Дата и час: 26 Сеп 2018, 12:25

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2008, 23:29 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2007, 18:12
Мнения: 314
Местоположение: София
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Yamaha has just launched the new XJ6 at a press conference ahead of the opening of the Milan show tomorrow.

The new motorcycle shares most of its components with the XJ6 Diversion launched in October – the novice-focussed chassis and FZ6 Fazer-derived 600cc liquid-cooled inline-four engine are identical to the half-faired machine. The main difference is the fairing has been replaced with an FZ1 style headlight cluster.

Colours are white, yellow or black.

http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/xj_series/xj6-abs.jsp

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2008, 01:28 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2006, 14:33
Мнения: 965
Местоположение: София
Пич, не мисля че са еднакви... Все пак тук иде реч за Diversion - друга рама, друга мощност, други характеристики :idea:
Мисля че FZ6 не е = на Diversion #-o

_________________
+359878 HARLEY

http://www.expertmotors.bg
http://www.vinolamancha.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2008, 23:05 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 18:16
Мнения: 1788
Johny Bravo написа:
Пич, не мисля че са еднакви... Все пак тук иде реч за Diversion - друга рама, друга мощност, други характеристики :idea:
Мисля че FZ6 не е = на Diversion #-o


Правилно мислиш - имат прилика, но са доста различни мотори - едното си е FZ-6, а XJ-6 е наследник на XJ-600 Diversion. Дивершъна е доста по-спокоен мотор, подходящ за начинаещи или улегнали хора, като и цената му е доста по-ниска от ФЗ-та

_________________
http://ftp.domainbg.com/tatkobarba/zr7/
http://barba.atspace.com/moto/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2008, 23:27 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2006, 14:33
Мнения: 965
Местоположение: София
Все пак, S-модела е страхотен :!: Сполучливия дизайн, уникалния ауспух и новата рамка доказват отново превъзходстото в дизайна и новаторското мислене на инженерите на Yamaha :!: =D> =D> =D> =D>


Изображение

_________________
+359878 HARLEY

http://www.expertmotors.bg
http://www.vinolamancha.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2008, 20:45 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2007, 18:12
Мнения: 314
Местоположение: София
Грешката е умишлена :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 12:45 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 09 Авг 2006, 14:30
Мнения: 140
Местоположение: София
XJ-a си е наистина по-нормалната версия - с тръбна рама и мощност на по нормални обороти от FZ-a. Вероятно и е по-евтин след като са минали без алуминиевата рама. Двигателя е 78кс на 10000 оборота а FZ-a 98 но на 12000 оборота (никой здравомислещ човек не кара на такива обороти, освен на писта може би :-)). А най-важното нещо за каране в града въртящия момент на XJ-a е на 8500 оборота - което е почти използваемо. Та с две думи XJ е разумния практичен избор, FZ-a e по спортния такъв.

_________________
Вижте новините в http://www.Znam.Li


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 20:18 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2007, 01:48
Мнения: 1078
Местоположение: Sofia
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... irst-ride/

Завръщането на XJ Diversion.

Изображение

Изцяло нов мотор, включително и шасито. Двигателят е същият като на FZ6 Fazer (дефорсиран с 20 к.с.). А всъщност този мотор идва от R6.
XJ се справя добре на всякакви пътища и в градски и извънградски режим. Изклюцително практичен и носещ удоволствие мотор. Има добра протекция от вятъра и е комфортен. Доста маневрен и при ниска и при висока скорост. Двигателят е по-спокоен и по-малко шумен от Фазеровия, както и има повече въртящ момент в ниските обороти, което означава, че е бърз колкото фазер, освен при екстремни обстоятелства на подаване на максимална газ от нулата.
Шасито и окачването са максимално прости, но пък добре направени и хармонични, заедно с гумите Bridgestone BT-021 - които загряват приятно бързо.

Малък проблем е подаването на гориво при много ниски обороти, при леко развъртане на газта се държи малко нестабилно.

Голят вариант на XJ6 има различен характер, въпреки идентичността им. Без ни най-малка протекция се превръща в изключително чувствителен бейби стрийтфайтър. 6 кг. е само по-лек от Дивършана, но имате усещането че са много повече и всъщност мотора е доста забавен. Лесен за каране и приятелски настроен, като в същото време запазва характер и Ви кара да вършите щуротии, когато полицията не е наоколо. Брилянтен мотор за малко пари :) Предлага се опционално и ABS.

"В много отношения XJ6 (naked) и XJ6 Diversion са по-добри от по-мощния Фейзър (който ще бъде заменен лека полека), тъй като е по-лесно да бъдат изцедени докрай, както и двигателите им са по-гъвкави.

"И двата варианта са готини, но особено ми допада нейкед версията, страшно моторче за малко пари" :)

Изображение

_________________
---------->http://na2gumi.blogspot.com/<----------
Блог за хората, които се интересуват от мотоциклети
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 19:25 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 11 Апр 2008, 21:47
Мнения: 108
Браво, за готиното ревю. Мисля да си взема такъв мотор XJ6 (naked). Би ли ме ориентирал за някакъв среден разход на гориво извънградско при нормално каране до 130 км/ч. Знаеш ли каква е цената му в мотодинамикс с и без АБС?

Благодаря.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2012, 01:48 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 17 Ное 2011, 02:35
Мнения: 30
Стара тема,но ето това ми е учебния мотор от миналата седмица. Чисто новичък почти :)  XJ6 Naked ABS
Червен обаче,седнах на 286 км и след 100 минути видях ,че вече е на 356 км.
Нямам амбиции да давам мнение ,все пак съм ученик, но ме кефи повече от този ,който въртях доскоро по полигона ,хонда CBF 500.
Ямахата позволява да закъснявам със смяната на скорости, също и да давам повечко газ ( 8000 об) , без да ме плаши.... все пак 2 срещу 4 цилиндъра. Работи плавно и "мазно". Ученически отвсякъде, завива супер лесно и бързо,кефя се. Спира много уверено.На магистралата обаче не ми беше комфортно, вероято защото за първи път карах по магистрала изобщо....яко духа. И предницата се усеща такава една лекичка....сигурно аз седя прекалено изправен....Твърде малко знам за моторите ,за да преценя,но до 90 -100 км/ч е идеален,после става друг мотор...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com