Дата и час: 16 Авг 2018, 03:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: мииии......
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 00:26 
NickoMc написа:
и аз карам с мотул 15в50. И така като ся позамисля и на мен ми минава през акъла за съединител, понатегнат например. За паленето тоя модел няма датяик на съединителя, но пък има на пачия крак. Като го взех тоя мотор и докато му свикна много пъти го гасих точно щото забравям за пачия крак. Ако на някой от вас му го няма въпросният датчик позагледайте се със сигурност има кабели за него да не се получава нещо тем. Не съм сигурен нормално отворен ли беше или нормалнозатворен ама може там да става нещо. Я от вибрация, я от мизерии....... Но има нещо което не е наред. Няма логика да гаснат като включиш на първа.


и на мен не ми се вижда нормално ей така да си гасне на 1ва.... освен ако е пуснатата страничната стойка
Относно датчика на съединителя...мдаа поогледайте го добре, на мен ми правеше проблем и то доста гаден! При висока скорост да речем на магистралата явно от вибрациите страничната стойка определено се смъкваше леко надолу, нещо като луфт и познайте какво се случваше като минех през някоя дупка или бабуна - гасне... а карам с над 100...гадна работа. Викам си махам го тоя датчик деба, ама се замислих щом японеца го турил значи треа го има, та смених пружините с чистак нови ама на уй. В крайна сметка му намерих цаката. Ще разберете утре като кача една снимка щото не мога да го обясня сега.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 04:04 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
След едно сравнително дълго каране, вече мога да изкажа някакви първи впечатления от тази машинка: Много приятен турист, хубав звук и стабилно окачване.Пъргав старт от ниските обороти, много добри спирачки. Минах около 260 км с 13 литра -много важен плюс!!! Но седалката е доста твърда и тясна (като слязох от него след около 150 км имах чувстото че трябва да си извадя седалаката от гъзъ). Не знам каква максимална скорост съм развил(защото не ми работи скоростомера), но останах разочарован от тия 805 кубика - тая моторетка като че ли предела и е 130-140 км/ч - доста бавна ми се стори. Управлението е някаква смесца от чопъро-турист и е доста тромаво- в завои само с накланяне, иначе въртенето на кърмата не помага много(но се свиква с това).
За сега мнението ми е, че е добър градски мотор и спокоен турист, с красив V2 двигател и кардан (мечтата ми някой ден да карам по-мощно AWO се сбъдна :D )


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 13:14 
BEERO написа:
След едно сравнително дълго каране, вече мога да изкажа някакви първи впечатления от тази машинка: Много приятен турист, хубав звук и стабилно окачване.Пъргав старт от ниските обороти, много добри спирачки. Минах около 260 км с 13 литра -много важен плюс!!!
:abravo: :abravo: при мен разхода е: 4-4,5 извънградско (с 110-130 км/ч), максимум до 6,8 градско
BEERO написа:
Но седалката е доста твърда и тясна (като слязох от него след около 150 км имах чувстото че трябва да си извадя седалаката от гъзъ).
според мен зависи от дупарата :wink: на мен седалката на широчина ми е идеална на твърдина също - нямам проблем след продължително каране, но наистина ако е още малко по-мека няма да е зле :)
BEERO написа:
Не знам каква максимална скорост съм развил(защото не ми работи скоростомера), но останах разочарован от тия 805 кубика - тая моторетка като че ли предела и е 130-140 км/ч - доста бавна ми се стори.
В никакъв случай не мога да се съглася че предела на скоростта е 130-140 км/ч. По скоро бих казал че след 130-140 не е много комфортно карането от гледна точка на борбата с вятъра. Аз лично не си падам по високите скорости но съм поддържал 150 на магистрала (и един път вдигнах 180 :crazyeyes: ) и определено има още много кончета които искат изрипат. Освен това един приятел който е карал моя мотор каза че е напълнил километража (220) и още можело....
BEERO написа:
Управлението е някаква смесца от чопъро-турист и е доста тромаво- в завои само с накланяне, иначе въртенето на кърмата не помага много(но се свиква с това).
според мен е нормално като за турист, може би защото е тежък се получава така...
BEERO написа:
За сега мнението ми е, че е добър градски мотор и спокоен турист, с красив V2 двигател и кардан (мечтата ми някой ден да карам по-мощно AWO се сбъдна :D )
:abravo: :abravo:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 20:34 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Не знам за вашите ама аз моя съм го цедил до 190 и от там нагоре ме е страх. Като че ли може още ама няма къде. При такава скорост става доста труден за управление. Не е като ПВЦтата. Той завива като прицеп. Все пак е дълъг мотор. От към разхода и при мен е 4.2 - 4.5 извън градско. А градско не съм го засичал ама не виждам и смисъл, колкото толкова.


