Дата и час: 20 Окт 2018, 17:37

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2010, 23:33 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
С риск да ме анатемосате,ще споделя и своето мнение:Това че може би са му сменяли заден амортисьор,лично за мен е без значение.Щом като пасва и върши работа...Относно липсата на АБС-система,медала има две страни.Безспорно липсата на същата ще влоши качественото спиране,но пък от друга страна все още доста машини си перкат и без такава.Въпрос на усет и преценка на водача.В края на краищата това не е състезателен мотор.Всички вие много добре знаете че по цвета на свещите ще разберете как работи двигателя.Истината е една:сядат двама на машината и му правят пробата,нагоре в баира,ускорение,спиране,шумове и т.н.,и като изгорят 2-3л.бензин и да му отворят вощениците-той мотора сам ще си каже.Запали ли от раз,не прекъсва ли,форсира ли се нормално без да глъхне ,държи ли устойчиви обороти-има живот,независимо от марката.И да не е хвърлян нещо и даму е усукана геометрията-че тогаз лошо!Всичко друго са бели кахъри.Аз лично съм фен на К 100,и съм сигурен че е изключителен мотор.......за времето си.Безспорно по-новите поколения са много по-комфортни,с по-добри ТТ данни,олекотени,икономични/уж/,НО със СКЪПА и най-вече Сервизна подръжка.Че аз на моята"пародия"на БМВ,само да сменя свеща,разглобих маса чаркове.И съм в работилницата си,при инструмента.Ами ако съм натоварен с чантите и избие свещ...Бах го...Пък и в края на краищата моторът си е за кеф и за инат.Скоро се запознах с един зъболекар,каращ Хонда Валкирия.Пича сподели че в града е труден за каране,тежък,и т.н.Та според мен всичко е някакъв компромис,и най-вече финансов...

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 10:40 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Абе интересна тема се заформи...
Аз имам едно предложение към заинтересованите. Ей сега го дават топъл и слънчев уикенд - палнете моторите и ходете го вижте! Че така само си говорим приказки по снимки и принципни предположения...
Моторът се намира в Попово (Търговищка околия) - не е накрай света! Собственикът, както вече казах, пише в зоната (тук явно не влиза щом не е взел отношение по темата) и е готин пич - няма да ви откаже няколко тестови кръгчета, убеден съм!
Преди повече от година, когато излезе за пръв път обявата в мобилето бях пращал брат ми да го гледа (с уговорката, че той от коли може и да разбира, но от мотори не толкова). Та тогава приказката беше, че моторът става, но не и за тези пари (ама тогава и цената беше с 50-60 % повече). Мен лично ме дръпна височката цена и това, че е "италианка"... Затова и не отидох да го гледам лично. Та периодично отварям мобилето и се информирам докъде е слязла цената на машината и моментът, в който реша, че това е реалната цена за този мотор при конкретната ситуация на пазара (разбира се ако не се продаде дотогава), просто ще пратя брат ми да го купи... :mrgreen:
П.п. Иначе и за мен моделът е култов и ми е слабост, та не бих отказал да си попълня колекцията с един такъв! :wink:
П.п. А и както каза kopan притеснително донякъде е това, че човекът е сменял само масло за това време, щото неминуемо нна следващият собственик ще се наложи да посмени туй онуй, няма какво да се залъгваме...

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 10:56 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
Абе и това за смените не е баш така - нещо ако не се чупи , освен консумативи , какво да му сменяш . Още повече пък ако не го и караш. Тук това май е казано по скоро с търговската идея - бетон е , сядаш и караш , мотора е вечен - което, всъщност съдържа истина , на базата на историята на този мотор - има движещи се по над 500 000 км , даже преди двг то се предава кутията първо.

п.п.Лично за мен , мотор , обявен за продажба , с думите - "подготвен и обслужен за сезона" ми звучи плашещо , на фона на родната търговска действителност.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 11:10 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Pekotata написа:
Докато работи - добре, изкиха ли - бог да ти е на помощ (справка темата на Иво за неговото). Сменяш, сменяш, и файда няма, по нашите географски ширини няма кой знае какъв опит с такива машини.



