Дата и час: 16 Авг 2018, 20:25

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: BMW K100RS 16V
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2010, 22:34 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Здравейте колеги,
От скоро съм се загледал в една такава машинка, но като че ли нещо не ми достига, зада реша дали да го купя /особено в този сезон/.
Та ще потърся мнение и тук...
Та машинката е на 75 000км, според собственика от 2 години е в българия - той го е внесъл
произведена е 08.1991г., първата регистрация е 04.1993г.
ТТ данни: 1000см3, 100Nm, 100 кончета - грубо казано
Външния вид не е никак лош, като изключим малко драскотини по левия спойлер
Изображение

Очаквам мненията Ви, че докато се чудя някой може да я грабне #-o :wink:

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Последна промяна tony kirov на 23 Апр 2012, 09:24, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2010, 23:27 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1757
Местоположение: Видин
Гледах го много време в мобилето , понеже съм имал такъв, само че 8 клапана. За мен си остава един от еталоните в този клас , а за времето си няма аналог. А какво не му достига , за теб , няма кой да ти каже , ако сам не си наясно какво търсиш . Кое по конкретно те притеснява , за какво ти е , и т.н. Данните със сигурност са ти известни , в нета има много инфо - в общи линии уникално здрав мотор, тежък турист , икономичен и безпроблемен , ако е стопанисван прилично . Управлението , докато се свикне, е малко странно , трябва да го пробваш , за да усетиш. Размера на гумите също се разминава със съвременните стандарти . Километрите не бива да те притесняват , даже щеше да е притеснително ако са в стандартните граници -25-35 000 км, както повечето мотори в Бг .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 13:54 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 19 Юли 2006, 18:29
Мнения: 158
Местоположение: Plovdiv
Иво Марkов нямаше ли нещо подобно, което не беше много сговорчиво относно вървенето.
Даже тема има.
"BMW К100RT - да го бъде ли??? [обслужване]"


Последна промяна Returner на 02 Ное 2010, 14:46, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 14:00 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
Ние вече си приказвахме, но не съм успял явно да го "навия". ;)

Иво

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 14:57 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Само на мен ли ми изглежда, че тоя мотор има някои липси?
Не виждам споилера отдолу. Мястото на което трябва да стои АБС-а ми изглежда адски празно. И амортисьора ми изглежда супер странно. Или е друг или нещо са объркали при монтажа?
Липсата на АБС не е проблем, но може да ти създаде илюзията, че купуваш нещо по-евтино, а това всъщност не е така.
Дали нямаш още снимки? И ако споделиш и цената няма да е зле. Не се притеснявай няма да го купя :) За мен има един недостатък - цилиндрите са му много и неправилно разположени :) :) :)

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 18:52 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
kopan написа:
Само на мен ли ми изглежда, че тоя мотор има някои липси?
Не виждам споилера отдолу. Мястото на което трябва да стои АБС-а ми изглежда адски празно. И амортисьора ми изглежда супер странно. Или е друг или нещо са объркали при монтажа?
Липсата на АБС не е проблем, но може да ти създаде илюзията, че купуваш нещо по-евтино, а това всъщност не е така.
Дали нямаш още снимки? И ако споделиш и цената няма да е зле. Не се притеснявай няма да го купя :) За мен има един недостатък - цилиндрите са му много и неправилно разположени :) :) :)


Абе и аз карам V2 в момента, но искам нещо по-голямо и по-"скрито" от вятъра. моторетката си е класика и нямам нищо против да я карам.
ABS няма, не се е опитвал да ме лъже човека. Цената в обявата е 2900лв.
Обявата е http://www.mobile.bg/51268315608272792

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Последна промяна tony kirov на 03 Ное 2010, 11:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 19:09 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1988
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Този мотор се продава от повече от година в мобилето... Собственикът му пише в мото зоната. Като модел определено си заслужава, а като конкретен екземпляр идея си нямам...

