Дата и час: 20 Сеп 2018, 19:09

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2012, 17:06 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
Здравейте колеги,
мотора е както в заглавието Kawasaki Z1000 2003г. Проблема е следният, прибрах го в гаража вечерта и след два дена отказа да запали. Като дам на контакт, минава чека на компютъра, но отказва да завърти бензиновата помпа и докато върти на стартер примигва FI. До тук добре, изчетох доста литература по въпроса и стигнах до едно реле, което отговаря за инжекционите и за бензиновата помпа, било им слабост. Отворих релето, няма клеясало няма нищо, като подам ток и си залепва/отделя както си му е редът. Мислих да не е кабелът които отива към компа, замерих го, мачкаш го, но си дава всичко наред (принципно през този кабел, компа занулява и подава ток в релето за да включи и се контролира от компа. При директно замасяване към рамата, релето веднага среагирва) . Днес един приятел дойде да сложим неговият акумулатор, че моя беше вече доста изтощен от въртене и проби, и чудо, запали . Е да ама не, докато отида и купя нов, след поставянето му пак същият проблем, а с на колегата даже и покарах из квартала, нито губи мощност нито нищо. Направо съм....без думи и идеи!

И тука питането, кажете ако имате подозрения от къде да го почвам и къде да търся проблема или препоръчайте качествен електричар.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2012, 17:56 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Релето CF 308A ли е?

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2012, 18:10 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
Честно нямам идея, ето това е което знам като информация.

Изображение

Парт номера му е 27002-1062 и ето това има като информация по него.

Изображение

Апропо, те са две еднакви едно до друго и като ги сменя, това си работи, но другото пак не реагира, или по-точно когато му хрумне.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2012, 00:20 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
ЦФ 308 управлява бензиновите помпи, но на карб. моделите... мислех, че и тук е същото но не е!
А това щом реагира когато му кефне, още щом прочетох за акомулатора и ми хрумна че някоя маса прави каквото си иска... не мислите ли!
А в първия пост пишеш, че когато го замасиш и си сработва в тоя случай пали ли или...

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2012, 11:38 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 21 Мар 2012, 01:23
Мнения: 4
Местоположение: София
Само да спомена, че при мен също се губеха тоците.
Както си карам и бам изгасва.
След определено време човъркане се оправя без причина и тръгвам.
Съмнявах се в релета, бушони и т.н.
Накрая се оказа, че захващането на масата за рамата е ръждясало.
Отвих болта с ударна отвертка, малко шкурка и мотора е като нов.

_________________
Yamaha Virago XV400


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2012, 15:07 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
че захващането на масата за рамата е ръждясало
:!: :!:

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2012, 18:53 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
Pancho77 написа:
Цитат:
че захващането на масата за рамата е ръждясало
:!: :!:


Хмммм ще погледна, но тука съмнителното е, че мотора си има ток през цялото време, табло фарове си светят. Друго си мисля, да не е датчика за наклона, че нали точно той гаси бензиновата помпа ако падне мотора?!?!?

П.С.
Pancho77 написа:
А в първия пост пишеш, че когато го замасиш и си сработва в тоя случай пали ли или...
не съм пробвал.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2012, 00:28 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Цитат:
да не е датчика за наклона,


Има логика, цялата ратбота може да се оправи с един шамар на датчика, но остава въпроса как с акумолатора на комшията направи едно кръгче? Но, пробвай нещо от сорта е! Релето не е, стана ясно след смяната!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2012, 22:27 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
да не е полу-прекъснат кабел към помпата?! попрецакана букса?..
ако докато си сменял акумулаторите си го наместил в положение че да работи?... и после пак си го разместил в прекъснатото положение?... или нещо подобно... аз го мразя този кабел по принцип - кат' тръгнеш да пипаш резервоара и той като се заопъва... - не зная на з1000 дали е баш тъй
успех в изцеряването! и да споделиш после челен опит ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2012, 20:14 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
Вече търся ексорсист :evil: :D

Вчера сложих зареден напълно акумулатор, сглобих го да не е разхвърлян, с идеята, че ще ходи на майстор и ей така за майтап си викам бе дай да му завъртя ключът. Ха познайте, запали. Прекарвам го пред входа на собствен ход, гася и пак пробвам, пали. Качвам се да си взема каската и да го поразходя из квартала, слизам и няма никой :) Викам си е добре, ясно де, не съм се и надявал на друго. Качвам се да си оставя каската, слизам избутвам го до гаража, викам я за майтап да завъртя ключът и о изненада, пак запали. Седя пуша и го гледам. Гасих го и го палих поне 10 пъти в продължение на половин час, и щом реших пак да се кача да си взема каската, познайте, отказа :D

