Kuku, по отношение на обслужването на мотора, понеже съм пресен, да те светна, че смяна на: задна гума, масло и м.филтър, възд.филтър, верига, зъбаци (пиньони), ~1100лв на големия ми мотор; на по-малкия при смяна на: свещи, масло и м.филтър, почистване на възд.филтър (спортен японски), накладки, лагери предница, съединител, обслужване на предницата с ново масло и семеринги =~900лв.
Това е до момента. Общо взето, след като разполагаш със 7к.лв, според мен разполагаш с
чисти 5к.лв, ако ще сменяш гореизброените "елементи" по мотора. За тоя Z1000 така, както те е пазарил, ти е казал - "не го купувай!".
Аз бих се отказал мигновенно и да поизчакам за друга, истинска оферта. 7к за мотор, по който ще дадеш още най-малко 1к...все пак сезона почва, трябва и да караш в края на краищата...освен, ако няма нещо в него, заради което да си струва да го купиш (я някой мод, я някой тунинг...).
За свещите не бъди сигурен, че ще минеш с 50/60лв

Едни хубави NGK са по 100+лв, казвам хубави, с ясната представа, че търсиш мотор 2000г.+ инжекцион (дори мотора на приятелката ми е инжекцион, а е 125cc). Denso и те са същата пара, +/- некви стинки.
Още нещо ми направи впечатление - казваш, че не ти е толкова до козметичните повреди....е как бе човек, ти танк ли ще караш или мотор? Някак не мога да приема, че ще го оставиш "счупен", "намачкан" и "сгънат"...
Успех в начинанието! ..и като го вземеш, трябва да покараме!

_________________
"Еее,що да е скука на магистралата бе?Аз там най-обичам-хубав асвалт и мнооого газ

"
