Дата и час: 21 Окт 2018, 22:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Suzuki 800 VX-94 год.??
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2007, 17:31 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 02 Юни 2006, 15:46
Мнения: 240
Местоположение: NJ,USA
Спрял съм се на това моторче.Нещо за него като + или - ....Ще бъда благодарен...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Аз имам такъв
МнениеПубликувано на: 26 Авг 2007, 16:12 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
и съм доста доволен. Машинката не е много бърза ама пък е доста мощна (Въртящ момент), пък и хубав разход ми дава. Мойта обаче е 91г. той си е рядък модел иначе двигателя си е чист интрудер ама с олекотен колянов вал...... На мене лично много ми харесва.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2007, 20:31 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Аз от скоро си купих такъв мотор ,и пъвите ми впечатления са отлични.Тегли много в ниските обороти,като минус мога да кажа само че е тежък около 220 кг.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2007, 21:46 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Колеги които карате Suzuki VX 800,даите си имейлите да си споделяме информация ,че този мотор се среща мнопго рядко и ще се радвам да се запозная и с други съмишленици ,за връзка welinow76@abv.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: :P
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2007, 19:47 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Само за протокола тежи 218 кг СУХА маса :wink:

на събора в Сопот говорих с един човек който също има такъв. До колкото разбрах човека е от София и го има от скоро ама ... какво да ви кажа беше в отлично състояние. Изглежда каточе ли току що му смъква найлоните от седалката. Само не ми хареса това че беше със дисаги, не че не харесвам дисагите но на този мотор не му стоят добре...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2007, 00:42 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
nickomc@mbox.contact.bg


не каза дали си го купил или не. И ако си с какви впечатления си останал ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2007, 20:54 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Що така са го направили ,няма датчик за температурата и за нивото на горивото в резервоара,малко ми е странно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2007, 21:58 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Миииии...... така е. Не мога да ти отговоря на тоя въпрос но това не го считем за косур. За температурата има 2 датчика ама не е изведен измервателен уред на таблото. Иначе има лампа (в оборотомера) но той е на водно и въздушно охлаждане така че как да е не можеш го прегря ( но не е невъзможно) а относно нивото на горивото в резервоара и аз не го одобрявам от една страна, но от друга ще го преживея. Като гледам на всичките ми авери които имат мотори с такива пресостати (нивомери) те не отчитат вярно така че.... :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: :P
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2007, 16:09 
pechoto написа:
Спрял съм се на това моторче.Нещо за него като + или - ....Ще бъда благодарен...
друже за VX-a от мен само +ове :)


NickoMc написа:
Само за протокола тежи 218 кг СУХА маса :wink: на събора в Сопот говорих с един човек който също има такъв. До колкото разбрах човека е от София и го има от скоро ама ... какво да ви кажа беше в отлично състояние. Изглежда каточе ли току що му смъква найлоните от седалката. Само не ми хареса това че беше със дисаги, не че не харесвам дисагите но на този мотор не му стоят добре...


ее NickoMc стига бе човек, много добре си му седят дисагите, :) специално тези съм ги избирал от гледна точка естетика и функционалност разбира се, щото пък кожени според мен ще му седят малко като лекета :D Според мен си останал с такова впечатление щото бях раздул допълнителните отделения за да се съберат повече женски вещи от "първа необходимост" Изображение

Относно теглото може да се каже че не е от най-леките, дали 213 или 218 кг суа маса
:wink: не съм го качвал на кантара но според мен със сигурност мокър минава 230 килца.
Ей тук съм лепнал полезни нещица за този мотор:

http://opaltchenov.data.bg/vx800/vx800.html


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Хахххх
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2007, 21:09 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Все пак се сети кой съм а :) ей човек той тос мотор сега от магазина ли го вадиш :) Изглежда отлично. Нямам думи. Само не ми харесват оригиналните гърнета. Ще ти пратя снимка на мойте (така го купих де) ама изглеждата яко. Придават доста по спортен и агресивен вид. Те са си оригиналните ама са облечени с неръждавейка, щото са били много охлузени и малко са вирнати нагоре и...... Воалла. Обаче нямам снимка в момента ще го снимам и ще ти ги пратя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Хахххх
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2007, 11:05 
NickoMc написа:
Все пак се сети кой съм а :) ей човек той тос мотор сега от магазина ли го вадиш :) Изглежда отлично. Нямам думи. Само не ми харесват оригиналните гърнета. Ще ти пратя снимка на мойте (така го купих де) ама изглеждата яко. Придават доста по спортен и агресивен вид. Те са си оригиналните ама са облечени с неръждавейка, щото са били много охлузени и малко са вирнати нагоре и...... Воалла. Обаче нямам снимка в момента ще го снимам и ще ти ги пратя.


хубавото си е хубаво :lol: ами гледали са го хората преди, и аз така продължавам... :D

та като сме се заговорили другари VX-ъри, някакви идеи имате ли относно багажник с облегалка за втория човек?


