrow field of vision rearward. However, smart little touches abound, such as adjustable brake and clutch levers, dual tripmeters and retractable bungee cord hooks.

All of the various improvements to Kawasaki's budget bullet could not be achieved without a price: at $4399, the new Ninja 500 costs $700 more than its predecessor. But when you take into account that the Kawasaki delivers performance easily topping everything in its class (while basically sipping its fuel), and that the host of improvements have created an even more comfortable, capable and fun motorcycle that experienced riders as well as novice pilots can enjoy, then the song still remains the same: Kawasaki's new Ninja 500 is one of the best motorcycling deals around.

Source Sports Rider

_________________
http://ftp.domainbg.com/tatkobarba/zr7/
http://barba.atspace.com/moto/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 18:46 
Ремонта няма да ми е първи такаче не той ме притеснява.

А иначе тази статия я препрочитам за незнам кой път вече.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2009, 00:18 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
за частите нямаш никакви грижи ...0887657917

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: GPZ 500 S
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2009, 20:09 
Беше....
Мотора замина докато се чудех.
Темата може да бъде затрита ако смятате ,че не е полезна :mad:


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com