Дата и час: 21 Окт 2018, 07:23

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008, 23:48 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Трябва да сменям задната гума, мисля да сложа по широка, оригиналната е 150/70/17 а следващата която отговаря на същия диаметър е 170/60/17, но като гледам незнам дали ще се събере във вилката.Ако някои от вас колеги е слагал по широка гума от оригиналната моля да сподели мнения.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2008, 19:33 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Аз карам със 160-ка и като гледам 170 също ще влезе. Тя джантата е тясна и я прибира. Опитай и кажи после. Че и аз имам една чисто нова 160 ако 170 става да продавам 160-то. .... :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2008, 19:45 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
гумата ти 160/70/17 ли е или 160/60/17

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2008, 20:50 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
ми досега бях със 160/70 ама новата е 160/60.../17


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2008, 21:55 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
ако имаш наблюдения с коя върви/изглежда/ по добре 160/70 или 160/60

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 10:56 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
все още нямам защото не съм я сложил още. Ама малко като се пооправи времето в нашия край и това ще стане..


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2008, 01:04 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
ееее малко почивни дни и врътнах около 560км. :) на VX -са ,но ми направи впечатление че като съм спрял и искам да потегля като включа на първа и мотора гасне.Трябва с много газ да включвам.Незнам какво му е -дали е износен съеденителя или нещо друго/на ръкохваткта луфта е 4-5 мм.като пише по книгите/Даите съвети че времето се оправя а трябва да се кара :)

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2008, 20:34 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
:-k

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2008, 04:29 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
И моя прави така- трябва да му свикнеш - не да даваш газ и да включваш първа ('щото звука е като от ЮМЗ, когато включва бавните предавки...), а просто "бръмни" преди да натиснеш лостчето.

Ето доказателство, че не е само при теб това явление:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPceDG3BmB4


Последна промяна BEERO на 10 Мар 2008, 00:56, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2008, 15:24 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Значи всичко си е наред да му свиквам , това с ЮМЗ-то уцели направо десятката /много точно сравнение/.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: мииии......
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2008, 20:53 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Ми аз не знам до колко нормално е един мотор да угасва като включиш на 1-ва. Моя не прави така работи си нормално. Според мен имате проблем с маслото или трябва да ви регулират съединителите или нещо такова, но за мен това което описвате не е нормално.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2008, 22:30 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Нико ти с какво масло го караш,аз съм с мотул 15W40 ,иначе това гаснене е много неприятно по светофарите в София,Твоя само на свободна ли пали ,имам предвид ако си на 1-ва и е стиснат съединителя/изгасен/ завърта ли стартера ти.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2008, 13:05 
welinow написа:
Нико ти с какво масло го караш,аз съм с мотул 15W40 ,иначе това гаснене е много неприятно по светофарите в София,Твоя само на свободна ли пали ,имам предвид ако си на 1-ва и е стиснат съединителя/изгасен/ завърта ли стартера ти.



при мен пали и на свободна и на 1-ва със стиснат съединител :|


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2008, 13:46 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 06 Яну 2006, 12:41
Мнения: 173
Местоположение: Бургас
welinow написа:
Нико ти с какво масло го караш,аз съм с мотул 15W40 ,иначе това гаснене е много неприятно по светофарите в София,Твоя само на свободна ли пали ,имам предвид ако си на 1-ва и е стиснат съединителя/изгасен/ завърта ли стартера ти.

Датчик на съединителя?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2008, 21:39 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
И аз си мисля че е нещо свързано с датчик ,щот съм натискал лоста за скоростите много внимателно да включа 1 ва и изведнъж угасва все едно че съм го изключил от контакта.
Къде се намита този датчик, регулирали се ,за какво служи :(

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2008, 22:16 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Имах предвид,че проблемът не е сериозен - мотори със стабилен въртящ момент си ядат дисковете и предишните собственици само са натягали...т.е. "влачи' съединителя... може и да е от маслото- моето не съм го сменял- на ~400км е , но е на около година - не вярвам да е от него...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2008, 22:49 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
При мене съединителя не влачи :-k а си гасне е ](*,)

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2008, 03:45 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Винаги ли го прави това? -Или само като е студен?
Трябва да направим един VX-meeting, за да споделим предимствата и косурите на тия машинки


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2008, 15:09 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
При мене го прави като е загрял ,карам примерно 1-2 часа угасям го примерно да отворя вратата на гаража и като го запаля включвам гаснее и след 5-6 проби включва .
Като недостатък ме дразни само гаснеенето/но се надявам да не е заводски така и да го оправя/малко е тежичък за градско/около 230кг./но се свиква.И ако ауспусите му бяха малко по шумни ,щот сега се губи ефекта на V-2 двигателя.Незнам как се разглобяват да махна някой заглушител,ако някой знае да пише
Предимства - 2 в 1 комбинация на турист с двигател на чопър :D

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: мииии......
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2008, 17:56 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
и аз карам с мотул 15в50. И така като ся позамисля и на мен ми минава през акъла за съединител, понатегнат например. За паленето тоя модел няма датяик на съединителя, но пък има на пачия крак. Като го взех тоя мотор и докато му свикна много пъти го гасих точно щото забравям за пачия крак. Ако на някой от вас му го няма въпросният датчик позагледайте се със сигурност има кабели за него да не се получава нещо тем. Не съм сигурен нормално отворен ли беше или нормалнозатворен ама може там да става нещо. Я от вибрация, я от мизерии....... Но има нещо което не е наред. Няма логика да гаснат като включиш на първа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com