Дата и час: 21 Авг 2018, 20:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Заветната ZZ-R 1100
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 00:14 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Здравейте колеги,
явно дойде времето и на моя първи пост. Но това не означава,че съм нов моторист. С мотори съм започнал да се занимавам от 15-сет годишен, и първата ми машина беше едно ръждясало балканче, всъщност от две сглобих едно :D И така стигнах до Cz-ет 350. Но до там, после женитба, деца, и сами се сещате,че не остава много свободно време за мотора. Продадох го(грешка), но не я отчетох докато миналото лято не се качих съвсем инцидентно на една 600 кубикова KAWA на един приятел, и се почна, усещането за свобода, тръпката да навиеш газта и да усетиш ускорението. Това е чувство което не може да се опише с думи, но както и да е. Сори за отклонението, та на въпроса, решил съм да си взема отново мотор. Дилемата обаче е дали да е 600 или 1100,говорим за KAWA разбира се. От прочетеното тук разбирам,че двата мотора нямат нищо общо,освен името разбира се. Ориентирал съм се към една 1100 кубикова 1992 година. До колкото разбрах това е C модела,които явно не са едни от най-сполучливите (ако съм разбрал правилно) но нямам голям избор, пък и смятам, че машината си заслужава. Та това е в общи линии, ако може да дадете мнения по въпроса ще съм ви много благодарен.
П.С. Между другото не усетих 600-тин кубиковата която покарах, като някаква супер бърза и трудна за удържане машина, естествено не може да правя сравнение с 350 кубика CZ :lol:

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 00:41 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:03
Мнения: 38
И при 600 и 1100 става въпрос за ZZR нали. И 600-ката бая бяга, особено като не си карал много такъв мотор. Поне при 600 моделите от 92-ра или 93-та са малко по добри, става въпрос за тези които имат въздуховоди под фара. Защо си се спрял на тези, защото са по-туристически ли? Ако не е това причината разгледай zxr600 (по- новички са от 95-6-а) и zxr750(серията почва още преди 90-та и има няколко модела). 750-ката е "най-пистовият" модел, със обратна предница, ниско кормило, и по-сериозно окачване и спирачки)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 16:04 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Да говорим само за ZZ-R, ориентирал съм се само към KAWA, най-много тези два модела ме кефят. За съжаление от модела 1100 откривам само C, но това не ме притеснява. Да повторя пак, дилемата е ZZ-R 600,или ZZ-R 1100. Нямам много инфо за GPZ 1100. Единственото което знам, е че има ако не се лъжа 130 кончета и по-малък въртящ момент. Но като форма до някъде ми харесва по-вече от ZZ-R-а,като например опашката и стопа. А между другото, в този ред на мисли да попитам по-знаещите, има ли вариант опашка и стоп от GPZ 1100 97 година да се сложат на ZZ-R 1100 92година? Някой правил ли е тази интервенция?

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 18:37 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
За ЗЗР може да се говори и да се пише много и пак няма да бъде изписано всичко. Основно се делят на 90-93 и след 93... като приликата между стария ГПЗ и ЗЗР 90-93 е по голяма отколкото от двата ЗЗРа... имам предвид техниката взаимозаменяемост на части, а не визия!
моделите 600 са Д и Е.. ЗЗР 600 Д 98к.с. ЗЗР 600 Е 105 к.с.
Имаше една статия на Wilko в която много подробно описваше двата модела с достойнствата им..
за 1100 са 147 и 151к.с. изключително динамичен модел от близкото минало. Много от сегашните хилядарки, хайде да не е сегашните поколението около 2000 годин или 2000-2005 имат сравнима с неговаа динамика!
Тежък и брутално мощен, лесно се прави старт, а и се разгъва във високите скорости... т.е. не може да му почувстваш "характера" в града. А че си има характер..има си!
На всичко отгоре, цената на подобна машина сега е изгодна ( гледна точка купувач) понеже всеки си мисли.. мотор на 20 години..

Леки проблеми които може да имаш... скъсани мембрани на карбовете..оттам труден синхрон на карбове и прочие карбураторни проблеми..съединител и други леки "анбриажни" проблеми.. леки ако се износват дисковете поневе машината е тежка и мо
щна, същото се отнася и за накладките..
Пръсната касета на съединителя ще го причислим към по-големите проблеми, също излизат честичко биелите извън блока, това поради причина, че потребителя се е увлякъл с раздаването на газ или е "вкарал 3 скорости надолу" както е карал с 220 ..