И да питам на някой да не би да му се нямира калъп за опашката. И по конкретно ме интересъва лявата страна. Плащам си да ми го отлее и да ми го изпрати т'ва парче пластмаса.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 21:13 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
За седалката - Е вярно, че не е "прашка" като на FZ750, но правя сравнение с досегашното ми CB750 ...
Управлението при CB-то е много по-леко, въпреки че е много по-голям туч от VX-a. Проблемът, според мен е не теглото, а по-големия ъгъл на предната вилка- но не е болка за умиране-свиква се.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2008, 23:42 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
от седалката наистина има какво да се желае от към удобство,след 150км вече ми е изтръпнал задника,а относно скороста повече от 160 несъм вдигал но този мотор предела му според мене е 130-140 км не че не вдига повече ами става неконфортно от вятъра.Все пак е турист и няма спойлери .

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2008, 04:21 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Нещо в звука на моя не ми харесва - прекалено приглушен... Та реших да си намеря ауспуси от Интрудер..все пак трябва да са малко по- шумни от нашите "бандитски" ауспуси...
Разрових се малко в нета и намерих доста интересна информацийка за това как да ги направя тези Интрудерски гърнета по-шумни:

http://www.bobhenneman.info/pipemods.htm



След това в същата страничка намерих това -

http://www.bobhenneman.info/dragpipe.htm



Ще ги пробвам и двата варианта и ще пиша за впечатления.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2008, 08:45 
BEERO интересно ми е защо искаш мотора ти да е по-шумен :?:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2008, 19:58 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
BEERO и мене ме интересува да ми стане мотора по шумен ,качи снимки да видим как изглежда с интрудерски ауспуси .

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2008, 22:35 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Искам моторът ми да е шумен, защото това е V2 двигател и за мен трябва да звучи като такъв. Ако исках тих мотор щях да се насоча към CB SevenFifty (и да си остана верен на модела ).
Ако трябва да бъда честен избрах го VX-а, защото е най- евтиният мотоциклет с V2, среден клас двигател. Колкото повече го карам толкова повече ми харесва колко е стабилен на пътя и при висока скорост. (Пробвах го с максималната му скорост-( на пета и газта беше докрай, но все още съм със скъсано жило на километража и незнам колко е била скоростта,) беше като чук на пистата)


За сега само съм осигурил интрудерските ауспуси- тези дни ще ги слагам на мотора .
По принцип трябва да звучи като Sachs Roadster 800 - той е със същите гърнета ,като на Интрудера .
Щом имам някакво развитие ще споделя .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Май 2008, 09:08 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
и моето жило на километража беше скъсано но ми го оправиха момчетата от Княжево

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2008, 16:57 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2005, 11:44
Мнения: 933
Местоположение: София/В. Търново
Я да измъкна малко тая темичка от прахта...

Та така - в чудене каква да е следващата машинка, везните доста накланят в полза на VX800. Затова имам няколко въпросчета /засега/, които смятам да задам към собствениците. Поразгледах тук, но все пак любопитство, кво да правиш.

