Дата и час: 16 Юли 2018, 19:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Май 2011, 10:13 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Здравейте колеги,
притеснява ме факта, че скоростите на мойто Фазерче 2001 г. се сменят доста шумно. Особено като го изпържа на 1-ва - 2-ра влиза с доста силно изщракване. След смяна на масло е същото. Моля някой, който има същия мотор да сподели впечатления... Ако има желание пък, може и да се видим на бира да сравним нещата на място :) от София съм.

Мерси предварително.

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2011, 12:08 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 12:18
Мнения: 102
Местоположение: София
Хич да не те притеснява, нищо им няма на скоростите, просто са по- шумни! Мойте са същите на ФЗ6. ;)

_________________
Yamaha FZ1S FAZER GT ('08)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 11:52 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2007, 13:19
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив
аз съм с Thundercat и имам абсолютно същия проблем. Пробвах няколко вида масла с различни вискозитети - все същото. Чувал съм подобни оплаквания и от колеги с FZR и с Fazer като твоя, а и съм карал FZR и Thundercat със изключваща втора скорост. Явно това си е конструктивен проблем и при пържене на първа и превключване на втора, втората скорост в някакъв момент си заминава. Аз лично се примирих с това и понеже не ми се дават 300 лв (доколкото знам) за ремонт, вече включвам на сравнително ниски обороти на втора и на нея го "пържа".

_________________
Rain falling, hours crawling, all around this shade of gray...
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2011, 09:37 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Благодаря ти, колега! Чудя се дали догодина да не пробвам да му сложа по-гъсто масло... 20-40 или 20-50, примерно и да видя дали няма да има подобрение /ако до тогава не съм го счупил.../.

П.П. в момента карам с Motul 7100 10W-40, гледам, че предлагат и 7100 20W-50, дали да не го пробвам?

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2011, 17:28 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1147
Местоположение: София
Пържене на първа?! Гъзарийка нещо, а? Гимназистките сигур се мокрят като мухлясала тротоарна плочка...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2011, 19:18 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Евалата за конструктивното мнение, баце! Най-добрия!!!!

Моля модераторите да заключат темата, че ще стане простотията!

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2012, 14:29 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 05 Апр 2011, 14:40
Мнения: 11
Местоположение: Sofia
И при мен го има същото щтракане. Сега се чидя дали да не сваля и да прегледам касетата на съединителя. Едва ли е така от фабриката Ямашката. А и не е при гъзариика, дори и при леко каране е така. Само рано в студена сутрин първите 1-2 километра е добре и после като загрее пак чатка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2012, 14:46 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 16:31
Мнения: 102
Местоположение: Sofia
Аз също карам fazer и направо бях изумена от шума при превключването. При мен най-силно тракане има при преминаване от втора на първа.
Има форум FZ 6 forum, в който бях намерила много добро описание на този проблем. За съжаление сега не откривам темата, но все пак можеш да потърсиш и ти във форума. Ето и линка: http://www.fz6-forum.com/forum/cmps_index.php
Общо взето там се обсъждаше, че това си е заводски дефект. Така че, карай си спокойно и се наслаждавай на пътешествията. Не го мисли тракането. :)

_________________
Walking gets too boring when you learn how to fly.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2012, 22:26 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 06 Мар 2011, 18:31
Мнения: 117
Местоположение: София град
Моме, ти с метално сърце ли си верно , давай все така от втора на първа пък мотора ... да не е ставал мотор :Д

_________________
Never trade the thrills of living for the security of existence


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2012, 15:10 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Е тя мадамата добре го е казала.. карай и се наслаждавай
...какво друго да направиш..
е трябва и съединител да натискаш като сменяш .. има го и момента с оборотите...
но ако всичко това го правиш ...какво друго ти остава..

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2012, 16:22 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Някой някакви препоръки за масло, различно от Motul 7100 10-40? Ще ми се за този сезон да взема нещо различно, пък току-виж поотихнало малко тракането...

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 01:03 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 12:18
Мнения: 102
Местоположение: София
jamaika написа:
Някой някакви препоръки за масло, различно от Motul 7100 10-40? Ще ми се за този сезон да взема нещо различно, пък току-виж поотихнало малко тракането...


Mobil 15W-50 Racing 4T :abravo:

_________________
Yamaha FZ1S FAZER GT ('08)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 11:16 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Колега, масло с такива спецификации няма в книжката:

Изображение

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 11:46 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 12:30
Мнения: 1219
Местоположение: София
Спецификациите в книжките са стари, някои от тях вече не се срещат (10W30) примерно. Съвременните масла са с по-различен вискозитет и по-качествени (теоретично). Всичко от долна 10W до горна 50-60 става, като за по-ниски температури не е добре да е много висока първата стойност. 10W40, 10W50, 15W50, 20W50 са абсолютно нормални вискозитети за нашите ширини. Аз съм с 20W50 и не съм имал проблеми дори и в студено време (4-5 градуса).

_________________
Power is nothing without control!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 11:49 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 04 Ное 2008, 14:53
Мнения: 106
Местоположение: София
Преди малко говорих с Мотодинамикс.
Май ще пробвам с Yamalube. Човекът, и той ми препоръча пълна синтетика 15w50, така че ще си купя от там. За ваша информация - цена от 21 лв ми каза на литър.

_________________
Най сакам да съм змия - ем си лежим, ем си одим :) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 12:53 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 16:31
Мнения: 102
Местоположение: Sofia
Карам с 15W50, 100% синтетика "Yacco - MVX COMPETITION" или "Igol" вече 2 години и нямам никакви оплаквания.

_________________
Walking gets too boring when you learn how to fly.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012, 12:56 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:03
Мнения: 38
На твое място бих пробвал пълна синтетика на agip 10w60. Хем е с широк спектър и висок летен вискозитет, хем е на добра пара- 22лв/л Иначе не съм го пробвал, аз наливам 10в50 масла.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 23:24 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Сеп 2011, 17:58
Мнения: 20
Местоположение: Соофия
Имам излишно масло на мобил 10w40 полусинтетика,който иска да свирка.Маслото е 3х1 литър достатъчно за смяна даже и малко остава.

_________________
ЩоМ е За РоДиНаТа ГаЗ дО лАмАрИнАтА.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2012, 14:24 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 16:31
Мнения: 102
Местоположение: Sofia
durvenchuk написа:
Имам излишно масло на мобил 10w40 полусинтетика,който иска да свирка.Маслото е 3х1 литър достатъчно за смяна даже и малко остава.


И как точно остава като трябва да се сипят 3 литра и 400 гр. съгласно Manual-a?

_________________
Walking gets too boring when you learn how to fly.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2012, 20:47 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Сеп 2011, 17:58
Мнения: 20
Местоположение: Соофия
metal_heart написа:
durvenchuk написа:
Имам излишно масло на мобил 10w40 полусинтетика,който иска да свирка.Маслото е 3х1 литър достатъчно за смяна даже и малко остава.


И как точно остава като трябва да се сипят 3 литра и 400 гр. съгласно Manual-a?


Идея си нямам,моя е 2,7 с филтъра!!!А ето и по точен отговор на въпроса ти разискван преди:

viewtopic.php?f=20&t=23869
Дано това помогне.Поздрав и лека и безаварийна на всички двуколесни братя и сестри.

_________________
ЩоМ е За РоДиНаТа ГаЗ дО лАмАрИнАтА.


Последна промяна durvenchuk на 12 Мар 2012, 23:27, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com