Като цяло окачването е здраво, рядки текат предници ако не е изкуствено прецакана или не е надрана работната повъхност!
Имат сложни карбове , наклонени са с цел да образуват заено с главата прав път на горивна смес!
Толко от мен!
Ако с нещо мога да помогна - 0887657917

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 18:44 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Сега видях за опашката от ГПЗ ,,,
...ще стане на ЗЗР а!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2012, 19:51 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Хиляди благодарности на Pancho77. Точно това имах предвид, изчетох почти всичко като инфо тук във форума относно тези машини, но все пак хубаво стана,че писа човек който знае за какво става въпрос. Добре де значи ли това, че GPZ-та 1100 има същите проблеми като ZZ-R-ера? Въпроса ми е провокиран от това, че намирам GPZ-ет 1100 97 година и ZZ-R 92 година за едни и същи пари. За опашката, значи доколкото разбрах става без никакви преправяния,рязания и т.н.

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 09:34 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
gpz1100 набор '97, според мен не може да има... ;)
'87 е по-приемливо (е сбъркал едно число човека - случва се)

иначе при срвнение на ззр 600 и 1100 - твърдо за 1100 (най-малкото, че за повечкото години каране е доста по-трудно да вземеш душицата на големия от колкото на малкия)

и C и D модела на ззр1100, всъщност са си достатъчно успешни (имам 2-ма приятели с С - само при единия има проблеми с ръжда в резервоара; другият върви и работи прекрасно); разликите са общо взето в посока префиненост...

като решиш да променяш задницата ще ти изпратя снимки от един направен с единична седалка и опашка от зх6р (и ако ти допада и малко ноу-хау ;) )

браво за избора! страхотни машини са


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 11:22 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
Добре де значи ли това, че GPZ-та 1100 има същите проблеми като ZZ-R-ера?


най-общо казано, доста от проблемите при гпз са изюистени при ззр..визирам най-вече клас 600 но и големите са така..ззр си е много авангарден за времето и при него се появяват неща които другаде не ги е имало...


Цитат:
За опашката, значи доколкото разбрах става без никакви преправяния,рязания и т.н.


не съм 100 %

има едно гпз 1100 което се води до 94та и после има едно което май беше до 97 или 99 не съм много сигурен, не знам кое от двете имаш предвид но не мисля, че ще имаш кой знае какви проблеми с интервенцията!


Цитат:
gpz1100 набор '97, според мен не може да има...


има, има .. мяза на ЗЗР

тези старите са най-напред въздушно, после поюти същата визия но водно, а тези през 90 те са си с нова визия!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 11:22 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
Добре де значи ли това, че GPZ-та 1100 има същите проблеми като ZZ-R-ера?


най-общо казано, доста от проблемите при гпз са изюистени при ззр..визирам най-вече клас 600 но и големите са така..ззр си е много авангарден за времето и при него се появяват неща които другаде не ги е имало...


Цитат:
За опашката, значи доколкото разбрах става без никакви преправяния,рязания и т.н.


не съм 100 %

има едно гпз 1100 което се води до 94та и после има едно което май беше до 97 или 99 не съм много сигурен, не знам кое от двете имаш предвид но не мисля, че ще имаш кой знае какви проблеми с интервенцията!


Цитат:
gpz1100 набор '97, според мен не може да има...


има, има .. мяза на ЗЗР

тези старите са най-напред въздушно, после поюти същата визия но водно, а тези през 90 те са си с нова визия!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 11:32 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
че намирам GPZ-ет 1100 97 година и ZZ-R 92 година за едни и същи пари


не мога и не искам никога да коментирам фактора цена, но общо взето пазара се определя не винаги твърдо стъпил на качествата на техниката...
.. ако искаш добре направена машина ( от последните добре направени ) купи си ЗЗР ...
.. ГПЗ то може и да е по-ново, но като технически решения отстъпва на "баткото."