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2007, 19:06 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Моят го купиш с багажник с куфар и със слюда подобна на твоята,но я махнах веднага .Не ми харесва с нея ми прилича на пенсионерски,поне куфара се маха и слага много лесно с отделен ключ.


п.п ауспусите могат ли да се разглобяват,че ми е много тих/за София трябва шумен/

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: ммм
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2007, 21:32 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
може да се изработи нещо като облегалка която да се захваща на мястото на малкоя спойлер зад седалката. Но за куфар нямам идея. може да се сложи но трябва да си съсипеш опашката. И да се завари някаква стойка за тръбите които са под седалката.

8) Обаче само да изтъкна :P че мотора си е най хубав без куфари и дисаги ....


BTW ZIO аз мисля че на Сопот ти споменах че с моя има доста тежка катастрофа. И има доста поражения в задната част. Та мисълта ми е.... Дали ще ти представлява трудност да направиш една две снимки на твоя под седалката. И по точно ме интересува как е захваната опашката в задния си край. Защото моя в момента е с едни шпилки и доста тиксо :cry: и мисля да го оправя тази зима.

Welinow нямам ни най малка представа дали се разглобяват, аз така го купих моя. Пък за тихото и моя е тих ама на мене това не ми пречи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2007, 22:39 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Съгласен съм с Nicko Mc ,че мотора е по хубав без слюда и куфари.Аз за това ги махнах веднага щом го купих.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 00:43 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
BTW като сме се заприказвали за куфари и слюди ми е интересно поведението му с куфарите. Имам в предвид дали е стабилен при по висока скорост. За слюдата знам че свала разхода но все пак.......

един приятел има една К75-ца БМВ с оригинални куфари и на тях пише 120km/h MAX и сигурно има защо да го пише. Та за това де. Никога не съм карал с куфари и ми е интересно.

апък ето как изглежда с облечени куми

http://minsk.hit.bg/P1070541.JPG


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 11:25 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Пиша по темата с куфарите... Имам 25 годишни куфари "Краузер", на които пише максимум 110 км/ч. Това лято преди да замина за Босна нарочно ги пробвах при по-висока скорост (обаче празни - без багаж) до 170-180 км не излетяха от мотора. После като ходихме в Сараево бяха пълни до дупка и при 140-150 км нямаше никакъв проблем, а аз през цялото време се притеснявах да не излетят та да утрепя някой невинен човечец... Така че това, което пише е по-скоро пожелателно, но винаги има едно поне 20-30% резерва!
От друга страна си зависи и от марката все пак, защото имам и една топ-каса от една марка с по-спорно качество и това лято при не повече от 120 км/ч на магистралата за Варна се беше разпердушинила и си събирах боклуците по пътя....

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: ммм
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 11:48 
NickoMc написа:
може да се изработи нещо като облегалка която да се захваща на мястото на малкоя спойлер зад седалката.

така де за нещо такова става дума, дали се продават някъде или трябва да се изработи по поръчка?

NickoMc написа:
BTW ZIO аз мисля че на Сопот ти споменах че с моя има доста тежка катастрофа. И има доста поражения в задната част. Та мисълта ми е.... Дали ще ти представлява трудност да направиш една две снимки на твоя под седалката. И по точно ме интересува как е захваната опашката в задния си край. Защото моя в момента е с едни шпилки и доста тиксо :cry: и мисля да го оправя тази зима.

за снимки няма проблем, само обясни какво точно да снимам.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 11:50 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Nicko Mc като гледам твойте ауспуси не са маи оригиналните, ти ли си си ги правил , или се продават някъде.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 11:54 
другари ще споделите ли какво масло слагате отзад на кардана (не ги разбирам никак маслата ама май се казва диференциално...) :-k


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2007, 19:12 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
ZIO аз карам отзад с MOTUL 80W90. Това е диференциално масло...(или поне така ми казаха) като се има на впредвид предназначението му. Става въпрос за присадките. В двигателя ми е 15W50 пак на MOTUL но в последствие разбрах че не е много добре, от гледна точка на вискозитета. Не е добре да се променя защото е проблемно първоначалното му смазване, понеже маслената помпа е сметната така че да работи с определен викозитет но като го промениш се променя и дебита на въпросното масло. В моя случай е по малък. Та за присадките ми беше мисълта. Това маслп което е в двигателя ми е предназначено за мотоциклети. Което значи че се взема под внимание факта че от едно и също масло се смазват двигател, скоростна кутия и съединител (за разлика от автомобилите).. Та за това не става обикновенното четеритактово масло. Аналогично е и с Трансмисионните и диференциалните масла. Трябва да е с вискозитет 80W90 но трябва да питаш продавача дали е трансмисионно или диференциално. Той ако е псевдо запознат ще ти се изсмее но ако е наистина запознат ще разбере за какво му говориш.


апък относно снимките ще щтракна моя направо и ще ти отбележа какво по точно ме нтересува.


Welinow това са оригиналните гърнета но са облечени с лист неръждавейка. Защото мотора е претърпял много тежка катастрофа и са били много охлузени и намачкани. Не са купени правени са но от предишният му собственик.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com