Дата и час: 16 Ное 2018, 19:38

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 171 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: XS750 Triple power ;)
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2009, 18:48 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Капачетата вече са две. С малко полиране и боя стана почти като новия. :)

Изображение

Ако бях забелязал и кривата центрираща втулка преди да задере и окъси статора щеше да е по-добре #-o
Ама нищо, разпарчетосах го смених каналната изолация на болните намотки и... май стана.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: XS750 Triple power ;)
МнениеПубликувано на: 25 Май 2009, 12:04 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 27 Ное 2007, 15:28
Мнения: 25
Ех, аз пак сложих гадното динамо от автомобил, трябва да те извикам като има някой събор по морето да погледнеш туй онуй алтернатора дето си го взех, така и не можах да го накарам да заработи.М/у другото видях един ХС във Варна, пълен оригинал, чак двигателя му светеше от чистота, направо не можах да повярвам, а и май още не е отварян.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: XS750 Triple power ;)
МнениеПубликувано на: 25 Май 2009, 13:08 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
На софийското откриване на сезона видях оригинален XS 750. Не можахме много да поговорим с младежа но от него разбрах че имало и още един такъв у района.

Цял генератор ли си взел? Ако са здрави намотките не би трябвало да има проблеми. Трябва ти трифазен изправител и регулатор на напрежението... предполагам си имаш. Единственото което може да сбърка работата е поляритета на възбудителната намотка, на зеления извод е плюса. В зависимост от това какво ти е релето, комутация към плюс или към маса, свързването е различно.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: XS750 Triple power ;)
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2009, 20:38 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Малко размисли около центровката на запалването...
Така днес се докопах до така търсения стробоскоп, време беше за добра центровка.
Това пише в книгата:
мин предверение 10 градуса при 1100 об/мин
макс предверение 38.5 градуса при 2900 об/мин

Първо проверих центровката, около 20-25 градуса при 1100 об/мин. След това я нагласих на 10 градуса както трябва да е, оборотите паднаха и станаха по нестабилни. Предверението расте при увеличаване на оборотите но не съм стигал до граничната стойност.
За точността на центровката голямо влиание оказва точното определяне на ГМТ и регулирането на репера спрямо нея, там може да съм допуснал грешка от няколко градуса.

Резултатите:
Преди промяната имаше прекъсване на пета скорост при около 115-120 км/ч, сега започва да прекъсва на около 100 км/ч.
Струва ми се че има подобрение в средните и ниските обороти.

И не знам сега, явно това прекъсване се влиае от центровката но от друга страна би трябвало да работи най-добре на ъглите писани в мануала. Освен като ми остане време ще поекспериментирам. Някакви идеи по темата?

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: XS750 Triple power ;)
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2009, 09:47 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Хм, относно центровката явно няма идеи...
Следващо питане: При последното пътуване един досаден проблем почна да се задълбочава, а именно: при преминаване през неравност мотора започва да прекъсва и след известно време се оправя. Преди го правеше само на павета, когато бибрациите са с по голяма продължителност, а сега и на бабуните по Хемус. Като се сговни: гасне понякога при потегляне, ниска мощност, усеща се че единия цилиндър прекъсва понякога съвсем го няма, последно с над 75 км/ч не можех да се движа, при подаване на гас прекъсването се изостря и гърми в ауспуха, на неутрална се форсира чисто като че ли...
Заподозряни са карбураторите и електрониката.
С карбураторите имаше борба зарад единия поплавък, няколко пъти е запояван и изглежда е по-тежък, би трябвало да държи малко по високо ниво. Сега и друго ми направи впечатление:
Изображение
Мембраната на втори карбуратор. Реперите на останалите два са така разположени че отвора е между иглата и дроселната клапа, а на втори е обратно. След малко чудене Що така? се оказа че мембраната се върти спрямо металната част. Всъщност мембраната е захваната в пласмасов пръстен който е набит (предполагам) на металния цилиндър, въртенето се получава между пластмасата и метала.
Изображение
Това мисля че не е нормално, та с какво мога да го излекувам? За сега съм се насочил към лепене с епоксидна смола.

А относно електрониката... ами прекъсването се получава почти едновременно с удара от неравността, това ме навежда на мисълта че има някъде лош контакт който при сътресение прекъсва. В инсталацията не виждам такава възможност докато в блока за запалване платката е запоена и частично се укрепва на перата към които се включва инсталацията. Блока е бил ремонтиран и там пистите не са в най-доброто си състояние. Само да събера карбурацията ще го отворя и него.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2009, 10:38 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 27 Ное 2007, 15:28
Мнения: 25
Как е, има ли резултати?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2009, 10:47 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Вчера залепих мембраната, сутринта събрах карбураторите. Имаше малко буклуци в тях, оказа се че болтовете наречени Pilot screw са различни, треябва да си намеря ако не оригинални поне еднакви такива. Поплавъците бяха добре. Ще сложа пак единичния въздушен филтър. Тия дни ще видя и електрониката.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2009, 21:43 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2007, 15:45
Мнения: 142
Здрасти :D !Моите Pilot screw ми ги направи стругар за 45 лв трите и съм много доволен.Ако няма оригинални се обди.

_________________
All is full of love - you have to trust it!
http://www.art-utopia.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2009, 23:11 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
:) Ако видя зор, ще се обадя.
То положението е малко шантаво, два от тях изглеждат еднакво но са с различно високи конуси, третия е с различна глава и с още по-висок конус... Ходи го разбери кой от трите е оригиналния винт...