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2010, 21:52 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Повече снимки на машинката на http://www.album.bg/tony.kirov/albums/146674/

Иво наистина ми похвали модела, но като знам неговия къде е и от колко време е там, имам едно наум :roll:

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2010, 17:46 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
На снимките мотора изглежда добре. И цената му е добра. В германия мисля, че движат около 2000-3000 евро. Този обаче е "италиански". Там са малко по-евтини. ABS-a нов е няколко хилядарки, втора употреба е около 500евро. Та спокойно може да се каже, че цената от близо 1500евро е по-ниска отколкото да ходиш до Германия или Италия за същия мотор. Малък проблем е, че е сменял само маслото :). Не ми звучи като да се е грижил за мотора... Има доста други неща за смяна по този мотор. Да си подготвен, че може да закупиш някои консумативи, но това си е в реда на нещата. Масло на диференциал и на скоростите. Горивния филтър, накладки и тн... Може би най-скъпото ще е съединителя. Досега никъде не съм намерил на колко се сменя, тъй като това зависи от стила на каране, но в 70-80% от случаите е между 70-100хил км. Адски рядко, но съм чел за смяна на съединители и на над 120 хил км. Иначе това, че мотора се продава от около година не мисля, че е проблем. Аз и моя го продавам от година. Просто ситуацията е такава. :)

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2010, 17:54 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1988
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
kopan написа:
Иначе това, че мотора се продава от около година не мисля, че е проблем. Аз и моя го продавам от година. Просто ситуацията е такава. :)

Не е проблем разбира се... Имах предвид, че няма да му го измъкне някой под носа... А стои толкова време защото цената му преди време беше космическа и сега лека полека си идва на мястото :wink:

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2010, 18:42 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
forry написа:
kopan написа:
Иначе това, че мотора се продава от около година не мисля, че е проблем. Аз и моя го продавам от година. Просто ситуацията е такава. :)

Не е проблем разбира се... Имах предвид, че няма да му го измъкне някой под носа... А стои толкова време защото цената му преди време беше космическа и сега лека полека си идва на мястото :wink:


За цената още не сме "коментирали" защото не съм виждал мотора и не знам какво е техническото му състояние.
Другата истина е, че сега не е особено подходящ сезон за продажбата на мотор и не може да се очаква сделка на пазарна цена, защото няма пазар.

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2010, 22:01 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1757
Местоположение: Видин
Това е малко относително , особено за сектантска марка като тазаи - аз конкретно не го взех , поради липса на финанси , иначе цената , при зададените параметри , вече си е изгодна, ако не се лъжа е с аларма и два куфара , на всичко отгоре е от последните модели , без "детски" болести , с новото окачване отзад и т.н. - който е запознат, знае за какво става въпрос. Че и бартер опция има...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2010, 22:38 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 16 Май 2010, 09:49
Мнения: 79
Говорете му, говорете му - че мене не ме слуша.... [-o<

_________________
Honda XL600RM
Honda XL600V Transalp


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 11:36 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Мен обаче все още си ме приеснява окачването отзад и липсата на АБС-а
Изображение
Като гледам и олющената боя на кардана, имам чувството, че мотора е претърпял някаква щета в задната част, отсранена с подръчни материали.

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 14:59 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 19 Юли 2007, 09:38
Мнения: 211
Местоположение: София
dmihailov написа:
Говорете му, говорете му - че мене не ме слуша.... [-o<


