Дата и час: 16 Дек 2018, 08:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Moto guzzi griso
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 01:34 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 17 Ное 2011, 02:35
Мнения: 30
Струва ми се ,че няма тема за модела, пък и за марката има сравнително малко писано във форума. Имам повече от скромен опит с моторите, но след около 1000 километра ,мога просто споделя своите впечатления. Това ми е първият мотор и определено разбрах защо не е най-добрият избор за новобранци. На първо място маневреността при ниска скорост и в градски условия е сложна за мене, V2 моторът иска поне 2500 оборота ,за да не кашля ,в същото време те са достатъчни,за да те дръпне накъдето си иска.... налага се да се укротяваме със съединител ,спирачка....определено човек трябвада намери "общ език " с машината . Междуосието също е голямо и внимавам бая при бавни завои и трафик, "легнали полицаи" , вело-алеи, пешеходни пътеки....Приемам го като школовка и се кефя,но учебната ямаха XJ6 naked нямаше как да ме подготви по тоя въпрос. Едва след последните няколко излизания с мотора почнах да се замислям по-малко и да стават нещата някакси естествено...Чувствам се като ученик с първо гадже, ушите ми горят,а пък не знам откъде да започна :)
На любимите ми 2-ро и 3-то класни пътища обаче историята е различна, хиля се в каската като идиот.Звукът и вибрациите се променят постоянно и с коленете усещам капаците на цилиндрите, мирише на бензин ,на тор и косена трева,кихам от сенна хрема и алергия към полените...романтика отвсякъде.
Пробвах докъде отива стрелката на оборотомера, от 2500 до 6500 набира много гладко и после вместо да оклюма , тръгва още повече до 8000. Това го тествах на една права отсечка на 2 -ра, но само ме накара да разбера колко много имам да уча. Иначе въртящият момент е такъв,че е все тая на коя предавка си с 60 км/ч например,....винаги тръгва.
С повече от 140 не съм карал, качвал съм се 2 пъти на магистрала...духа яко,нямам ветробранна слюда , а и не искам да слагам.
Бриджстоун БТ 021 ,чисто нови ,нямам никакви оплаквания,не съм се подхлъзвал досега,но ми попаднаха БТ 003 тип 3-мидиъм, които са законни за улиците ,но се водят и за трак-дейз. Мисля да ги сложа тях за през лятото ,за да натрупам повечко увереност. Четох ,че освен за хоби-състезатели стават и за новобранци.Като ги съсипя ,ще си върна 021-ците.
Основното неудобство с мотора е, че те заговарят по паркингите и светофарите. Другото е , че не ме кефят разните "карго" аксесоари,куфари, раници и други....влача всичко по джобовете. Трябва да измисля нещо,сигурно раница на гърба или през рамо...но засега ме притеснява и не нося.


Последна промяна den4o на 28 Юни 2012, 17:26, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Moto guzzi griso
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 02:13 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 16 Окт 2010, 12:36
Мнения: 159
Местоположение: Велико Търново
Не се претиснявай, аз имах и все още имам СB500 за първи мотор и в началото се чувствах точно като теб, макар да съм сигурен че няма място за сравнение между двата мотора общото е че са с по 2 гуми и кръгъл фар.
Хубаво е че караш спокойно и имаш респект към машината, пък за товарните аксесоари ще премислиш с времето, като почнеш да правиш дълги пътувания :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Moto guzzi griso
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 08:57 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
1000 километра са много малко. Поне 10 000 км му направи. Ще му свикнеш на животното и все повече ще му се кефиш. :wink: V-двигателите са малко специфични, но пък много кефят... Контакта с околната природа е пълен и това е едно от най-важните неща, поради което караме мотоциклети. В колата стоиш в сандък и природата минава по край теб, някак си като на телевизор без да я усетиш и помиришеш.

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Moto guzzi griso
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 15:36 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
Каза, че си карал курс на xj6, да не си в Париж случайно :) ?

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Moto guzzi griso
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 17:18 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 17 Ное 2011, 02:35
Мнения: 30
В Холандия..........
Още 2000 км.по-късно. Смених гумите-не знам дали е от тях или не обаче моторът взе да ме слуша повече. Лягам без много замисляне по познатите завои, особено,ако съм минал вече оттам преди час-два. И като цяло се поопознахме,късите завои с ниска скорост не ме стряскат като преди. Чувствам се по -уверен и подготвен. Отдавам го както на това,че карам при всяка възможност,така и на това,че сегашните гуми са меки като естествен каучук. Ако ги натисна с нокът,той направо потъва в тях....не съм виждал такива досега. Профилът също ми се видя почти триъгълен, с много гума по краищата. Освен,че аз кефя повече,май и моторът се кефи повече, Поодрасках си обувките в асфалта :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com