Дата и час: 17 Ное 2018, 20:34

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2013, 18:51 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 07 Апр 2006, 14:46
Мнения: 2086
Местоположение: Kazanlak
Честито!
Страстни са италианките!
Много килеметри от мен!

_________________
Да правим каквото трябва, и ще стане това което трябва да стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2013, 21:50 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
Благодарско колега!

С ново масло съм вече - белязах до къде е и напълних 10 мм отгоре, поради липса на белези. Установих и първия проблем - не ми работи бутона за "примигване" къси/дълги, което рефлектира и върху функциите таблото - не мога да си махна "Service", което мига и ме дразни, както и не мога да си сверя часовника. Някой има ли идея, как да разбера дали е от самия бутон, или е нещо друго?!?

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 16:51 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2007, 13:02
Мнения: 285
Resetting the service light
Key on
Press Lap and R for 5 seconds

Setting hour
Press D twice
Press LAP until desired hour is reached
Press D to confirm
Setting minutes
Press D three times
Press LAP until desired minutes is reached
Press D to confirm

Ето ти и други функции на таблото
V max
Uses trip odometer #1 (the odometer displayed during instantaneous speed)
To reset trip odometer #1 press R for 2 seconds
To display V max and distance of trip odometer 1 press B for 2 seconds
To reset V max press R for 2 seconds
AVS (Average Speed)
Uses trip odometer #2
Hold down B for 2 seconds and then press again
AVS is displayed along with distance of trip odometer #2
To reset both AVS and trip odometer #2 press R for 2 seconds
Redline threshold (engine off only)
Press C, release, and press again
Release C when desired RPM is reached
Battery voltage
Press D once
Setting °C or °F
Press D a fourth time
Press LAP to alternate units
Chronometer (Lap Timer)
V max, AVS, and trip odometer #2 no longer function in this mode
Press LAP and within 0.7 seconds press D to enter chronometer mode
To start timing press LAP and release immediately
To store a lap time press LAP
To display lap times press B
To cycle through the stored laps, press LAP
To reset memory press A and LAP for 2 seconds
To leave chronometer function press LAP and D

_________________
something ....


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2013, 16:20 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
Колега, железарка си =D> аз вече смъкнах някакъв менюъл за миле и там се четат но все пак благодаря!

п.п. не ми работеше бутона "lap" тоест тоя за мигането с фаровете, но го разхлобих позачистих и се оправи.

още един въпрос - съединителя ми се струва много твърд?!? За хидравличен очаквах да е доста по мек, плавен и удобен. За сравнение на XTZ750 (който си мислех, че е най-твърдия съединител) е една идея по-мек. Вашите как са?

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2013, 10:38 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
bushiDO написа:
Колега, железарка си =D> аз вече смъкнах някакъв менюъл за миле и там се четат но все пак благодаря!

п.п. не ми работеше бутона "lap" тоест тоя за мигането с фаровете, но го разхлобих позачистих и се оправи.

още един въпрос - съединителя ми се струва много твърд?!? За хидравличен очаквах да е доста по мек, плавен и удобен. За сравнение на XTZ750 (който си мислех, че е най-твърдия съединител) е една идея по-мек. Вашите как са?


Твърд си е, ама чак много.... Честито за добрия избор! :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2013, 17:22 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2007, 13:02
Мнения: 285
Може да започнеш със смяна на маслото. смени го с някакво рейсинг ( издържащо на по-висока температура)


bushiDO написа:
Колега, железарка си =D> аз вече смъкнах някакъв менюъл за миле и там се четат но все пак благодаря!

п.п. не ми работеше бутона "lap" тоест тоя за мигането с фаровете, но го разхлобих позачистих и се оправи.

още един въпрос - съединителя ми се струва много твърд?!? За хидравличен очаквах да е доста по мек, плавен и удобен. За сравнение на XTZ750 (който си мислех, че е най-твърдия съединител) е една идея по-мек. Вашите как са?

_________________
something ....


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2013, 20:24 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
това пише в менюъла за спирачните течности и за съединителя:
Brake fluid: The system is filled with Autofluid FR. DOT 4 (the braking system is also compatible with DOT 5); BRAKE 5.1 DOT 4 (the braking system is also
compatible with DOT 5).
Clutch fluid (recommended): F.F., DOT 5 (Compatibile DOT 4) ; BRAKE 5.1 DOT 5 (the braking system is also compatible with DOT 4). Много странно - дават съвмеситмост с DOT 5 и 4, които са несъвместими, а 5.1, която по принцип е съвместима с DOT 4 я няма?!?

това някой ползва ли го и въобще какво е: http://www.ebay.co.uk/itm/Factory-Racin ... 56546bdddc - в другия форум го препоръчаха като решение на проблема с твърдия съединител.

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2013, 16:30 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
Смених спирачната течност навсякъде. от задната спирачка и съединителя изтече доста боза. предната беше чистичка. Въпреки препоръките за DOT 5, смело сипах 5.1 - всички производители я дават съвместима с DOT 3 и 4, но ще видим...

Съединителя не усещам да е омекнал от манипулацията...

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2013, 15:44 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
С малко закъснение, но отдавна не бях влизал във форума. Първо честито за машинка!
За съединителя, коя година е моторетката?
Ето две полезни теми, аз съм извършил на мойто RSV и двете неща, работят на 6!
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ht=oil+jet Това е за да ти е по-лесно намирането на неутрална при студен двигател и малко по лек лост на съединителя.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ht=oil+jet Това е ако приплъзва на високи обороти, мен ми се случи след първата смяна на масло.

Иначе доста от хората в онзи форум ползват други clutch slaves ама по някой път си имат драми!

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 09 Май 2014, 23:44 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
аре са: Днеска поглезих 'талянкат с масло филтърчета, свещи и бях леко неприятно изненадан, когато свалих старите свещи и установих, че на предния цилиндър са яко на към бедна смес, а на задния на много богата....

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: APRILIA RSV1000 TUONO 2002
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2014, 18:44 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
Знаеш ли случайно с какво ECU си, по принцип има два потенциометъра на платката на компютъра с които можеш да бърникаш сместа за всеки цилиндър по отделяно.

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com