Дата и час: 21 Юни 2018, 01:49

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2010, 15:15 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Май 2009, 21:43
Мнения: 25
Здравейте,от скоро съм собственик на V-Strtom 1000.Мотора е нов на 1600км.Та въпросът ми е към колегите със същия двигател.Забелязах,че на неутрална оборотите се колебаят леко,приблизително 40-50об.Разговарях с човек от Сузуки,който кара такъв и при него било така,но нямах възможност сам да видя.Иначе мотора върви перфектно.Все пак имам известни притеснения и реших да се допитам до съфорумците.Знам,че SV-1000 има същия двигател та може и някой колега стакъв да сподели.Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2010, 04:12 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Първо честито - много да те радва!

Иначе май при хилядарките ДЛ-ите са повечко от СВ-тата... #-o
Такова колебание от 40-50 об/мин не е голямо и едва ли може да се хване по оборотомера... И в мануала за празния ход на нормално загрят двигател казват 1200 +/-100 об/мин, така че това колебание може би се приема за нормално от Сузуки. Иначе първата идея, която ми идва на ум при този симптом - дори и за чисто нов екземпляр - е за синхронизация на дроселните клапи. Обсъждано е неведнъж по европейски и щатски форуми, че моторите не са перфектно регулирани фабрично и все има какво да пипне новия собственик. И там естествено се задават въпроси за отговорността на производителя и местния дилър при такива "проблемчета"... (много рядко механик ще се отнесе към мотор/кола със същото педантично-маниашко-внимателно отношение, както надъхан собственик към собствената си машина :mrgreen: )
Разбира се има и мнения на хора с много километри - без никакви оплаквания, които не са правили абсолютно нищо, прескачайки планираните обслужвания като синхронизация, смяна на свещи и проверки на хлабините на клапаните...

Моят е почти на 90 000км - и си държи обороти перфектно (но не беше съвсем така, когато го взех). При мен е вече над 40 000- обслужвам си го, когато му дойде времето, без да претупвам нещата... :wink:

П.п. В подфорум Сузуки бяхме понаписали в специална темичка тва-онова за големия Стром преди време...

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2010, 16:50 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Май 2009, 21:43
Мнения: 25
Привет,сигурно на там отиват работите,но мисля да го покарам първо малко,а тогава синхронизация.Не ме дразни толкова,а и си върви добре.Ще видя разхода как е и тогава сигурно.Прави впечатление,че не ги карат много тези,и няма много писано за тях.Де що има писано по форумите съм изчел.Stromtrooper.com-сигурно ти е известен :D Та на 90000км в какви граници ти е разхода в града?Щом си го караш толкова време съм сигурен,че си доволен като цяло от мотора.Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2010, 18:05 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Ами май никога не ми се е случвало да изпразня цял резервоар само в града (най-малкото до работа и обратно са ми 50/50 градско/извън...), но около 7 някъде предполагам. Смесено е към 6,5 - естествено варира, но не издребнявам - давал е и доста повече, и по-малко - най-много се променя според стила на каране :wink: ... В студените месеци разхода осезаемо се качва - 7,5; 7,7 без даване на много газ, но тогава бързо изстива и почти всяко палене е на високи обороти (заради т.н. "автоматичен смукач"...)
От мотора съм меко казано доволен - модела си има и трески за дялане, както всеки друг, но и в това му е чара! :D
Както Змея роди крилатата фраза: "Много нахилен мотор!" - без значение как се качваш - винаги слизаш с усмивка до ушите!
Засега просто не виждам нужда да му търся алтернатива.
В Стромтрупър-а съм регистриран и едно време го четях повече от нашите форуми... естествено, като всеки форум не всичко трябва да се приема за чиста монета, но там празните приказки са много по-малко, отколкото сме свикнали... :roll:

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Последна промяна Shider на 04 Апр 2010, 01:26, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2010, 21:26 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Май 2009, 21:43
Мнения: 25
Благодаря,колега!Винаги е приятно да чуеш и от друг нещо хубаво за мотора ти! Харесва ми,че мога да поддържам висока скорост при направо ниски обороти,без да се нарушава комфорта на возене.По натам ще попитам да препоръчаш,ако е удобно,човек за синхронизация на дроселите.поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2010, 22:09 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
За разход най-малко съм докарвал на дълго със скорост до 130-140 - 4.8 на 100
в града мах -8.5 на 100
И аз предполагам че ти трябва синхрон на дроселовите клапи. Мин. година преди реглажа на един приятел му бягаха ниските обороти, разхода му беше с около литър над моя, и при постоянна скорост се усещаше придърпване.

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2010, 01:48 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Във Варна и аз се занимавам с профилактика и облужване, че и по-тежки ремонтчета от време на време... А ако питаш за София - с чиста съвест бих ти препоръчал Drago-Shadow или Stuman - все от форума. За работата и на двамата има отлични отзиви; и моите впечатления, долколкото ги познавам са за технически много грамотни и отговорни хора. Че Драго даже кара малкото СВ... :wink:

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2010, 09:21 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 21 Май 2009, 21:43
Мнения: 25
Благодаря колеги,намерих телефона на Stuman и на Драго.Понеделник или вторник съм във Варна,но с друг мотор за съжаление,иначе бих те потърсил.Поздрави.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2015, 13:35 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 31 Авг 2015, 19:14
Мнения: 6
Здравейте, колеги :) Аз също съм горд собственик на този модел. Много съм доволен от машинката, прекрасно върви, взел съм си куфарите всичките и съм си го обслужил. Имам само едно леко проблемче, с което се боря вече месец ... свирката. Не мога да намеря какъв е проблема, дали от кабелите или бушон или нещо друго. Предният собственик ми каза, че и при него е нямало ама не се е занимавал да я търси къде е. Ще се радвам да ми помогнете да си открия проблема. Благодаря предварително :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com