... а между стария и новия ЗЗР също има разлика... мен ако питаш прежали пари и време за да търсиш и намериш читав ЗЗР 1100 след 93 ..а после карай и са наслаждавай. Просто друго няма да ти остава.. ГПЗ то и ЗЗР 90-93 ще си бъдат лек компромис!
п.п. Имаше един пост на WIlko ( наш съфорумник и бивш собственик на ЗЗР) изключително подробно беше описал и двата модела ЗЗР .. е вярно за 600 ставаше дума, но мисля че ако я намериш ще ти се свенат доста неща!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 00:13 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Чоки написа:
gpz1100 набор '97, според мен не може да има... ;)
'87 е по-приемливо (е сбъркал едно число човека - случва се)

иначе при срвнение на ззр 600 и 1100 - твърдо за 1100 (най-малкото, че за повечкото години каране е доста по-трудно да вземеш душицата на големия от колкото на малкия)

и C и D модела на ззр1100, всъщност са си достатъчно успешни (имам 2-ма приятели с С - само при единия има проблеми с ръжда в резервоара; другият върви и работи прекрасно); разликите са общо взето в посока префиненост...

като решиш да променяш задницата ще ти изпратя снимки от един направен с единична седалка и опашка от зх6р (и ако ти допада и малко ноу-хау ;) )


браво за избора! страхотни машини са

Здравейте отново,
сори за късния отговор,шантав ден. Чоки незнам дали има GPZ 97 набор, ама гледам тука В Испания обявите, че има такива. Пускам линка да го видите, и да чуя мненията ви.http://www.milanuncios.com/motos-de-seg ... a=Kawasaki
Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 00:17 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:03
Мнения: 38
GPZ-то ако наистина е 97-а си е нов модел нямащ много общо със старите. Визията му е сходна с gpz/ ninja 500 (94-2007), но технологично е по назад най-малкото защото е по туристически от ззр-а , с по-малко мощност, право, по-високо кормило и т.н.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 00:25 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
За опашката, значи доколкото разбрах става без никакви преправяния,рязания и т.н.



не съм 100 %

има едно гпз 1100 което се води до 94та и после има едно което май беше до 97 или 99 не съм много сигурен, не знам кое от двете имаш предвид но не мисля, че ще имаш кой знае какви проблеми с интервенцията!







Относно опашката имах предвид точно този от 97 година(последната обява от линка) много ми хареса именно тази опашка с този тип стоп,много ме кефи.

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 00:35 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Pancho77 написа:
Цитат:
че намирам GPZ-ет 1100 97 година и ZZ-R 92 година за едни и същи пари


не мога и не искам никога да коментирам фактора цена, но общо взето пазара се определя не винаги твърдо стъпил на качествата на техниката...
.. ако искаш добре направена машина ( от последните добре направени ) купи си ЗЗР ...
.. ГПЗ то може и да е по-ново, но като технически решения отстъпва на "баткото."

... а между стария и новия ЗЗР също има разлика... мен ако питаш прежали пари и време за да търсиш и намериш читав ЗЗР 1100 след 93 ..а после карай и са наслаждавай. Просто друго няма да ти остава.. ГПЗ то и ЗЗР 90-93 ще си бъдат лек компромис!
п.п. Имаше един пост на WIlko ( наш съфорумник и бивш собственик на ЗЗР) изключително подробно беше описал и двата модела ЗЗР .. е вярно за 600 ставаше дума, но мисля че ако я намериш ще ти се свенат доста неща!


Ще опитам да намеря поста на Wilko, може пък инфото да ми е от полза, никога не се знае, и винаги има как да се научи нещо ново.
Благодарско момци, сега поне имам отговори на част от въпросите ми.

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 11:31 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Поста на Уилко е много подробен и осяснява конктретно разликите между Д и Е ( 600 ) освен това се спира на това колко полза има от тези разлики..т.е. подобрено ли е нещо.

п.п. има и подобни кавасакита, от които може би също ще останеш доволен .. зх 11, зх 12.. зх 10..говорим за старото поколение..

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2013, 23:51 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Здравейте отново колеги.
И така, ZZR 1100 не си купих, но си вземах една ZX12R набор 2000 година. Много "приятна" матаретка :D удължава ръцете за норматив. До тук добре, но проблема е че нямам никакво инфо за нея,дори и за най-елементарните неща. Като например>колко литра масло побира двг.,скоростната кутия,кое масло е най-добре за нея? Даже незнам какво налягане трябва да има в гумите. :oops:
Другото което ме тревожи е странния звук който издава съединителя,когато е на свободна има едно стъргане,като мелосване. Познати ми казват,че това е нормално за кавите,но ако има някакъв начин да се оправи,какъв е той? Какво трябва да се смени?
Забравих да спомена,че кавата е на 49 000 км. Нямам никакво инфо да ли е правено нещо по нея. Има някои болтове които са ръждясали,най вероятно е стояла на открито. Има ли някакъв вариянт да се продават всички болтове комплект,за да ги сменя?
Като цяло е добре. Боята също е добре. Коловете не изтърват масло. Веригата и пиньоните също са добре, само трябва да натегна малко веригата. Има подгряване на ръкохватките. Общо взето е добре. Тази седмица ще опитам да направя снимки,имам едни но са правени с тела и в гаража,не са много добри.
Дано се включат знаещите и феноете с този модел кави.

