Дата и час: 18 Окт 2018, 04:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 14:41 
Търся втора употреба маслени сегменти за Кавата под дърво и камък.
Моите са свършили, а нови не се намират.
Помагайте!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 14:43 
Двигатела е KZ750ЕЕ с въздушно охлаждане. Диаметър на цилиндрите 66мм.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2007, 20:26 
Какво Ви е мнението за правените сегменти и дали не може да се припасне от някакъв друг двигател. Например от Фиат Панда или малко полско фиатче ( 126 )- мисля че диаметъра на цилиндрите е точно 66мм.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2007, 20:33 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Само да са същия тип няма проблеми. Провери широчината на канала и диаметъра.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2008, 00:29 
imam bytala oborydvani s segmenti no sa ot gpz1000 i edva li 6te ti svar6at rabota 73mm sa


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2008, 00:31 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
galinvayov написа:
Само да са същия тип няма проблеми. Провери широчината на канала и диаметъра.

+ дълбочината им!!!
Иначе тичаш с буталата при добър стругар!!!

п.п. Баси, темата е на 1000 години!!! :splat:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2008, 10:54 
Сегментите, които взех паснаха идеално. Не си спомням вече от какво бяха, май беше японско. Сега съм на тема центровка. Нещо не мога да му я пасна. Като го направя да пали, няма мощност, като му направя вървенето пък няма палене. Абе затворен кръг. Явно ще трябва да го водя при специалист.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2008, 22:23 
znae6 li na koi belezi trqbva da go zacepi6 ako ima6 nuzda ot pomo6t zvanni edin tel,az gore doly v 4as znam belexite i zacepvaneto moqt sam si go zacepil sam raboti perfektno ako ima6 nyzda ot savet 0895725073


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2008, 13:29 
Мерси за помощта, обаче проблема при мен идва от това, че съм с електронно запалване от трабант. Чукчето и наковалнята ми създаваха много грижи и дадоха фира. Един приятел ми пасна запалването от трабанта и двигателя работеше нормално докато от простотия при затягане не му скъсах оста. И сега след ремонта нещо не мога да наместя центровката. Сигурно и карбовете се нуждаят от почистване и синхронизация, така че ще го дам на някой специалист да се поизпоти.


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2008, 20:34 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 25 Апр 2006, 10:21
Мнения: 185
Местоположение: Sofia
А знаете ли от къде могат да се поръчат нови сегменти за тва чудо?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com