Дата и час: 16 Окт 2018, 17:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2015, 13:43 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
Когато някой тръгне да си купува мотор, обикновено приоритета му е какъв тип да е - круийзер, спорт , турист, ендуро , нейкед и т.н. След това си донапасва нещата спрямо информацията която има, предпочитанията и пазара . Тъй като става въпрос за мотор втора употреба, допълнително проучване никога не е излишно.
Изхождайки от горното , Триумф Тигър ( Тайгър ) 955i, си няма точно определено място. Модела се произвежда между 2001 и 2006 година. Със стандартните си куфари, алуминиеви капли с безкамерни гуми, и изправена стойка определено клони към турист. Дългоходовото окачване, височината на седалка, големият резервоар (24 л) и ендуро визията намекват обаче за „адвенчър” характер. До тук излиза, че може да се вмести между мотори като Сузуки В-Стром и БМВ ГС сериите. Да видим дали е така.
Тигъра се задвижва от редови 3-цилиндров редови двигател с водно охлаждане, 955 кубика, напречно разположен, монтиран на стоманена рама, захранването с гориво е поверено на инжекцион.
Качвайки се на мотора, веднага става ясно, че е по добре да сте високи на ръст, въпреки че седалката се регулира с три степени, най ниското и ниво е 83 см. Много хора свалят височината чрез реглаж отзад и телескопите през тройника отпред. Страничната стойка е сравнително дълга , и мотора стои доста изправен. Ръкохватките на съединителя и спирачката изглеждат малко трудно достъпни, а нямат реглаж.
Веднъж потеглили, вече може да усетите насладата от изключителния двигател – безпроблемна и гладка работа от празни обороти до червената зона – 9.500 rpm. Кривата на въртящия момент е фактически права хоризонтална линия от 4000 rpm до края на оборотомера. След около 6000 rpm започват да се усещат леки вибрации, но и скоростта вече е над 140 км/ч , така че едва ли е проблем. Позицията на ездача е изправена, а кормилото широко – предпоставките за приятно каране по криволичещи пътища са налице. Окачването е по меко , което е добре за комфорта, но при рязко спиране води до „потъване” на предницата. Отзад е директно, без линкове. Управлението е точно и прецизно , гумите стандартно са 110/80-V19 отпред и 150/70-V17. Спирачките отпред са двойнодискови , с двубутални апарати “Nissin”, отзад стандартно един диск. От съвременна гледна точка не са върха на сладоледа, но си вършат добре работата. Шест степенната трансмисия работи и превключва добре , и заслужава похвалата „почти като при японски мотор :) „ .
За хора които мислят да излизат извън пътя– първа предавка е дълга, и неудобна за офроад, мотора е тежък, защитата на двигателя фабрично не е на ниво – с други думи в пясък, камъни и кал мотора не си е особено на мястото въпреки ендуро визията.
За каране по шосе обаче нещата са други – предпазното стъкло успява да осигури защита от вятъра , над стандартното , насочва струята в страни от тялото и над раменете на ездача, и без умора може да карате цял ден, фън-фактора е невероятен. Фаровете не са на ниво – на дълги свети само единия, най-популярния мод е второ реле, което пуска и другия, с което нещата си идват на място. Резервоара е пластмасов, чанта с магнити не може да се ползва, но пък осигурява гарантиран пробег от над 400 км с едно зареждане.
Трансформацията на мотора минава 3 ревизии през годините, като най-сериозните промени са през 2005-6 г. , засягат рама , окачване, спирачки и двигател, ще се спра на тях, понеже това е модела който си взех.
Каплите със спици са заменени със алуминиеви 14 лъчеви, окачването е втвърдено, ботушите отпред са скъсени с 4 см. Рейка (ъгъла ) отпред е намален от 28 градуса на 25.8 и е скъсена задната вилка , което намалява междуосието със сантиметър. Някои от детайлите са променени, визуалната разлика най-вече личи по оцветената в сиво рама. Модела от 2006 има промени и в двигателя, с някои заемки от наследника ТТ 1050 – в глава, картер, скорости. Таблото си е старото , с аналогови уреди, които на мен по ми харесват. В общи линии тенденцията е модела да се ориентира към шосейното, и старата концепция от първите ТТ от края на 90 те за голямо ендуро, е изоставена. Катализатор не се монтира. Серийно вече идва с куфари ( иначе са с цена около 1500 лв), подгряване на ръкохватките и централна стойка –все полезни неща. Фрапантни пропуски в качеството на мотора и слаби места не можах да намеря, информирайки се от интернет. Понеже е английски, популярното му сравнение с кола е „Рейндж Ровър” на две колела. До тук информация по слухове и чуждо мнение, като пристегне моят и го покарам, ще споделя и аз. Спецификации няма да слагам за сега, има ги в интернет, но се разминават с доста .

По материали от нета.

