Дата и час: 25 Юни 2018, 22:07

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Май 2008, 17:01 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2006, 13:15
Мнения: 1434
Местоположение: Sofia
Напоследък и аз започнах да се оглеждам за един DL 1000.
Ти вече имаш опит с него така че сподели моля те как е като турист, стойката удобна ли е за дълги пътувания?

_________________
K1200RS


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Май 2008, 17:13 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
За мойте скромни 1500 км. съм много доволен.
Удобен е и за двамата возещи се на него :D
Даде ми разход 5л на 100км при скорост 80-140
Два пъти го тествах с 220 км/h , но след 170 ми е малко нестабилен.
Доста мощен за мен мотор, с разкошен звук.

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Май 2008, 23:24 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
И аз с впечатления, затвърдени от малко над 7000км навъртяни вече, мога да споделя, че дневни пробези от над 450-500км не се усещат (или пък моя праг на умора е по-висок, та питам за още). С вибрациите, описани преди се свиква (даже сега като сменям мотора за малко, имам чуството, че нещо ми липсва и не е наред), но бавното каране (в трафик, с бавна група, лек оф-роуд...) и особено на мокро е тежка работа. Двигателя е нервен и скоклив от ниски обороти (вече имам доста нежелани подхлъзвания и реализирах едно падане на мокро с малка скорост и малки щети - добре че ми пристигнаха новите гуми...).
Та като съм започнал - да продължа с минусите за туристическо каране: веригата - ще кажете голяма работа - да, ама като ни вали по два пъти на ден - аз си я смазвам щом изсъхне, обаче питате ли ги тези с карданите колко цигари изпушиха докато ме чакат (щото и време не остава да си сложа ойлер, де!); разходът се покачва драстично при голямо раздаване на газ (отива около 10/100 при динамично каране с над 160-180 - веднъж вече останах без бензин "само" на 5км от Силистра - добре че не се кара постоянно така); липсата на системи като ABS и CBS - вярно - досега сме карали без тях, ама на мен ми е доста по-дискомфортно при критични ситуации, отколкото ако съм върху БМВ или Хонда със...
Така като гледам - важат за почти всички, с някои доста скъпи изключения... (тук може да се обадят: ами ето - евтин модел! да, обаче това за едни е минус , за други плюс - зависи от гледната точка...)

Плюсове са си: удобна, изправена стойка; високо и широко кормило; голяма и удобна седалка (за височина - на едни им идва висока, за други е нормална, аз съм 175см и пак си ми е екстра); моят е с висока слюда и защитава почти като ПанЕвропа от вятъра, само колената трябва да се пазят; спирачките не ми харесваха в началото, но са си много яки; разхода - и на мен ми е чудно, но при нормално туристическо каране - около 4,5 - 5/100км (поддържане на скорост м/у 120-140км/ч, без резки отваряния на газта, с много голяма чанта върху резервоара, огромен сак на багажника и още малко багаж на задната седалка), градско - м/у 5 и 7/100 (явно зависи къде, кога, в какво настоение съм); макс. скорост - днес ми дойде на акъла да пробвам колко може на пета - 210 при около 8500об/мин, на шеста - пак толкова при малко над 7000 - при това още не съм сменил въздушния филтър и свещите (и спидометъра дава винаги +10% отклонение, засечено с ГПС, което хич не е малко, т.е реални около 190км/ч); масло не се наложи да доливам за целия интервал до смяна, въпреки че имам доволно много километри с доста висока скорост - нивото мръдна само с 3-4 мм без да достига и средата (сега съм на 54хил км); звукът наистина е много готин и двигателя е приятно мощен - изтегля перфектно и оставям замислени не малко пистаркаджии от време на време - все пак е от спортна машина, не е чопърджийски; пък и на вид (фарове, спойлери, голия двигател, таблото дори...) доста повече ме кефи, като го паркирам до Варадерото (новото ест).