Управляемост - доколкото разбирам от тук и други писаници по други страни, моторът има вроден синдром на недозавиване. Има ли някакви по-специфични моменти в управлението? Чувства ли се инерционния момент от кардана и необходимо ли е осезаемо париране? Доколко по-високия център на тежестта /в сравнение с чопърите, щото само такива съм карал досега/ влияе върху управляемостта?

Маса - малко ме притеснява, че моторът тежи 219 кг сух. Дали при моите габарити /168 см и 55 кг./ ще мога да се справя с теглото му, без да ми създава ядове? Има ли някой от вас с подобни габарити и как се чувства при управлението на мотора и допада ли му стойката на водача?

Поддръжка - доколко се намират части при вносителя ако /недай Боже/ се наложи? Доколкото забелязвам, моделът не е много разпространен в БГ. Доколко частите по двигателя /например бутало-цилиндрова група, колянов вал и др. п./ са съвместими със сочения за идентичен двигател на Интрудер 750 и 800. Има ли нещо специфично, на което да се обръща внимание постоянно? Нещо около цените на частите?

Водното охлаждане - имал ли е някой проблеми в това отношение /водни съединения, датчик и т.н./. Има ли склонност към загряване? Питам, щото съм привърженик на въздухарите, но тоя ме кефи...

И т.н. - абе кой каквото се сети в този дух.

И не на последно място - струва ли си инвестицията, в смисъл държат ли цена - за колко го купихте, преди колко време? Гледам, че масовата цена навън е около 1500 EUR /+-/. Тук няколкото актуални предложения пак се въртят около тая цифра.

И накрая - бат' Зио, дай да му врътна едно кръгче на твоя, та да си отговоря на част от въпросите! Че от него ми хареса модела. Знам, че коня, пушката и жената на друг не се дават, ама...

Благодаря предварително на всички!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2008, 20:35 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Аз съм 62кг и съм колкото тебе висок (може би съм 5см повече ама както и да е ) с теглото му срещнах сериозен проблем когато го изтървах.... Сам не мога да го вдигна. Също така имах проблем при вдигането му на централна степенка.... Те хората казват че всеки мотор се вдига с чалъм.... ама тоя се вдига със доста сериозен чалъм (но не е невъзможно) С водното охлаждане нямаш никакви грижи ( поне аз нямам) не е загрявал повече от необходимото до сега... Дори си мислех че датчика му не работи и го свалях че го варих да го проверя ама си работи.....
От гледна точка на частите всичко по двигателя (с изключение на коляновият вал) е същото като на стандартния интрудер.... Коляновия вал обаче е по олекотен, но става и обикновен интрудерски. До някъде е проблем намирането на остатъка от частите ...... Жила, Джанти, Пластмаси, и тем подобни, но както казах по-горе не е невъзможно. Лично на мен ми се наложи да си поръчвам жило на съединител. Тук в България ми искаха 90 евро а от гърция ми го донесоха за 90лв с транспорта и телефонните разговори и Т.Н.
Като цяло нямам голям опит с моторите и не мога да преценя до колко се кара по трудно от другите мотори. Аз лично си намалявам по завоите, за момента ми се вижда страшничко да влизам в завоите както влизат аверите ми с ПВЦ-тата. Със спирането нямам проблеми. От към расхода е завидно нисък при скорост около 110-150 ми гори 4.2-4.5л Градско около 5.5-6.5. Като цяло съм с доста добри впечатления от мотора. Сравнително спокоен мотор е. Малко трябва да се внимава с острите завои при ниски обороти, заради леката му задница и карданния вал. Лично аз съдейки по проблемите на повечето ми приятели и проблемите които аз съм имал с този мотор, бих обобщил мнението си за този мотор като много добро дори отлично.....
Но както ти сам каза най добре е да направиш няколко кръгчета с такъв за да го усетиш и да си прецениш сам, до колко добре ще се чувстваш върху него.