Ае и аз да се обадя, че току виж, сте го навили момчето...
Тони, ако ще сменяш машината на времето с това, направо си за пребиване. Просто няма сми. Конкретно - като гледам, само задното му окачване е по тези новите схеми, (Паралевер ли беше, Телелевер ли, кво ли), а предното си е традиционна схема с амортисьори и пружини в коловете. Сериозно предимство е по-новия тип окачване, дето е с моно амортисьор отпред, а коловете са само водещи - сериозно е намалено потъването при спиране. Като се има предвид, колко електроника има по този мотор, и как в началото на 90-те електрониката не беше от най-надеждната, 15 години по пътищата няма как да му се отразят благотворно. Като цяло ми се струва, че К серията е по-близка като концепция до леките автомобили, отколкото до мотоциклетите...
А че естественото развитие на хората, каращи Ревере е в посока на БМВ, в това спор няма. Не за друго, но просто Хонда не прави такъв мотор вече...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 15:42 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1757
Местоположение: Видин
И да и не.. както винаги . К100 с моно отпред няма, така че няма какво да го обсъждаме. Конкретно за модела - това е последното от почти 10 годишно производство , предполага се да е и най-безпроблемно . С електрониката ядове няма , и никъде по нета не съм чел за такива - допотопна и сигурна инжекция . За конкретния мотор, който е показан , вече не мога да коментирам. А какво мисля да сменя човека, и защо - това е загадка в поста , а и си е негова работа . Поне наистина има много инфо за този мотор , а не е забулен в мистерия :D .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 15:57 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Имах Шкода 93-та с Бош Мотроник, Буса ми е 94 пак блъскан с калпава електорника. БМВ-то ми използва същата електроника, която са слагали и на RS93-та. Абе все боклуци да ме жалиш. Как пък веднъж не се прецака калпавата електроника. Не ме разбирайте погрешно фен съм на карбураторите - главно поради ценови причини :) :) Но мисля, че всъщност точно електрониката от началото до края на 90-те е най-читавата. 1 модул на автомобил/мотор и стига толкова. Сега ги блъскат с по 10-12 компютъра и си е ебало мамата... Тези от 80-те също май не ме кефят, кой ли използва аналогови компютри? :) Та тоя мотор има един инжекцион и едно запалване. Даже елтектрониката за АБС-а е отстранена. Чак пък "блъскан с елетроника".

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 21:30 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Pekotata написа:
Ае и аз да се обадя, че току виж, сте го навили момчето...
Тони, ако ще сменяш машината на времето с това, направо си за пребиване.


Аааа да сме наясно, нищо не сменям преди да се уверя, че има по-добър за мен мотор от RC33.
Плана е да покарам и 2-та известно време и да избера на база ЛИЧЕН ОПИТ, кой е по-подходящ за мен и да продам другия!!!

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 22:22 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 19 Юли 2007, 09:38
Мнения: 211
Местоположение: София
go6o написа:
И да и не.. както винаги . К100 с моно отпред няма, така че няма какво да го обсъждаме.

kopan написа:
Имах Шкода ...


Да се доизясним само относно два пункта - за предното окачване - сериозна смяна на концепцията в туристическия клас на БМВ при окачването е "Телелевер", дава значителен комфорт при движение и най-вече спиране, поради значително по голямото разстояние на лагеруване на двете опорни точки на предницата. Ясно, че за конкретния модел не се предлага, което е жесток "-" за него.
Изображение

Колкото до критиката към електрониката - проблема е, че това са комплексни системи за управление на работа на двигателя, сложни са на фона на произвежданото към онзи момент и вграждани масово системи. Докато работи - добре, изкиха ли - бог да ти е на помощ (справка темата на Иво за неговото). Сменяш, сменяш, и файда няма, по нашите географски ширини няма кой знае какъв опит с такива машини.

tony kirov написа:
Аааа да сме наясно, нищо не сменям преди да се уверя, че има по-добър за мен мотор от RC33.
Плана е да покарам и 2-та известно време и да избера на база ЛИЧЕН ОПИТ, кой е по-подходящ за мен и да продам другия!!!

Е т`ва е приказка! По-добро от личния опит - няма... За съжаление обаче и двата са в категория "Вечно твой"... Айде зимай го, че вече почвам - "Бате, бате, дай едно кръгче..."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 22:36 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Колеги, колеги моля Ви да направим разлика м/у "искам" и "мога да си пзволя" :-k
Аз знам кое е хубаво, и съм сигурен че повечето от Вас знаят какво искат, но не и за до 3000лв.
Уверявам Ви че и ST1300, R1200RT, GL1800...... да не говорим за онези made in USA
са мнооого добри машинки, но не пускам тото, и не давам шанс на късмета си ;)

А относно евентуалната продаваемост на Ревере-то, не мисля че ще имам проблем,
ако не го продам ще си го карам, знаеш че то старее като виното :D

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com