Дата и час: 20 Сеп 2018, 19:09

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2009, 08:09 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 16 Апр 2008, 21:51
Мнения: 718
Местоположение: София
Тук мирише на Родригес :mrgreen:

_________________
Колата превозва тялото,а мотора душата :)
Honda CB 1000 F Big One

спам тва е ВСИЧКО ОНОВА КОЕТО НЕ ИМ ХАРЕСВА НА СОФИАНЦИ БЕЕЕЕ...... -няма такъв фен честно :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2009, 13:14 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Фитилчо написа:
Тук мирише на Родригес :mrgreen:

Мирише на зелена миризма!!! :mrgreen:

Та, по същество!!!
Коляновия вал трябва да е завъртян така, че "Т"-маркировката да се вижда на белега на малката капачка!!! Това са двете капачки на страничния капак, малката е за ГМТ, а през голямата въртиш вала!!!
Двата разпределителни вала трабва да са със стрелките сочещи напред и самите стрелки изравнени с ръба на главата, т.е. гърбиците им да са срещуположно разположени!!!
Успех!!!

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2009, 09:37 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 16 Апр 2008, 21:51
Мнения: 718
Местоположение: София
Я като говорим,не приказавам =D> =D> =D>

_________________
Колата превозва тялото,а мотора душата :)
Honda CB 1000 F Big One

спам тва е ВСИЧКО ОНОВА КОЕТО НЕ ИМ ХАРЕСВА НА СОФИАНЦИ БЕЕЕЕ...... -няма такъв фен честно :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2009, 00:18 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
RODRIGUEZ написа:
Фитилчо написа:
Тук мирише на Родригес :mrgreen:

Мирише на зелена миризма!!! :mrgreen:

Та, по същество!!!
Коляновия вал трябва да е завъртян така, че "Т"-маркировката да се вижда на белега на малката капачка!!! Това са двете капачки на страничния капак, малката е за ГМТ, а през голямата въртиш вала!!!
Двата разпределителни вала трабва да са със стрелките сочещи напред и самите стрелки изравнени с ръба на главата, т.е. гърбиците им да са срещуположно разположени!!!
Успех!!!

=D> =D> =D> е те т'ва е!!!
винаги съм се кефил на хора които с малко думи казват много!!!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2009, 18:13 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2006, 11:32
Мнения: 71
Местоположение: София
http://www.bigcee.com/faq/KLRKwikSpecs17_rear.gif

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2013, 22:10 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
И аз отправям молба за помощ.Мотоциклетът ми е KLR 650C.Проблемът - от кранчето на резервоара не мога да спра притока на гориво към двигателя.Установих го при свалянето на резервоара - независимо, че кранчето е в средно положение ( при мен е щамповано PRI, а не OFF ), бензинът продължава да изтича свободно.Каква може да е причината?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2013, 23:39 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2004, 20:37
Мнения: 239
Местоположение: София
На позиция PRI не се спира горивото ,а точно обратното.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2013, 00:41 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Благодаря за бързия отговор.А как тогава става свалянето на резервоара?Горивото трябва да се източи през гърловината до ниво под началото на резервата?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2013, 11:47 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
w_popov написа:
Благодаря за бързия отговор.А как тогава става свалянето на резервоара?Горивото трябва да се източи през гърловината до ниво под началото на резервата?

Твоето кранче е вакуумно .... намери маркуча който идва от всмукателния колектор и влиза в кранчето, откачи само него .. кранчето остави на резервоара на завъртяно положение "RES" или "ON" ... докато не е запален двигателя или не си завъртял на "PRI", няма да протече бензин ... освен ако не е прецакано кранчето!!!
Успех!!! :mrgreen:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2013, 19:42 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Както се казва - разбрах къде е заровено кучето!В ръководството за ремонт на KLR 650 Е съветват при такъв проблем да бъдат сменени две уплътнения - първото е зад въртока, а второто е от другата страна на кранчето - О уплътнение върху оста на клапана.Първото го нямам, но ще го обърна (двете страни са симетрични, задната е като нова), а второто ще сменя.Дано се получи нещо.Защото сега горивото не спира независимо от положението на кранчето.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2013, 22:45 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Смених уплътненията, почистих корпуса и леглото на О пръстена (имаше бял налеп, като сол), тече ли тече ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2013, 11:19 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Ако гумичката с дупките е наранена с обръщане няма да стане номера. С едната си страна трябва да уплътни към корпуса на кранчето, а с другата към врътката. Следователно трябва да имаш две хубави, равни повърхности

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2013, 18:15 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Не е наранена, но е поизносена.Затова смятах, че с обръщането ще пооправя нещата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2013, 22:43 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Всъщност притокът на гориво не се ли спира чрез вакуумния клапан?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2013, 22:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Спира се ако е изправен клапана. Но има възможност да тече и при изправен клапан, ако има пробив към позиция PRI. Нали клапана е почистен и със сменен О пръстен. Предполагам че пружинката и мембраните му са добре щом не са споменати.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013, 00:48 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
И О пръстенът е сменен, и леглото, в което ляга, е почистено, и пружината е добре, и по платната не забелязах да има разкъсвания или пробиви (освен ако няма нещо около алуминиевата ос, на която са закрепени).Нещо повече - не посмях да ги почистя, за да не ги нараня.То нямаше и какво да им се чисти.Работата май отива към раздяла с 50 лв. за ремонтен комплект ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2016, 21:43 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Я да попитам и тук, белким получа отговор. Знае ли някой по колко мл. масло се налива във всяко перо от предното окачване на KLR650 C и колко мм. трябва да е разстоянието от маслото до горния ръб на перото?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2016, 09:58 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1154
Местоположение: София
Това само чичко Мануал ще го знае или Родригез. Ако ли не, нагласи го на 100мм и си готов.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2016, 13:56 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Този чичко от няколко години го търся и все не мога да го открия. За А, за Е, за 600 - такива чичковци бол! Ама за С - йок! Само едно ръководство на потребителя има, но то кой знае каква работа не върши.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 10:17 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Яну 2012, 22:04
Мнения: 26
Кратък отчет: 580 мл., 135 мм.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com