Е не знам вече. Хем съм отчаян, хем ми е и забавно :D :D :D :D :D :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2012, 21:45 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Не му харесваш с каска, иска да го яхаш без каска, само това е обяснението!
п.п. карай на електрически доктор, някъде нещо хлабаво и ходи на дет' си иска!
п.п.2 тези повреди са крайно неприятни, не знаеш кога ще му дойде кефа

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2012, 08:47 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1154
Местоположение: София
eizenhart написа:
Вече търся ексорсист :evil: :D

Вчера сложих зареден напълно акумулатор, сглобих го да не е разхвърлян, с идеята, че ще ходи на майстор и ей така за майтап си викам бе дай да му завъртя ключът. Ха познайте, запали. Прекарвам го пред входа на собствен ход, гася и пак пробвам, пали. Качвам се да си взема каската и да го поразходя из квартала, слизам и няма никой :) Викам си е добре, ясно де, не съм се и надявал на друго. Качвам се да си оставя каската, слизам избутвам го до гаража, викам я за майтап да завъртя ключът и о изненада, пак запали. Седя пуша и го гледам. Гасих го и го палих поне 10 пъти в продължение на половин час, и щом реших пак да се кача да си взема каската, познайте, отказа :D

Е не знам вече. Хем съм отчаян, хем ми е и забавно :D :D :D :D :D :D


Абе, да не би вентилацията на резервоара да не е наред и да не може да смуче достатъчно количество бензин?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2012, 09:37 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
Чоки написа:
да не е полу-прекъснат кабел към помпата?! попрецакана букса?..
ако докато си сменял акумулаторите си го наместил в положение че да работи?... и после пак си го разместил в прекъснатото положение?... или нещо подобно... аз го мразя този кабел по принцип - кат' тръгнеш да пипаш резервоара и той като се заопъва... - не зная на з1000 дали е баш тъй
успех в изцеряването! и да споделиш после челен опит ;)


Не мисля, че е това. Като замася релето и помпата веднага тръгва. Тъпото в случая е, че този кабел от това краче на релето(което замасявам към рамата ръчно), отива в компа и той управлява кога да има и кога да няма маса, а кабела го тествах.


krasi.kara написа:
Абе, да не би вентилацията на резервоара да не е наред и да не може да смуче достатъчно количество бензин?



И това ми мина през акъла, да не би да прави "такъв вакум", че някоя защита на помпата да се включва. Оплакванията в тази ситуация са, че мотора губи мощност във високите, недостатъчен дебит. Естествено пробвах и на отворена капачка на резервоара, но ефекта е нулев. Помпата зацепва когато и скимне.

П.С. Абе цялата работа почва да ми намирисва на дефектно ECU, ама....

П.С.2 Някой играл ли си е с датчика за наклона, че моя като го разклатя звучи като шоколадово яйце. То ако това топче вътре така бие, се чудя от вибрациите как е останал цял и не се пръснал?!?!!?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2012, 17:15 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
звучи като шоколадово яйце


нормално ..

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2012, 13:46 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 19 Фев 2010, 10:35
Мнения: 8
Местоположение: София
В първия пост казваш, че свети FI (това означава проблем свързан с инжекциона).
Пробва ли да го пуснеш в самодиагностичен режим, така ще ти каже номера на грешката.
По номера на грешката ше се ориентираш от каде идва проблема.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2012, 14:06 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Май 2011, 11:16
Мнения: 50
bart написа:
В първия пост казваш, че свети FI (това означава проблем свързан с инжекциона).
Пробва ли да го пуснеш в самодиагностичен режим, така ще ти каже номера на грешката.
По номера на грешката ше се ориентираш от каде идва проблема.



Свети само като завърти стартера, иначе само на контакт не покава нищо.
Пробвах и в двата варианта за самодиагностика, или аз не правя нещо както не трябва или не показва никакви кодове.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2012, 14:33 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 19 Фев 2010, 10:35
Мнения: 8
Местоположение: София
По вероятно е да неправиш нещо както трябва, в единия от модовете е длъжен да покаже история на грешките (дори в момента да няма грешка ще покаже натрупаните до момента)
от написаното до момента оставам с впечатление ,че имаш сервизната книжка. прочети внимателно за начина на диагностика и го изпълни стъпка по-стъпка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2014, 01:40 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 10 Дек 2014, 02:50
Мнения: 1
Може. Останах с впечатление, че показваш кабелите от статора.
Да. От датчика за запалването също може да се поражда подобен проблем.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com