Дата и час: 17 Ное 2018, 23:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2007, 10:47 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
не съм хич в час за модела, но чичо Гугъл сигурно ще помогне.
можеш да пробваш с представянията на моделите от екипите на MCN, Superbike magazine, Motocicletismo, а и при закачките в Bikez


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2007, 17:29 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
добре, тези дни ако остане време, ще пробвам да попрепиша нещичко и да го сложа тук.
но представянията на нова матаретка не знам до колко биха били от полза. все таки... ще се пробвам да видя за малко топла вода, който и да я е открил ))


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 15:18 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
басиииии, как се съсипа всичко дето го писах 1 час.... директно в отговора тъпак съм.... голям...

и пак...
местата, които ти посочих - има готини неща ама платени.
срещу 3-4 паунда, например от Супербайкс биха ти изпратили статиите където са коментирали модела, като във:
-бр.Март 2004 - представяне на модела 04г.;
- бр. Януари 2004 - "маршът на прогреса" - сравнение и новостите в 1литровите на 4те японски марки;
- бр.Юни 2004 - тест на модела;
- бр. Юни 2005 - "голямото жури" за 4те еднолитрови японци;
- бр. Април 2006 - представяне новата ревизирана версия 06 - където се предполага, че ще се коментират и слабостите на предната ))

Моткащи се свободно, открих една статийка на мото-журналист карал машината 2000 мили на различни писти /но само там/. Мнението му е че е много кефеща, много стабилна на висока скорост /казва по-стабилна от Р1/. Посочил е че е хубаво да се кара с демпфер - без такъв е паднал 2 пъти. Кофти му е била седалката - топките му ставали на ... не казва точно какво. Не е дал обаче нищо особено. Говори за проблеми в настройките - ама не казва какви...и т.н.

По-интересна ми се видя една статия за усещането на мотора на нормален път. Написана е от Adrian Percival за Motorbikes Today и тук ще изцирам видялата ми се по-важна част от нея. В почти абсолютно своеволен превод.
"... с две думи - БРУТАЛЕН СПОРТИСТ!
какво друго да кажеш за машина с тегло на 600сс и възможност да се изтреляш на 1-ва до 160 км/ч ... в случай, че ти стиска да достигнеш 13 000 мин-1!
От 1ва до 4-та скорост мотора е без конкуренти /писал го е в началото на 2004г./ Но посоченото означава, че с него следва да се подходи с много повече РЕСПЕКТ от останалите 1литрови. Не, че следва да се обкрачва задължително от ездачи с много-много опит, но са задължителни многото внимание и концентрация.
А как се чувстваш на него на нормален път? Ами усещаш го много малък. Почти така, все една яхнал някоя 400цц рейс реплика. Но пък седалката и ръчките ти идват учудващо удобно. След дълга езда не си много уморен, не си се борил с насрещни вихри.
За всекидневно каране не е особено лош /?!?/ В градския трафик е добре подвижен и достатъчно маневрен. Само не забравяйте за мощността му! Малко горещо е от високо качените тръби и ауспуси. Така, че бъдете готови лятото да ви припари под краката.
Съвета е бързо да излезете на междуградските пътища. И там ще видите да излиза звяра от машината. А на вас ще остане само да се насладите от начина по който става това.
По достатъчно засуканите пътища ZX10R чуствате като спортен 600. Бързо лягане, поврътливост, висок клирънс и най-късото междуосие на 1литров байк. Но всичко това не ви кара да се чуствате нервни. Напротив, управлявате с лекота, която може да ви докара единствения проблем. Излезли с приятелите в Неделя сутрин, да ги оставите толкова далеч назад, че това да е причина за някой инцидент при опита им да ви следват.
Основно внимание - в боравенето с газта! И да не си позволявате игрички с нея ако нямате натрупан опит и докато свиквате с мотора.
Движението в по-бързи завои е добро дори и без демпфер. Окачването поема без проблеми повечето пътни неравности. /моя забележка - аз мярнах обаче, че в доста форуми препоръчват монтиране на такъв - сигурно има защо. ама и не знам как си ги карат. но пък и пътищата на Англия нямат нищо общо с нашите ))/.
Спирачки - много добри и много сигурни. С препоръка за ползване на тънки ръкавици за дните на писта, тъй като задействието върху спирачния цилиндър в някои случаи е малко по-нервно от необходимото. И въпреки това впечатлението за много прецизен мотоциклет не се загуби и след 6мес.езда.
Неприятно е че след 160-190 км. каране се налаго бързичко окриване на бензиностанция. Когато видите светлината ви остават 30-50 км.,в които да сторите това. Уредите са точни, но ако карате с 7-8 хил.оборота, не ви остава много време да им обръщате внимание. Но и карайки с 4-5 хил.сте по-бързи от повечето мотори на пътя. И дори когато ви се случи да достигнете до завоя с 15-25 км/ч повече от предния път на същото място, и излезете от него, се учудвате "ааа, колко лесно беше". /моя бележка - така както е изписано се предполага, че все от някой завой може и да не се излезе...)))/
И всъщност това е характерното усещане върху машината - че всичко което поискаш да направиш се получава така лесно!
Няма много неща, които да се заменят - може би по-дебел спирачен лост и по-ярки крушки за дисплея, но тези неща не са осбено важни за аскета избрал да язди машина, за която най-важно е представянето на пътя. А това все пак е аскетичен байк, насочен главно към уникално адреналинно изживяване. С която задача той се справя отлично. Сравнявайики го с останалите в класа, тои е може би най-недружелюбния и неприветлив за ползване, но в края на деня чистия адреналин ви е залял напълно.
Истина е че повечето каращи го стоят под 8-те хиляди на оборотомера, но ако имате смелостта, ако чуствате че можете да владеете управлението, тогава може да удвоите числата на мощност, скорост, които да ви отведат до съвсем нови нива на усещания.
САМО ЧЕ!!! бъдете абсолютно убедени какво желаете и какво сте в съсътояние да овладеете обкрачвайки този мотор, за да не открие той пред вас и едни други усещания - за свят, който казват че бил по-добър!!..."

Ами горе-долу така звучи.
Ако видя някъде статийка от типа каран 50-70 хил.км., проблеми, дефекти, сменени на консумативи и части, разглобен и проверени нива на износвания ..... ще драсна...
Беше ми интересно. Надявам се и да съм бил полезен. Макар и чисто теоритично.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2007, 00:25 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 24 Юни 2006, 21:28
Мнения: 244
Местоположение: Видин
Еваларка Чоки заусилията които си положил :bira:

_________________
Kawasaki ZZR-600
North-West Motors http://www.nwmotors.net/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2008, 01:02 
ее 4оки,страшен си.това което си преписал е много добра и ценна информация. :abravo:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: Kawasaki ZX10R
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2008, 01:31 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2006, 16:31
Мнения: 367
Местоположение: Primorsko
Колегата е бил направо изчерпателен от всякьде.Исках само да добавя ,че имам сьщия мотор и сьм удоволетворен от поведението му...но малко увлича и е прекалено "лек"
поне за моя вкус на завоите .


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com