Темата на Иво е друга бира. Всъщност той смени "електрониката". Докато май накрая се оказа, че проблема или в датчика на хол или в бобините. Само че то това го има на всеки един мотор. Проблема е че в Дару Кар освен да сменят масло, май друго не могат. Наложи се да показвам на "сервизния им работник" от какви компоненти се състои жилото на съединителя. Понеже "умниците" там не знаеха от какво се състои едно просто жило. Добре, че имаха някакъв мотор оставен за сервизиране, та успях на него да покажа нипела(буренцето), без който не може да се монтира жилото. Оттогава си поръчвам части от други места. А като чета темата на Иво, и особено използването на стробоскоп, за да се види има ли искра - направо се чудя. А колко градуса преди след ГМТ е въпросната искра? Та на някои БМВ-та запалването може да се регулира с плюс минус 40-50 градуса преди ГМТ. А тестване на бобините защо не са направили? Мисля, че доста хора са си патили от прецакани бобини, точно при загрял мотор. Аз лично съм. Така, че това щеше да е първото, което шях да проверя....

Ох много се разписах - смисъл никакъв. Не забравяй обаче, че Боша (инжекциона) на Иво няма нищо общо с този на това К. Той е от началото на 80-те. А не от началото на 90-те :)

С това обаче не агитирам за закупуването на К-то. Според мен мотор, който е с 1/3 по-нсика пазарна цена, нещо определено не му е в ред.

Harizon и аз нямам нищо против сменяне на част с друга, която не е с лепенка БМВ, въпроса е да се знае, защо и как е станало. Ами ако мотора е бил размазан в задната си част? Освен това защо е монтиран тоя амортисьор на опъки? Ей това ми е пълна мистерия. И изобщо от каква машина е свален? До каква тежест издържа? Ами ако е от мотор с 2 амортисьора? АБС-а защо е изчезнал. Все продължавам да си мисля, че някъде в Италия въпросният мотор е претърпял някаква щета..

едит: леле колко сте бързи... Докато си напиша поста, 3 нови съобщения, вкл. това на HARIZON.
Gosho, точно този мотор има доста консумативи за смяна освен маслото на двигателя :) и не са никак евтини. Иначе за 500 000 и нагоре км - вярно е :), ама ако всичките консумативи са сменяни на определени интервали. Особено бензиновия филтър :) Щот после се получават едни неприятни ефекти. Между другото от БМВ съветват въпросния филтър да се сменя на 40 000, а ако живеем в България на 20 000 :)
ПП между другото не мога да разбера, защо К-тата държат по-ниски цени от R-овете, за една и съша година :)

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 17:23 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Абе то за ходенето - ходих. За гледането - гледах.
Има лек луфт в диференциала, но според разбирачи е нормално.
Амортисьора не знам кой и защо го е слагал обратно, може да е при смяната на нещо по задното окачване,
не са обърнали внимание и са го сложили неправилно.
При запалване пушеше известно време, но като загря всичко беше ОК.
В сравнение с моя V2 двигателя работеше много балансирано, без каквито и да било вибраций или шумове.

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Последна промяна tony kirov на 09 Ное 2010, 22:55, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 19:38 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Никакъв луфт в диференциала не трябва да има. Аз съм със същия диференциал (не е черен :) ). Винаги можеш да дойдеш да видиш има ли същия луфт. Моя е на 72 хиляди км. Единственното нормално нещо е да има понякога изтропване или изщракване при превключване на скорости, особено при по-високи скорости. Или при задействане на АБС-а, който при онова К отсъства. . Ама луфт? Влязох в склада, къде е мотора, опитах се да суча наляво, надясно диференциал, после нагоре надолу и напред-назад... ама нещо не мърда... Не го знам тоя "нормален луфт" какъв е :) Сори.
Сево ми разправяше за някакъв лагер в диференциала, който давал ядове. Ама това сигурно ще е на машини над 150-200 хиляди. Не знам какъв е ефекта.
Да не би да имаш предвид луфт, който е при включване на скорост? В смисъл - включил си на скорост и на ръка се опитваш да превъртиш задната гума, и има луфт от 4-5 градуса? Ако е това - нормално е.

Пушенето е съвсем нормално, особено ако мотора е бил на пачи крак. Тогава малко масълце се прокрадва в цилиндрите, докато не изгори, пуши. Аз така се научих да си оставям мотора само на централна стойка.