А пък ако се решиш и го купиш ще трябва да постнеш малко снимки. Да да видим още един убавец тука. Аз до момента наживо съм виждал само моя и на ЗИО, а и един в Търново ама само го мярнах и той изчезна на някъде. Не успях да го видя отблизо.

Ама ЗИО моя по-червен бе човеееек :D По убаффффффф :P


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2008, 21:12 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 19:55
Мнения: 130
Местоположение: София
Определено вдигането на централна степенка ще ти бъде проблем в началото ,но с времето ще и хванеш цаката.Аз лично я използвам много рядко /ако правя някоя профилактика по мотора/ ,иначе си ползвам пачия крак.

_________________
SUZUKI VL1500LC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2008, 08:33 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2005, 11:44
Мнения: 933
Местоположение: София/В. Търново
Абе вече за втори път засичам един червен VX в района на Горнобански път - пазарчето. Ако е някой от вас, ще се радвам да се видим и да поговорим - работя наблизо.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: ами...
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2008, 13:27 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Моя е червен ама никога не е ходил в западна България :) дори и преди аз да го купя...... :) Най на запад е бил до Пловдив :( ама има време нещата ще се променят :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2008, 14:59 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Ми Павка, знаеш ми мнението за ВХа- ако батко Зио не ти даде кръгче -в неделя след Козлодуйския събор ще го карам моя за към софийско и можеш да се увериш че наистина има специфика в управлението на тоя модел. Само да кажа че при мен нещо са заминали демпферните уплътнения на кардана и при ниски обороти трака и ми къса нервите , а не мога да намеря такъв ключ, с който да развъртя задната ос...
За тежестта -пробвал си ЦБто и да те успокоя е доста по-лек и за бутане :P
Дори като паднах с него не ми беше пробем да го вдигна (-то даже и не усетих как го вдигнах-това адреналина си е голяма сила)
Предната спирачка все още ме изненадва колко е рязка. А често в града когато връщам газта ми блокира задната гума.

Като много дрзнещ минус това е, че като го палиш студен и пали първо на задния цилиндър, след това по ~еднометрова тръбица бензина стига и до карбуратора на втори цилиндър и чак тогава заработва нормално...два въздушни филтъра в две филтърни кутий .... абе "мътна и кървава " като опре до синхронизация...

И така!
Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Suzuki 800 VX-94 год.??
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2008, 21:06 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Много мразя да се правя на инициатор, но какво ще кажете за един "VX-meeting" ? Поне да се запознаем малкото, който търкаляме такива машинки и да обменим опит, впечатления ...да "опукаме" някакви бири и прочие ...

_________________
VIXXER


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Suzuki 800 VX-94 год.??
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2008, 17:59 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 07 Авг 2007, 23:15
Мнения: 92
Ами идеята е много хубава ама от моя страна малко трудно осъществима... Понеже скоро почнах нова работа, апък там отпуските са донякъде проблем. Но все пак не е напълно неусъществима... Аз съм за. :abravo: Апък като се позамисля то сега следва мотосреща Разград. Аз искам не искам съм там. Така че ако имате желание господа любителите на ВХ-ове заповядайте в Разград. 15 - 17 август. Ако някой все пак дойде в Разград да ми звънка 0896644876 - Николай. То не че няма да се познаем по моторите ама знам ли може да се видим пеша на поляната и няма да се познаем :P


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Suzuki 800 VX-94 год.??
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2008, 20:00 
Zdraveite!Az karam takuv motor 3god. i ne sum imal nikakvi problemi,no sega stana neshto stranno,trugnah da go palia a toi neiska.Pregledah vsichko,nishto neobichaino samo deto na sveshtite mi idva postoianno iskra.Niakoi moje li da pomogne ili da me nasochi kum niakoi?Predvaritelno blagodaria!


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 78 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com