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2009, 09:42 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Вчера отворих електронния блок, презапояване, почистване и е такива дреболии...
Сутринта всичко връзвам, цъкам стартера и нищо, само първи препуква чат пат. Псувам се на ум, най-вероятно нещо съм оплескал с електрониката. Проверка на тоците, трети цилиндър няма искра, акумулатора почна да умира, ужас. Ще трява да намеря проблема, почвам от датчика на коляновия вал, всъщност са три датчика с общия проводник, общо четири кабела в шлаух и куплунг към електрониката. Вадя си куплуга, всичко ок, четири перца... Обаче защо по дяволите виждам само три кабела? Ми много просто, кабела за трети цилиндър се е скъсал точно на края на кабелната обувка. Запоих го, статртер, запали :onfire:
И най-важното, теста.
Неравности, не го бъркат :!: Скорост, до 120 пробвах, никакъв помен от прекъсване :!:

Доволен съм :bira:

ПП Изглежда просто един кабел ми е тровил живота толкова време :roll:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2009, 11:25 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 16 Апр 2008, 21:51
Мнения: 718
Местоположение: София
Една малка твар,а толкова главоболия създава :mrgreen:
радвам се че си се оправил =D>
успех

_________________
Колата превозва тялото,а мотора душата :)
Honda CB 1000 F Big One

спам тва е ВСИЧКО ОНОВА КОЕТО НЕ ИМ ХАРЕСВА НА СОФИАНЦИ БЕЕЕЕ...... -няма такъв фен честно :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2009, 17:54 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
Не разбирам, няма как да помогна и принципно не ми се искаше да се натрапвам в монолога, но искам да споделя, че се държа информиран за състоянието на мотоциклета ти.
Чисто и просто ми харесва отношението ти към нея и ми е приятно да чета как е здравето и.

Поздрави,
Иво

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2009, 19:02 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
аналогично на горе-драсналия, да спомена че не пропускам нищо от монолога.
и настоящата намеса е само за да кажа да си го продължаваш )))
отношението ти към тази машина и споделянето на тревогите и намесите по нейното здраве се надявам да е заразително. и да "огрее" и други матаретки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2009, 23:00 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Не помня кой ми го каза: "Ааааа ти си онзи дето пита и сам си отговаря..."
Има забележки относно външния вид но мотора е жив, това е важното... ще се стигне и до визията, най-вероятно зимата, сега трябва да се кара.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 11:42 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Поиграх си два дена с ъглошлайфа и електрожена 8)
Плана беше да разкарам седалката и крепежите и, закрепването на калника, багажника, стопа... и други излишества :) И съответно да направя опора за новата седалка, ново по здраво закрепване на калника, сиси бар, монтажи за бъдещия багажник, нова стойка за номера, основи на седалките и т.н. Само с основите на седалките ударих на камък, бях забравил какви хубави дупки стават когато заваряваш 1 мм ламарина с електрожен :lol:
Малко фотоси :)

Оглозган, вече с новата планка за калника
Изображение

Задната опора също заварена
Изображение

Новата стойка за номера е готова, сиси бара се центрова
Изображение

Всичко накачурено
Изображение

Опората за седалката е от стъпало на стълба; шината зад нея която носи част от електрониката, шината която носи стойката за номера и укрепването на сиси бара с монтажите за багажника са от стара крачна помпа за гуми, добре е да си имаш железца из двора :ozyben:

Това накрая излезе
Изображение

http://galinvayov.snimka.bg/motorcycles/nova-sedalka.408517.14116546

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 11 Авг 2009, 13:01, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 12:00 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 22 Яну 2009, 14:07
Мнения: 549
Местоположение: София/ Нови хан
Tва ще стане най - бесният, крачнопомпест къстъм!! Евала Галине! :mrgreen: =D> Ма си чакаме и дизела :mrgreen: :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 12:03 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2007, 11:21
Мнения: 2143
Местоположение: the highway
Така е ... за съжаление имането на сиси върви ръка с ръка с нуждата от сисибар ...
нищо в живота не е безплатно. Успех :abravo:

_________________
Kawasaki VN800 Classic
Why do you think I don't wear the colors, Jack? Why do you think I ride alone? 'Cause you don't know about it anymore. I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 13:07 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
И на мен ми се ще да почна с дизела ама за сега няма възможност :?
Едко, имането на Сиси върви с още... куп други простотии, ама това е друга тема :) :bira:

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 15:37 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор

Регистриран на: 05 Мар 2005, 15:43
Мнения: 2713
Имам едно процедурно питане. Кое те кара да правиш подобни неща с този труп? Липсата на пари, мерака да се занимаваш с него или комбинация от двете.

Извинявай, но това не е тунинг, къстъм или каквато и да е друга вносна дума... това си е чиста проба мърлящина. Предполагам много хора тук са на моето мнение, но поради вродена кротост и нежелание да влизат в конфликти си траят... мен обаче вече ми дойде в повече. galinvayov, надявам се осъзнаваш, че си опасен за себе си... донякъде дори уважавам смелостта ти, но това не може да ме накара да повярвам, че в това което правиш има и капка здрав разум.

_________________
www.hdforums.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2009, 16:12 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
LoveHate написа:
поради вродена кротост и нежелание да влизат в конфликти си траят...


И пак поради тази причина няма да пишат за твоя пост :wink:

П.П. Галине прави това което те кефи, все пак това е идеята :)

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 171 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com