Поздрави на всички

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2013, 12:36 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Честит мотор. Много километри да му нахвърляш...
п.п. с дванадесети номер километрите бързо се правят... буквално бързо..горе-долу около 300 за час...

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2013, 22:49 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
Много благодаря за пожеланито,а относно км.=те да така е :) една невероятна машина,очарова ме много здраво. Това е матаретката която винаги съм искал. Като се има предвид,че 18 години не съм се качвал на мотор и си мислех, че съм забравил как се кара, да ама не, всякаш беше вчера :D Пожелавам всекимо да намери мотора,който го кефи най-много. Успех на всички колеги и много и без аварийни километри.

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2014, 11:27 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 12 Мар 2006, 07:43
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
dido2900 написа:
Много благодаря за пожеланито,а относно км.=те да така е :) една невероятна машина,очарова ме много здраво. Това е матаретката която винаги съм искал. Като се има предвид,че 18 години не съм се качвал на мотор и си мислех, че съм забравил как се кара, да ама не, всякаш беше вчера :D Пожелавам всекимо да намери мотора,който го кефи най-много. Успех на всички колеги и много и без аварийни километри.

Поздрави


Сори за прахоляка който вдигам с тази тема :roll:

Понеже карам същия добитък и съм заклет фен на модела, всичко свързано с него ме интересува живо.
Колега как е мотора, понатрупа ли опит и впечатления с него? Някакви мнения, препоръки, оплаквания има ли?
Познавам и си пиша с около десетина собственика на 12-ки, така, че можем да бъдем полезни при нужда.
Поздрави

_________________
ZX12R


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2014, 17:24 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2011, 16:34
Мнения: 13
Местоположение: España, Pais Vasco
zlati написа:
dido2900 написа:
Много благодаря за пожеланито,а относно км.=те да така е :) една невероятна машина,очарова ме много здраво. Това е матаретката която винаги съм искал. Като се има предвид,че 18 години не съм се качвал на мотор и си мислех, че съм забравил как се кара, да ама не, всякаш беше вчера :D Пожелавам всекимо да намери мотора,който го кефи най-много. Успех на всички колеги и много и без аварийни километри.

Поздрави


Сори за прахоляка който вдигам с тази тема :roll:

Понеже карам същия добитък и съм заклет фен на модела, всичко свързано с него ме интересува живо.
Колега как е мотора, понатрупа ли опит и впечатления с него? Някакви мнения, препоръки, оплаквания има ли?
Познавам и си пиша с около десетина собственика на 12-ки, така, че можем да бъдем полезни при нужда.
Поздрави



Здравей колега, ами за сега имам около 2000 км. навъртени, и нямам никакви оплаквания. Много лесен за управление с всеки изминал ден все по-вече се влюбвам в него, невероятен. Когато ми остане свободно време, ще опитам да кача снимки. Смених доста неща, (по мнения на мои приятели това било капризи от моя страна)
1. трансмисионен кит
2. метаталните дискове на съединителя
3. уплатнение гумено на капака на главата
4.свещи
5.филтри въздушни
6.накладтки,предни задни
7.предни спирачни апарати
8.уплатнения предни амортесьори, масло и прахоуловители
9.силиконов тампон заден пиньон
10.две нови гуми PIRELI ANGEL
11.сменен тампон на задната зъбчатка(корона)
Предстоящи смени, термостат капачка радиатор и антифриз G16 когато го намеря, спирачни маркучи с метална оплетка.
Относно кефа от шофирането, невероятен, все още ми остава по един пъст от двата края на задната гума. Има някои неща които ме тормозят, около 3000 об. имам чувството,че прекъсва и най-много се усеща с двама човека, и другото което ме тормози е че шофиране в града много се включва вентилатора и стрелката на температурата стига много близо до червения сектор. Искам да знам за какво да се притеснявам?

Поздрави

_________________
Когато съдбата ти обърне гръб,изчакайя да се наведе и........................


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com