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 20:46 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Луфта е при мърдане на горната част на гумата в посока перпендикулярна на движението.
Тъпото е че след 100 метра движение луфт нямаше. Днес пробвах един R1200GS и той мърдаше, но по-малко.

"мърдането" е от лагерите но не е някакъв проблем - просто търсих дефекти :mrgreen:

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Последна промяна tony kirov на 27 Май 2011, 01:50, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010, 21:28 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
Темата ми харесва и на мен :D ,ей така се раждат истините!Относно луфтовете-хм,нещата са деликатни.Едно е луфт в някой лагер или втулка,друго е допустимата хлабина в сглобката пиньон-корона.Според мен,нещата стоят така:човекът купил въпросния мотор,ако ще го кара,ще трябва да го поразглоби,евентуално да смени някой чарк,да огледа състоянието на съединителя,предницата,диференциала,да гресира наново тук-таме и те така...пълен и обстоен преглед през зимата,а напролет ръгай чушки у боба.Говоря не за козметика някаква,а щото конкретния модел си заслужава.Лично аз с удоволствие ще сменя моя,дори за един такъв,стига да ми "легне на сърце".Нищо че моя е 2003, а оня 1990г.

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2010, 10:51 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Днес пак се опитах да местя на ръка гума, кардан, диференциал. Ами нищо не помръдва. Тази процедура я върша на централна стойка. Да не би луфта да се проявява при потегляне или при движение? В смисъл, да суче задница при по-рязко потегляне :) ?

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2010, 21:46 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
kopan написа:
Днес пак се опитах да местя на ръка гума, кардан, диференциал. Ами нищо не помръдва. Тази процедура я върша на централна стойка. Да не би луфта да се проявява при потегляне или при движение? В смисъл, да суче задница при по-рязко потегляне :) ?


НЕ, луфта го има само на НЕкаран /студен/ мотор, при при мърдане перпендикулярно на посоката на движение.
От въпросните лагери е, но не мога да разбера какво го уплатнява след няколко оборота на гумата....? #-o

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 16:00 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Тъй като темата беше "заслужава ли си". Отговора е НЕ. В случая проблема може да се окаже 200-300лв, но може да се окаже и 5000лв (няма грешка в нулите). Малко си е игра на тото.

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 21:31 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Тото или не, вече е факт.
Мотора е при мен :D
Ха да ми е честит!!! :bira:

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 21:36 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2009, 12:54
Мнения: 789
Местоположение: София
Благодаря на всички Ви за мненията!
Дано песимистичните мнения се окажат грешни :wink:
Запазвам си правото да ви тормозя с въпроси и в бъдеще,
а на Вас оставям правото да казвате: "Аз казах ли ти..."

Поздрави
Тони

_________________
Изображение
Да помогнем на колега!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 22:10 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 15:59
Мнения: 602
Местоположение: София
Да ти е честит и да не ти създава ядове, поне 500 000км :)

_________________
MT-16; R1100R;
Да го духат депресарите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 22:53 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 28 Юни 2008, 01:37
Мнения: 428
Местоположение: London
Да ти е честит и от мен.
А това за късмета си е така.
Може да си го караш така и 5-6-7-8 години и нищо да му няма.
Просто ... каквото стане.
Важното е да ти доставя удоволствие.
Абе чак толкова ли са странни тези K100 за каране, чак се замислих.
Някой да има такова наблизо да го видя :mrgreen:

_________________
Dark Inside The Night


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 23:09 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 01 Юни 2009, 12:15
Мнения: 1001
Местоположение: София
ха честито .. и безаварийно :D
и дай Боже всички "страхове" да си останат само тук написани


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 23:39 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2004, 20:37
Мнения: 239
Местоположение: София
Честито!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 00:56 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
:bira:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 08:48 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Честито! Много безаварийни километри и много кеф по пътищата с него! :wink:

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 10:15 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2006, 17:34
Мнения: 3101
Местоположение: Пирдоп-Златица / С 42.71 424-И 24.135 18 /
Честито! :bira:

_________________
0886433334
http://www.sbm-bg.com/
Невъзможно е да се направи нещо глупакоустойчиво – глупаците сa така изобретателни.
Продавам Suzuki Katana 1100F;
http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=12&t=34279


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com