Дата и час: 22 Юли 2018, 20:57

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Kawasaki ER-5 Загрява?
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2012, 14:36 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 07 Яну 2012, 14:11
Мнения: 3
Местоположение: Казанлък
Здравейте !
От дълго време мечтаех за двуколесна машина, най-после осъществих мечтата си. Машината е Кawasaki ER-5, харесва ми, че е подходящ за начинаещ и за градски условия.
Проблема е, че ми се струва, че загрява. Когато го купих имаше много малко течност в системата. При теста времето беше студено и не забелязах да загрява (теста беше извънградско). Напълних системата с антифриз, но при бавно каране или работа на място отделя доста температура от двигателя. От двете страни на блока на всеки цилиндър има някакъв малък отвор. Собственика ми каза, че като вдигне температурата (не знам до колко) от там трябвало да изпуска. Сега всеки път като го запаля на място, след известно време започва да сълзи. Ако има някакво значение маслото е доста старо и за смяна. Съмнявам се това да е нормално.
Ако има някой друг колега с такъв мотор, ще се радвам да сподели как е при него.

Поздрави,
Владо

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Mario Andretti


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2012, 15:12 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Уреда какво показва?

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2012, 15:52 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 07 Яну 2012, 14:11
Мнения: 3
Местоположение: Казанлък
Когато системата беше полупразна, лампата за температурата на водата светваше при работа на място (горе долу заедно с включването на перката на радиатора).
След като му долях антифриз, не е светвала, но продължава да сълзи при работа на място. Иначе на таблото няма индикация за точната температура в системата.

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Mario Andretti


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2012, 19:49 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
описваш го много гадно...
при непрегрял мотор, единствената причина за сълзене от подобни отвори, е появата на въздух под налягане...
... а той би се появил от спукана глава, прецакана гарнитура на главата или в най-добрия случай от запушена охладителна система /или неработеща такава/...

съвета ми е да отидете на доктор


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2012, 22:24 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Тези отвори са дренаж за оттичане на вода (вода, която идва отвън (дъжд, водоструйка и т.н.)) от леглата където са лулите на свещите и над самите свещи (тези отвори трябва да са проходими, защото се замърсяват от какво ли не)!!!
Нещо стария собственик те е пуууууснал по пързалката!!!

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2012, 00:48 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2006, 00:27
Мнения: 183
Местоположение: София 0878854042
Срещал съм същият проблем при същият мотор. След щателна проверка за наличие на въздух, изправност на датчици, перка и т.н. установих, че проблема е идвал от не добре затегната капачка на радиатора. :D :D :D :D

Когато вдигнеше температура започваше да ври водата в казанчето и да изтича през преливника навън, а перката не се включваше. Дори и лампата за температурата светваше. След като, накрая почистих уплътнението на капачката и я завих хубаво нещата заспаха... :D

Направо не ми се вярваше, че това може да е била причината, но факт - възможно е! Провери! :D

_________________
ПРОДАВА СЕ VFR750 RC36-I НА ЧАСТИ!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2012, 10:45 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
всъщност няма как Родри да не е прав за "тези" отвори,
и аз вчера се чудех - какви "отдушници" може да има на един двигател...
единствените подобия на такива, за които се сещам, би трябвало да са на разширителния съд на охладителната система

мноооо съм прост, ама няма да си трия поста, хи-хи
сега остава да се разбере откъде идва течността дето изтича от тези отвори /виж дали не сълзи по маркуч и да отива до там/ и дали изобщо матаретката прегрява
едно на ум и за това, че обезвъздушаването на системата не винаги е съвсем проста задачка


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2012, 20:22 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 07 Яну 2012, 14:11
Мнения: 3
Местоположение: Казанлък
Благодаря на всички, че се отзовахте. Днес видях, че освен антифриз (предния ден беше само антифриз) тече и масло...... :( .
Видях, че и през стъклото за маслото се виждат отделни течности.Надяван се да е гарнитура, а не спукана глава.Ще се ходи на доктор някой добре финансов ден. :(
На сиромах човек кога му е вървяло. :)

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Mario Andretti


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 03:08 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Свали резервоара и провери дали от охладителната система, която е над капака на главата да има течове ... има едни твърди водни съединения, които са завряни в главата точно до свещите и когато там е отваряно и не са сменени о-пръстените им, протича!!! Просто огледай за течове всичко, което е над капака на главата!!!

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2012, 12:02 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
Когато системата беше полупразна, лампата



:mad:


Цитат:
има едни твърди водни съединения, които са завряни в главата точно до свещите и когато там е отваряно и не са сменени о-пръстените им, протича


много е вероятно, но ако е работил доста време с част от антифиза си..... дано поне, е липсвала малка част от антифирза!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2012, 09:53 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2006, 00:27
Мнения: 183
Местоположение: София 0878854042
RODRIGUEZ написа:
Свали резервоара и провери дали от охладителната система, която е над капака на главата да има течове ... има едни твърди водни съединения, които са завряни в главата точно до свещите и когато там е отваряно и не са сменени о-пръстените им, протича!!! Просто огледай за течове всичко, което е над капака на главата!!!


Да, и това е много вероятно. :D =D> =D> =D> =D>

_________________
ПРОДАВА СЕ VFR750 RC36-I НА ЧАСТИ!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com