Дата и час: 20 Окт 2018, 14:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 171 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2007, 21:17 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
То моторетката капризничеше още откакто я купих, в смисъл студена на манивела е изключено да запали само на стартер след повечко въртене и отнема известно време докато запалят всички цилиндри. От време на време се губеше по някой цилиндър но иначе си вървеше прилично, интересното е че /до колкото знам/ с вакумни карбуратори се пали само на смукач а тя пък обратно на смукач и помен няма, Веднъж пак ми направи такъв номер прибирам го вечерта всичко си е наред а на сутринта не пали, след седмица му взех едни нови свещи и запали. Чупих бутало и клапани на трети цилиндър заради едно недоглеждане бях му прехвърлил ангренажа с един зъб, но го оправих добре че имам още един двигател за части тогава видях че буталата имат забележим луфт в цилиндъра, плаче за ремонт. И последния път когато го карах прибирам се вечерта а на другия ден никакви признаци на живот. Инсталацията след това я правих че беше една каша не е за разправяне, карбураторите отворих мембраните изглеждат здрави изчистих ги, смених високоволтовите кабели свещите ефект никакъв. Остана само електронното, искра си има въпреки че не ми се вижда много силна. Май ще взема да му смена бутала и сегменти /в магазина на Yamaha ме убиха с цени та ще трябва бая пари да събера/ и един ремонт на главата да знам че поне тази част е наред и да се надяваме преди да банкрутирам тотално да открия проблема.
Така че ако имате някакви идеи казвайте че вече ме е срам да кажа от колко време събира прах в гаража.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 21 Юли 2009, 11:48, променена общо 5 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: XS 750
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2007, 21:45 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2005, 09:28
Мнения: 1762
Местоположение: Sofia
Ами за начало провери компресията...
Малко натам ми бие работата и недобре регулирани карбуратори.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2007, 01:59 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Фев 2006, 00:20
Мнения: 108
Местоположение: sofia
А нивата на горивото в карбураторите/задавяне или липса на бензин/компресия поне 7:1 за да пали на стартер ина4е само бутане.Понякога когато двигател седи дълго време сегментите блокират в каналите и пада коморесията драсти4но.Както казва OLDEasiRIDER измери я.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2007, 11:14 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
По документи компресията трябва да е 10 бара +/- 1, като я премеря ще споделя.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2007, 21:36 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Положението с компресията се оказа следното:
1ви - 8.5бара
2ри - 5.2бара
3ти - 7.5бара
След маслотерапия:
1ви - 12.8бара
2ри - 9.8бара
3ти - 12.7бара
Карбураторите сега ги разглобих до последното винтче и ги накиснах в бензин защото се бяха спекли от останалото гориво в тях. При това упражнение открих и един разхерметизиран поплавък.
До седмица сигурно ще разбера дали има бутала и ценичка някаква. Пък ако не намеря някакви фокуси ще трябва да му прилагам :)

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007, 17:10 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Най накрая му се чу гласеца и на моя звяр :D
Това е клипче от първото палене http://www.zazz.bg/play:ce795de0
Основното което правих е: нови бутала и сегменти съответно шлайф на цилиндрите, нова ангренажна верига, шлайфане на главата, смяна на няколко клапана, шлайфане на клапанните легла, реглаж на клапаните и още сумати по-дребни неща. Регулирах нивата на поплавъците, преправих ауспуха, смених въздушните филтри. В момента налягането и в трите цилиндъра е 10.5 - 10.75 бара и върви за страх \:D/ :abravo: :bira:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 16 Юли 2007, 10:02, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007, 17:14 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Би ли споделил каква е тази "маслотерапия", че и аз имам сходни проблеми с едно кавазаки?

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007, 17:21 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Сипва се по малко масло в цилиндрите и ако повиши налягането проблема е в буталата и сегментите, ако се запазят същите стойности най вероятно е изгорял клапан.
Това не спестява ремонта но поне те ориентира от къде губи налягане.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007, 17:39 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Благодаря за информацията!

