Дата и час: 21 Окт 2018, 06:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2012, 15:18 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 15 Мар 2012, 18:02
Мнения: 124
Здравейте колеги, от вчера съм горд собственик на GPZ 500s от 1999 година.
Тази година реших че ми малко повече акъла и въпреки за някои малкото 27 години, за някои много, реших да се кача на мотор. От доста време ми се мяташе на двуколесно, но се познавам и не смеех да се кача за да не почна да правя тъпотии. Та така, изкарах си книжката най напред, не съм карал никога до сега мотоциклет, и ми беше изключително интересно и приятно на курса. Карах курсовете в София на полигона на СБА, при Андрей и останах доволен.
Исках да взимам друг мотор, много бях загледал, но пусти пари все не стигат и реших че ще търся нещо по моя джоб, но не съжалявам че се спрях на този, въпреки че е малко ретро на вид за годината си.

Като цяло най важните неща за правене сега са, смяна на предната гума и може би накладките отзад. Иначе е обслужен и работи чудесно.
Вчера не изпуснах да го изтърва в гаража, но щети няма слава богу :oops:

Моторчето е много приятно и се надявам да не ми създава проблеми, но ето че от липсата на знания за мотора, вчера ме измъчи тотално.
Проблема е в това че си взех едни ботушки на Probaiker, но те са с доста големи бомбета, пък и аз съм 45-ти номер. Сега нямам място да си движа крака отгоре и отдолу на лоста за скоростите и е много неудобно. Хем си ми харесват ботушките, хем не намирам как да се регулира лостчето или степенката. Имате ли идея как става, или дали ви се намира случайно и някое ръководство за модела, тъй като линковете в темата с ръководствата не работят.

Поздрави и безаварийни километри. И се надявам да се засечем скоро на някое каране.

Ето и една снимка на маторя:

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2012, 17:12 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 14:28
Мнения: 1935
Местоположение: София
Честито Колега! Добре си дошъл!
Не съм много запознат с този модел, но като прегледах това онова има една свързваща щанга от лоста за скоростите (тя е на резба от двата края) с която можеш да регулираш височината на лостчето.

Изображение

за Менюал търси в гугъл: gpz500s 1999 manual download или нещо от този род.

_________________
По-лесно е да обидиш, отколкото да изтърпиш обида. Честният човек не търпи да го оскърбяват, а силният не оскърбява.
Honda Dominator NX 500
Kawasaki GTR1400 '2010


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2012, 17:26 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 15 Мар 2012, 18:02
Мнения: 124
Здравейте колега, мерси за инфото. И аз сега се разрових, май по лесно е да търся за нинджа 500R информация. То било същото в общи линии.
Иначе менюъл търсих всякак. Намерих един на немски, но той не ми е от силните езици и ми е трудно разбера повечето неща. Вероятно ще поръчам един Хайнес и ще приключа въпроса.

Относно лостчето, е точно така, освен това има още едно болтче на самия с което се регулира, или поне да е на нинджата. Довечера ще видя как е положението при мен, но се обнадеждих.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2012, 19:05 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Честито за мотора!
Много лачен изглежда!
Тази настройка на лоста на скоростите за която питаш се прави индивидуално за всеки "карач" и освен от там от където ти е показал Тео, може и още от шлиците на остта на която се нанизва лоста ( в твоя случай шлиците на частта която е на другия край на лосчето)
Като е добре мотора да е вдигнат на стойка ( такава която го държи прав - сервизна или тази двойната неговата си ) не пачи крак и тогава настройваш!
Ще се учудиш колко много трябва да промениш за да ти стане мотора удобен, после ( като го покараш малко) ще се учудиш колко много по-удобен е станал!
Отнася се за всичко - скоростен лост, лост на предна спирачка и лост на съединител!
Поздрави и безавариййни километри само..

п.п. сега видях последните ти редове от последния ти пост... точно това болтче "върши'' всичко!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com