Дата и час: 21 Юни 2018, 01:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2012, 14:42 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 12 Фев 2010, 14:43
Мнения: 16
Местоположение: Истинската страна на свободата
Здравейте,

Имам следния проблем с моя Бандит. Зимата приключи и дойде време да изкарам мотора. Само че той не е пален в продължение на около 5 месеца. Преди дни се опитах да го запаля, но уви. Не ми е известно да има кранче което да спира бензина така че предполагам че не е това. Каква може да е според вас причината и как да бъде решен. Опитахме както с кабели така и с бутане. Нооо...

Чакам вашето предложение :). Мерси предварително :)

_________________
With all the money in the world you can't buy my respect...

Обучение на деца по колоездене:
www.championsfactory.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2012, 10:15 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2005, 11:44
Мнения: 933
Местоположение: София/В. Търново
Акумулаторът зареден ли е? Сузукитата са много капризни към паднал акумулатор - свещите гърмят като пуканки. Ако е "кихнал", докато си въртял на стартер, свещите са свършили.

Зареди акумулатора добре, убеди се, че акумулаторът отговаря на капацитета, който е предвиден от производителя, развий свещите и ги изчисти. Виж дали има искра навсякъде. Може да ги нагрееш на котлон. Ако някъде няма искра, сменяй в комплект.

Може да чукнеш няколко пъти внимателно карбураторите /ако си с такива/ с нещо дървено /например дръжка на чук/. Възможно е от престоя да са устояли и запекли поплавъците и клапаните им да са останали затворени. По този начин ще ги освободиш.

Задължително сипи пресен бензин!

От старите сузукаджии научих един номер, за карбураторно Сузуки - въртиш на стартер без смукач, докато върти го отваряш плавно и си ти човека. Понеже не знам твоето дали е инжекцион, затова уточнявам, че тоя номер върши работа на карбуратор. Тоя номер го ползвах, докато не ми направиха почистване и синхрон на карбураторите - оттогава си давам първо целия смукач и тогава стартера.

От последния път всички палят, това е сигурно!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2012, 02:10 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
2005 ще да е инДЖексион... иначе точно почукването щях да препоръчам... миналата година един бандит какви шамари яде докато запали... ;)

в този случай акумулатора ми е сериозния заподозрян
и да драснеш после като заръмрррроррри


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2012, 02:39 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 06 Май 2010, 11:32
Мнения: 21
Местоположение: София
С карбове е, инжекциите са от 2007 нататък, но акъл не мога да дам - само да попия :)

_________________
бачо Илия

- Хау ду ю ду?
- Яба даба ду


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2012, 10:07 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2005, 11:44
Мнения: 933
Местоположение: София/В. Търново
Чоки написа:
2005 ще да е инДЖексион... иначе точно почукването щях да препоръчам... миналата година един бандит какви шамари яде докато запали... ;)


Той и Жеката я мина тая процедура по-миналата година - бая бой му хвърли Олд Изито, дорде му чуем гласеца.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2012, 10:33 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
Palio написа:
Чоки написа:
2005 ще да е инДЖексион... иначе точно почукването щях да препоръчам... миналата година един бандит какви шамари яде докато запали... ;)


Той и Жеката я мина тая процедура по-миналата година - бая бой му хвърли Олд Изито, дорде му чуем гласеца.


...Пальоооо, това с боя на Жеката беше по миналата година бе...

по конкретния въпрос - варианти за решение: 1. зареден (читав) акумулатор и 2. почукването по капаците на карбовете (през нещо дървено по възможност)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2012, 11:59 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 12 Фев 2010, 14:43
Мнения: 16
Местоположение: Истинската страна на свободата
Здравейте,

Мерси за отговорите. Карбораторен е. А относно тоцита - свързах го с колата с кабели. Може ли да ми обясните какво е това почукване? И как се прави?

Мерси отново :)

_________________
With all the money in the world you can't buy my respect...

Обучение на деца по колоездене:
www.championsfactory.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2012, 00:20 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
първо - това за връзването с колата го забрави - не че е баш да не става, но... рискуваш да попрецакаш доста неща...
свали си акумулатора и го зареди... и изобщо виж го читав ли е

2/ - почукването е с дървена джаджа (например дръжка на отверка... макар, че то с дървени дръжки са кът... Пальовия яде дръжка на тесла... извинявай Жека) върху капачетата и стените на карбураторите - целта е да се отлепи евентуално залепнала игла, или да се раздвижи залепнал поплавък, или каквото там вътре обича да залепва на сузукитата ;))))

3/ - ей тъй, за кеф, можеш да му помогнеш на моторчето със спрей за студен/първоначален старт... мисля, че ги има в бензиностанциите. там действаш според инструкциите на етикета

и те - за това се сетих,
успех!

...аааа, и с впръскване на бензин в цилиндрите става... но е малко по-специфично... и на сузукитата скъпи им свещите... таааа, там по-скоро ползвай опита на някой твой приятел, който го е правил... и да не е било на мотоцикъл от '65-'74, например

и изобщо виж- бензин идва ли?
искра на свещите има ли?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2012, 13:35 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 15 Яну 2012, 23:09
Мнения: 10
Акумулатор :!:
При мен беше същата история, но резила по-голям, защото го продавам и не поиска да запали, докато го гледаха потенциални купувачи :oops:
Свалях свещи, чистих, нагрявах и нищо... Накрая акумулатора съвсем падна. 24h на зарядното и запали от първото завъртане... Естествено освен мен, вече нямаше кой да се зарадва :roll:
Ако си сигурен в акумулатора пробвай да източиш утайките от карбураторите - на всеки карбуратор отдолу има винт с пробка. Другото е свещи, но едва ли ще заминат и 4те накуп.
А, и още нещо - има кранче с мембрана, управлява се с вакуум и е монтирано отдолу на резервоара - на изходящата тръба, но едва ли проблема е оттам. За да го провериш трябва да разкачиш резервоара, като преди това си източил бензина.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2012, 23:07 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 06 Мар 2011, 18:31
Мнения: 117
Местоположение: София град
Бензина от толкова стоене може да си е загубил свойствата ... налей малко пресен

_________________
Never trade the thrills of living for the security of existence


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2012, 12:54 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 12 Фев 2010, 14:43
Мнения: 16
Местоположение: Истинската страна на свободата
Мерси на всички. Проблема се разреши с доливане на още нов бензин и зареждане на акумулатора. Сега работи без отказ.

_________________
With all the money in the world you can't buy my respect...

Обучение на деца по колоездене:
www.championsfactory.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com