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2008, 17:59 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Такааа, смених пустата кошница на съединителя вчера.
Какво стана ли? Ами до сега съм си мислел че ми е кеф да си карам мотора...
Е сега вече стана възможно да се кара спокойно и на малки обороти и скорости. Не, че мотора омекна - пак си е нервозен - ама без чукания, тракания и придърпвания до 3000об/мин, че по-нагоре.
Сложих и нови гуми преди няколко седмици - Anakee на Мишелин. Вече е друга работа при ускорения и в завои - сам ляга, чак ми е трудно да го изправя после след завоя... Единствено съжалявам, че когато видях новия модел - 2СТ, моите вече бяха поръчани. Нищо, другия път живот и здраве... (като стана въпрос - кураж и бързо възстановяване на shrota и спътничката му, стискам палци всичко да е ОК)
Сега останаха клапаните за регулиране, ама като спра да карам постоянно, че това не е работа за два часа в България.
Цени: за гумите и кошницата на съединителя - 650лв/общо (поръчка от щатите и доставка от приятел); свещи - иридиум - 40лв/комплекта (също от там, благодарение на tateto от форума); KN-филтър - ок. 150лв (оттук, ама още го чакам).

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2008, 00:09 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 11:10
Мнения: 254
Местоположение: Варна
бре голямо хвалене голямо чудо . и мен ме кефи много .само трябва да видим дали ще може да избяга по завоите от тенерето . щото вфр-ите не могат


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2009, 19:47 
Desertrider написа:
Znam 4e temata ne e takava no moga da dam vsi4ko za V-Strom 650

Аз ще се радвам да разбера повече и за DL 650


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2009, 18:22 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
Малко помощ.
Незнам как да занулявам километражите, и как се сверява часовника.

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2009, 00:01 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Нали си пак с таблото отпреди фейслифта?

За да занулиш километражите - задържаш десния бутон (SET) - занулява само този, който е на дисплея в момента. (Без тоталния километраж - ODO - естествено!)

За сверяване на часовника задържаш двата бутона едновременно за две секунди, докато часът започне да мига. Със SET настройваш мигащото, а с MODE преминаваш м/у час и минути.

Всичко това се прави на контакт, без значение дали е запален двигателя или не - само не експериментирай в движение... :mrgreen:

Има опция да занулиш началното положение на стрелките (в случай, че не се върнат там при първоначалния тест при контакт) със задържане на SET преди подаване на контакт и двукратно бързо натискане след 5 до 10 секунди след подаване на контакт.

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 14:12 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2006, 13:15
Мнения: 1434
Местоположение: Sofia
Някой кара ли 650?
Интересувам се най-вече от разхода при различните скорости!

_________________
K1200RS


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 20:57 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 19:14
Мнения: 893
Местоположение: СОФИЯ
Аз имам SV с този двигател и разхода при напъване извънградско клони към 6,5л./100км.
Строма е по-тежък с около 20-25кг. и предполагам разликата няма да е осезаема - някъде около 7,0л./100км. Пак повтарям, този разход е при скорост 160км/ч. и на моменти повече, като имаш предвид, че максимума е 200км/ч.
При спокойно каране около 100-110км/ч. разхода е малко над 5,0л./100км. - примерно 5,3л. ;)
За съжаление в града не съм го засичал, защото не съм го карал достатъчно градско и нямам наблюдение.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 21:45 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
Разход с 2-ма и малко багаж
Скорост 80-120 - 4.8 л
скорост 130-200 - 6.5 - 7.

Градско леко каране 5.5 литра на 100
с настъпване 6.5 - 7

мах. скорост която съм вдигал 225, имаше още възможност но мотора не е устойчив при такава скорост.

Най-добре се движи с 130 и около 4500-5000 об.мин

Вики по-добре вземи 1000-ката. За вас с жена ти, и багаж, ще е по-удачен вариант

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 22:25 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Чакай, де!
Моята хилядарка при галене и скорости в диапазона 100-120км/ч сваля, вярно с малко, но под 5/100. И това - сам, но с много багаж. (Само да имаш нерви за такова каране, иначе при здраво развъртане на масура отива към 10/100...)

За ДЛ 650 от прочетеното по чуждите форуми съм останал с впечатление за доста по-оптимистични стойности на разхода, дори и без пазене.


П.п. Ето какви разходи споделят за 650ката: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,5289.0.html (общо взето - рядко над 4/100)

П.п.2 В общи линии заставам зад думите (цифрите) на Шрота, с някои уточнения: при мен обикновено карането е сам с много багаж; максималната скорост от малко над 220км/ч по километраж е всъщност леееко под 200км/ч реални; хилядарката е електронно ограничена по максимална скорост, освен ако няма "джаджа", която да лъже, че мотора не е на 5та или 6та предавка; или не са премахнати допълнителните клапи за въздух над дроселните...

П.п.3 Без да се меся в нечий избор, но наистина за двама 650 не, че ще е беззъбо - но 1000 е много по-добрия избор!

