Дата и час: 16 Авг 2018, 03:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2009, 19:11 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 11 Апр 2007, 10:58
Мнения: 63
Колеги,моля ви за помощ понеже имам проблем със мотора.Взех го ударен,внесен е от Сащ (за там е произведен) .На реле регулатора беше нагорял единия кабел,който отива към алтернатора. Като запаля мотора и махна едната клема на акумулатора моторът загасва моментално.Момчето от когото го купих каза че като са го палили нещо е дал на късо и изпукало с искри,предполагам тогава е нагорял единия кабела който отива към алтернатора. Реших че релето е изгоряло и поръчах втора употреба реле от Англия. Долу на снимката се вижда мойто старото реле,това малкото,което при проверка по сайтовете се оказа универсално и новото реле,голямото,което се оказа оригинално за модела.
Проблем се оказа и новото реле,което поръчах. Сложихме го ,моторът запали и след като откачих клемата пак загасна. Пробвах всичките кабели които идват от алтернатора и те са наред ток идва до релето,но като замервам релето ток от него не излиза.Алтернаторът на мотора е наред и се чудя възможно ли е и двете релета да не работят или някъде аз бъркам,понеже моторът би трябвало да си работи с откачен акумулатор и ако го гасне това значи че не зарежда.

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2009, 21:07 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 23 Ное 2007, 02:48
Мнения: 1465
Местоположение: Шумен/Хасково.......
Пич без да се обиждаш ама - Вьв Втори Форум задаваш един и сьщ ТЬП вьпрос !!
- Това не е Автомобил че да му откачаш Клеймата на Батерията освен ако не искаш да си Грьмнеш Компа на Мотора!!! Има Мултицет/Автотестер/Уред или както искаш го наречи той се използва за да установиш дали или не зарежда твоят Мотор!!

_________________
SUZUKI GR650XD '83
HONDA CBR600F2 '94
SUZUKI TL1000R '99


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2009, 22:02 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
kokoVmaxa написа:
Това не е Автомобил че да му откачаш Клеймата на Батерията освен ако не искаш да си Грьмнеш Компа на Мотора!!!



или да преведем НЕ ТРЯБВА ДА РАБОТИ БЕЗ БАТЕРИЯ, важи и за повечето автомобили(Алфа например) !!!

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2009, 19:18 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
според мен вече може да се съмняваш и в изправноистта на намотките и всичко ел по мотора!!!
Щом пали значи компа е наред...

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2009, 23:35 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
Никога не откачай клемите на акумулатора при запален двигател. Повечето електроники имат защити, но недей да пробваш дали ще сработят. Изтегли съзвиз менуал и почвай да проверяваш с мултицета.

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2009, 23:06 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
Уважаеми колега Тести,след като си видял нагорял кабел,просто е трябвало да се допиташ до ел.техник по ДВГ или да потърсиш съвет във форума.Нито си първия,нито ще си последния с изгоряло реле.Лошото е да не си нанесъл допълнителни щети по електрониката и ел инсталацията,с незнанието си.Всичко което са написали колегите е абсолютно вярно.Колегата Шрота ти дава "абцелютен"жокер.В "мануала" си ще намериш всичко необходимо за нормалната работа на машината ти/регулировки,настройки,елсхеми и т.н./Описан е целия мотор детайл по детайл.Например за релето на предишния си мотор,с помощта на приятел компютърен спец,/понеже мене ме няма никакъв по компютрите/извадихме от нета детайлна схема на модела реле,побългарих я с по-яки елементи и работата заспа.За ново реле ми поискаха към 200 кинта,за употребявано без гаранция 160.Аз си го изработих за 15.Мисълта ми беше,че като имаш точната информация,много от нещата ще може да си ги правиш сам,без да си даваш мотора на някой,дето не знае за какво иде реч.Щото съвременните мотори нямат нищо общо с тез отпреди 20год.например.

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2009, 12:03 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Сеп 2007, 21:35
Мнения: 9
Zdrasti,imam go releto ako ti triabva zvunni:0885357424,
Sorry che pisha taka ma sum prez gsm.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2009, 11:41 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 11 Апр 2007, 10:58
Мнения: 63
След смяната на нагорялите буксички които влизат в релето вече всичко е наред,замерихме акумулатора и релето зарежда.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009, 09:48 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 16 Апр 2008, 21:51
Мнения: 718
Местоположение: София
Земи провери на колко зарежда да не се окаже след месец два че си за нов акумолатор
Обяснявам,имал съм мотор който си зарежда нормално,като пуснеш повечко консумацийка и заряда отива на 15,9-изпържен чисто нов акумолатор за 130 кинта
Ако си от София ти препоръчвам една профилактика при Боби релето не мисля че ще ти коства повече от 20 кинта

_________________
Колата превозва тялото,а мотора душата :)
Honda CB 1000 F Big One

спам тва е ВСИЧКО ОНОВА КОЕТО НЕ ИМ ХАРЕСВА НА СОФИАНЦИ БЕЕЕЕ...... -няма такъв фен честно :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2012, 01:13 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 30 Авг 2012, 12:19
Мнения: 3
Изкам и аз да кажа нещо по темата:
Това че откачаш клемата на акумулатора докато работи мотора е лудост.Преди да правите такива глупости питайте приятели или някой майстор. Тази тактика се прилагаше на старите жигули и москвичи. Акумулатора е част от зареждането и когато се прецака и релето също не работи.Ако имате проблем със зареждането пишете.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2012, 13:30 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
тя темата старичка,,,.....

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com