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2007, 20:29 
galinvayov:здравей приятел,и аз имам един такъв дракстер като твоя yamaha xs 750 3-цилиндрова.Мога ли да ти задам няколко въпроса:1-можеш ли да ми кажеш с какви въздушни филтри трябва да е защото аз нямам оригинални и съм с някакъв правен но ми се струва че нещо не работи както трябва:2-как мога да и вдигна оборотите че са доста малки и понякога гасне на малки обороти:3-трябват ми веригата на съединителя и жило за километража че ми е скъсано, а аз ще ти кажа каде има една такава на части почти цялата,няма само колянов вал понеже е скъсан или жестоко износен незнам точно.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2007, 20:53 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Е най после някой колега да се появи :D :bira:
Оборотите се регулират от един винт между първи и втори карбуратор, дълъг с назъбена глава. Всъщност е хванат на втори к. от дясно.
Оригиналния филтър поне на моя изглежда така:
Изображение
А известно време карах с такива ( не K&N ;) )
Изображение
Верига за съединителя мога да ти подаря една работила.
Тази разчушканата моторетка може да ми свърши работа, отдавна търся странични капаци, пък може и цялата да я взема зависи.
Имам и каталог на частите, схеми и мануали за XS от 1977 до 1979 ако ти трябва инфо свиркай :)

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 10:46 
на моя филтъра е с правена кутия и ако не се лъжа елемента е от фиат типо или темпра ако не са еднакви де а този мотор разбичкания е от 1981 год ако не се лъжа,моят е от 1982/83год.те и двата бяха на един собственик който се намира в един град на 25 км от пловдив.аз единия го взех и трябва да отида да взема и някоя резервна част че маи иска да ги изхвърля че му пречат на тавана,а за веригата и той има работила но е също толкова разбита колкото и моята,но все пак може твоята да е по запазена така че мога да я погледна.благодаря за информацията,а ако имаш път към пловдив мойе да се обадиш да ти покажа моята че незнам как да кача снимка тук.и все пак ще пробвам да кача една снимка.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 10:57 
А и още нещо с тези филтри спортните оспяват ли да отворят мембраните както трабва и колкото трябва,а снимка не оспях да кача затова виж това
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=180646,е това е засега.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 12:37 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Между оригиналния и тези единичните разлика във вървенето не усетих.
А моторетката ти много добре изглежда :abravo:
чат пат наминавам по Пловдивския край та ще ти се обадя да пием по бира :bira:

ПП Нямаш манивела, или само така ми се струва?

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: xs750
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 17:29 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Юни 2007, 15:57
Мнения: 49
Местоположение: v tarnovo
Много спретнат мотор!Харесва ми!Аз търся успокоител за ангренажа и корпуса на оптегача на веригата.Ако ви остане нещо свиркайте.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 17:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
ЕЕЕЕЕ СЪБРАХМЕ СЕ :lol:
имам всички успокоители но са работили и различно износени а и май са збирщайн не са съвсем еднакви

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: xs750
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 18:09 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Юни 2007, 15:57
Мнения: 49
Местоположение: v tarnovo
В момента карам с успокоител от xj пригоден за xs.Но малко като че ли е по шумна веригата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: xs750
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 18:11 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Юни 2007, 15:57
Мнения: 49
Местоположение: v tarnovo
А някакви колектори можем ли да намерим за xs?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 20:20 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Колектори не знам от къде, надеждата е в diviq и ямахата за части.

А нещо след като бърниках моята в неделя, свалях стартера и опънах ангренажа, започна доста притеснително да претриса двигателя. Не са и ниски оборотите но като я оставя на тихи разтресесе за няколко секунди и се успокои след време пак, а ако я изфорсирам и пусна газта винаги го прави претриса и се укротява. Масло уж си има, ангренажа ме съмнява да е прескочил днес не ми остана време но утре ще видя белезите, центровката я бърниках но без промяна, а и като че ли е малко по мудна. :roll:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2007, 23:04 
galinvayov написа:
Между оригиналния и тези единичните разлика във вървенето не усетих.
А моторетката ти много добре изглежда :abravo:
чат пат наминавам по Пловдивския край та ще ти се обадя да пием по бира :bira:

ПП Нямаш манивела, или само така ми се струва?

Ами напротив имам манивела дори две но и двете са счупени и сега ми стои само основата на манивелата,а за смукатели несъм сигорен дали има онзи разбичкания мотор,но мисля че всичко друго си има.Това е тел. на човека с разбичкания мотор:0899357488,а моят е:0896024001,като имаш път насам може да се обадеш да пием по бира бих се радвал да се запознаем.


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 171 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com