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Последна промяна Shider на 23 Юни 2009, 00:45, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 22:31 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 14 Юни 2008, 09:48
Мнения: 23
Местоположение: sofia
подкрепям шрота за 1000 ,а и да слезеш от 1000+ на 650 ??? ще ти малее.от една седмица и аз съм собственик на в стром 1000 и мога да кажа че се кара много леко :abravo:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2009, 23:36 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 19:14
Мнения: 893
Местоположение: СОФИЯ
Искате да кажете, че на моя мотор му има нещо, за да харчи толкова ли? :?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 00:19 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Сеп 2006, 15:17
Мнения: 358
Местоположение: Варна
Kuku написа:
Искате да кажете, че на моя мотор му има нещо, за да харчи толкова ли? :?


Сравнително съвсем нормален разход даваш. Това, че ние се кефим, че нашите са икономични е друга работа... :lol:
Не е необичайно големият двигател да дава близък, или по-нисък разход от по-слабия.
И аз се учудвам на икономичността на малкия ДЛ - любопитно ми е да сподели и някой с преки наблюдения.
Не зная на Шрота мотора как е, но моя е обслужен сравнително скоро - синхрон на дроселните клапи, настройване на tps-а, регулиране на клапаните, k&n филтър, и т.н дребни нещица, които едва ли видят до драстично отпушване на мотора, или сваляне на разхода, но е препоръчително да се поглеждат от време на време... :idea:

_________________
Never say never...

Yamaha XTZ 750 Super Tenere - enthusiast & rider
Suzuki DL1000 V-Strom - rider & owner


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 09:24 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2006, 13:15
Мнения: 1434
Местоположение: Sofia
Вероятно ще си взема 1000-ка, проблемът е че много исках да има АБС, може ли да се монтира допълнително такъв на 1000-ката?
Има 2 обяви в Дупница за английски мотоциклети, някой виждал ли ги е на живо?

_________________
K1200RS


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 09:30 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2006, 13:15
Мнения: 1434
Местоположение: Sofia
Shider написа:
Чакай, де!
Моята хилядарка при галене и скорости в диапазона 100-120км/ч сваля, вярно с малко, но под 5/100. И това - сам, но с много багаж. (Само да имаш нерви за такова каране, иначе при здраво развъртане на масура отива към 10/100...)

За ДЛ 650 от прочетеното по чуждите форуми съм останал с впечатление за доста по-оптимистични стойности на разхода, дори и без пазене.


П.п. Ето какви разходи споделят за 650ката: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,5289.0.html (общо взето - рядко над 4/100)

П.п.2 В общи линии заставам зад думите (цифрите) на Шрота, с някои уточнения: при мен обикновено карането е сам с много багаж; максималната скорост от малко над 220км/ч по километраж е всъщност леееко под 200км/ч реални; хилядарката е електронно ограничена по максимална скорост, освен ако няма "джаджа", която да лъже, че мотора не е на 5та или 6та предавка; или не са премахнати допълнителните клапи за въздух над дроселните...

П.п.3 Без да се меся в нечий избор, но наистина за двама 650 не, че ще е беззъбо - но 1000 е много по-добрия избор!


Точно ей тия разходи ме блазнят много, готов съм да направя компромиси с максимална скорост и тн. за сметка на разхода!
Проблемът е че не мога да намеря нито един стром 650 с АБС в БГ и да го тествам с жената за едно кръгче! За големия съм наясно че ще имам излишък от мощност по всяко време!

_________________
K1200RS


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 10:47 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
vikik написа:
Вероятно ще си взема 1000-ка, проблемът е че много исках да има АБС, може ли да се монтира допълнително такъв на 1000-ката?
Има 2 обяви в Дупница за английски мотоциклети, някой виждал ли ги е на живо?


:D Да, гледахме ги и двата, а Асен продължава да си гледа синия всеки ден в гаража. :D Другия, зеления също работи добре, малко е позанемарен и километража му показва 62 000 мили т.е кажи речи 100 000 км.

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Последна промяна shrota на 23 Юни 2009, 17:44, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 12:23 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
Оптимистичните разходи в други държави са постигнати с друг бензин и пътни условия :wink:

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2009, 14:46 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
Може би защото отдавна свикнах с големия въртящ момент, но В-Стром 650 ми се види твърде мек за вкуса ми. С втори човек пък - съвсем.

Моят В-Стром до сега не е давал разход над 6,5/100.

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com