Ревю :
http://www.motorcyclistonline.com/2006- ... ange-rover

https://www.youtube.com/watch?v=d8VBRTLojYM

Изображение

Изображение


Последна промяна go6o на 14 Яну 2015, 14:27, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2015, 14:11 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2006, 14:32
Мнения: 340
Местоположение: Bapна
Поздравления!!! Описал си го чудесно, дано като го видиш да ти се покрият очакванията :lol:


....сори не се сдържах https://www.youtube.com/watch?v=KCqWX8PKY4U :lol: :lol: :lol:

_________________
grab live by the handlebars
http://www.balkanmotoadv.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2015, 16:09 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
Бравос!Тотално ме отказа да карам с тебе.....
То преди едва те стигахме,а сега....не смея и да си помисля.
Та по темата:

Снощи чух се със Емил,
по телефона бях го аз открил.
На въпроса:-Как работят цилиндри три? :oops:
отвърна:-Аве Баркас не си ли виждал ти!?!? :twisted:

Гузно му се извиних,
и ракийката си аз допих.
Стоях до късни часове,
и пред вас са тия редове. :roll:

Темата на тоя "Видински субект",
се нуждае от някакъв конспект.
Без много да се спирам,
ще опитам да я синтезирам:

Сдоби се Гошо с нов мотоциклет,
поръча го през интернет.
Със всички екстри за модела,
взе го той на "далавера".

От "Острова" е новото возило,
и по стандарт е със обърнато кормило. :lol:
От предоставената ни "бележка",
мотоцикъла бил "без забележка"!!!

Цилиндрите му били само три, :?:
обаче можел много да върви. :!:
И под лъскавата опаковка,
имал някаква "спринцовка"!

Сандъци,подгрев,дограма,
пристига той от чуждата страна!
Абе Хала някаква се появи,
да кръстосва родните земи...

Из Анадола чувам щял да ходи,
и из техните сокаци пак да броди.
Има да се фука и се праска,
щото бил със тигърска окраска.

Да му пожелаем ний късмет,
на тоя момък тъй напет,
СТОТИЦИ КИЛОМЕТРИ да му навърти,
по нашите и чуждите земи!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

п.с. ...И нека компресията бъде с тебе брато...

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2015, 19:40 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
На две чаши вино , не ми идват римите, но - БЛАГОДАРЯ!

Годината започна, ориентирай ме на къде ще ходим... :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2015, 13:57 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2006, 14:32
Мнения: 340
Местоположение: Bapна
:lol: :lol: :lol:
Ицо, пак избухна. Ицоо, другия пътепис от теб. С Гошо ще ти помогнем само с опорните точки :)

_________________
grab live by the handlebars
http://www.balkanmotoadv.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2015, 18:41 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2006, 14:32
Мнения: 340
Местоположение: Bapна
Преки впечатления?

_________________
grab live by the handlebars
http://www.balkanmotoadv.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015, 00:26 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
На живо е по хубав. Видя ми се тежък, щото само го бутах, и то в сняг до колене... не знам дали е съвпадение, но докато отивах да го взема, звучеше музиката от филма " Мисията невъзможна ".


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015, 10:36 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 01 Юни 2009, 12:15
Мнения: 1001
Местоположение: София
go6o написа:
...... звучеше музиката от филма " Мисията невъзможна ".

:lol: класик :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015, 23:18 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
......"Бах го,ква е тая зима,
падна сняг къде педесе сантима!"
-мислеше си бате Гошо
и въздъхна много лошо. :twisted:

А навънка всичко побеляло,
под дебело снежно одеало.
Беше потен той от зор,
тикайки към къщи новия мотор! :arrow:

В главата му се зароди дилема: :idea:
"-Май вериги трябваше да взема"...
Почна той да се озърта:
"-Тряба някой да ме дърпа"... :!:

Но,по улиците заледени
и въобще неопесъчени,
невъзможно бе да се върви,
камо ли мотор да караш ти! :oops:

Но не и за нашия юнак.
Гневно тропна той със крак! :twisted: :twisted:
Плю на двете си ръце...
Сила свише му дойде.

Кат пръскачка го понесе
и в гаража го отнесе.
Сега си има занимавка....
Очакваме в най-скоро време "справка"...
:lol: :lol: :lol:

п.с."С подпис най-сърдечен,
твой приятел вечен.... "

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 17:39 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2006, 14:32
Мнения: 340
Местоположение: Bapна
Ицо, понеже явно ти се получава добре римуването, да вземеш да резюмираш на Гошо миналогодишния пътепис в рими.
Гаранция темата ти ще избие рибата. :lol: :lol: :lol:

_________________
grab live by the handlebars
http://www.balkanmotoadv.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 21:05 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2008, 12:16
Мнения: 396
Местоположение: Елена
Емо,приятелю,много,ама МНОГО,си мислих да пусна и трета гледна точка на турнето в рими,/даже бях понахвърлял два-три листа чернови/но не посмях.100% щях да стана за смях/не че сега не съм/,а и това,че не мога да слагам снимки във форума,и въобще компютърната ми грамотност е нулева,ме отказаха.Друго е някак си с фотоси....Сега,ако успея с дребните,и ако ме включиш отново в групата за новия проект,ще взема 2-3 "хамикала" и бележник,пък поглеж съм се престрашил и ....А и така ми се иска да пробвам новото "фото"...Стига вече оня субект ми е наричал апаратурата-сапун

_________________
Това дето го виждате,не е това което става...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015, 16:16 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2006, 14:32
Мнения: 340
Местоположение: Bapна
Няма какво да се чудиш, а веднага пускай тема :)

_________________
grab live by the handlebars
http://www.balkanmotoadv.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015, 11:55 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 09 Окт 2005, 09:53
Мнения: 959
Местоположение: Голямото село
Хахахаха, направо да ти ги праща и да ги копи-пейстнеш до твоите писания. Хем няма да се качват снимки наново, хем ще има и двете гледни точки... току виж някъде се получило несъответствие в погледа към ситуацията, та взел се появил още хумор (то и твоят яко си го бива!).

Честито за новата машина! Много да те слуша и да ти радва душата!!
Ще се радвам да споделиш впоечатления от поведението и на път, безпътица, дълги преходи и т.н. като му дойде времето. Дано да е по-скоро!

_________________
"Следващият път, когато умът Ви витае... Последвайте го!"
http://smehurko.info


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2015, 23:43 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
Ице почвай римуването, от мен едно сериозно ревю , като се стопи снега. А Емил да обоснове плана за Тр.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2015, 13:27 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
В края на миналата година в главата ми се бе затвърдила идеята , че новогодишният ми подарък ще е мотор. Понеже не разчитам на Дядо Коледа , дори и на Снежанка, взех нещата в свои ръце. Зимния период предлага достатъчно висене пред компютър, и за това се насладих на добро проучване на пазара. Принципно знаех какво искам – голям , туристически ориентиран мотор – удобен и солиден, да може да носи багаж, „адвенчър” характер за лоши пътища и липсата на такива тук-там, кубатура от 1 кило нагоре – да има мощност, пък ще я ползвам , ако се наложи. На визия не държах , но колкото по малко пластмаса има, толкова по добре - в моите очи красотата на мотора не се крие в лъскави опаковки , тя си е в самата концепция. С други думи – исках всичко накуп по моя си начин за моето возене. В гореизброените параметри могат да се вместят доста модели с различен +/- , но аз ще изброя няколко за яснота – Хонда Варадеро, Априлия Капонорд, Дукати Мултистрада, Сузуки В-стром, КТМ 950, Тиумф Тигър, БМВ ГС1150 и т.н. В полезрението ми от самото начало бяха последните два , а фаворит – БМВ то.
В интерес на истината , освен че са мотори в сходен клас, между тях няма много допирни точки, та и сравнението им е някак си тъпо.
БМВ – кардан, 2 цилиндъра , боксер, въздушно охлаждане, теле и паралевър окачване, моно отзад ...
Триумф – абсолютно класическа концепция – все едно гледам рафинирано Тенере или Африка от 90 те години, което на мен много ми харесва, и „странен” 3 цилиндров двигател. На всичкото отгоре е и английски...
Няма да се спирам на подробности , но поради шегите на съдбата, късмет или липсата на такъв , ще видим, си взех Триумф 955, изложен на търг в Англия, с онлайн надаване.
Понеже ще описвам машината, първо малко пояснения, защото съм сигурен че ще има различни мнения относно изложеното от мен. Имал съм доста мотори, не робувам на марки и предразсъдъци, говоря от собствен опит и гледна точка, която вероятно ще е странна за много хора, но си има своята логика и аргументация от мен.
Никога не съм виждал Триумф 955 Тигър (Тайгър) на живо преди да ми го докарат. :shock: . Шок и ужас !
И си купуваш мотор така?
Ама ти си виждал само на снимка това което взимаш ?! ?
Ама...!!!
... и т.н.
Дам, така е.
В най студеният ден на зимата, с най много сняг, след 1 месечно забавяне, в ден събота ми се обадиха че мотора е тук. „Тук” се оказа някакъв цех, на майната си, а тира който го докара, разтоварваше нещо тежко и индустриално, та трябваше да си взема мотора от там. Добрах се с колата до мястото, на фона на музиката от филма „Мисията невъзможна”, и под кротко валящият сняг видях придобивката. Опакован в стреч, с разни картони , подпрян на стойка. Разкъсах опаковката нетърпеливо, и се загледах.
Първи впечатления:
Мотора е голям... и черен. Второто го знаех, от снимките. Ако Каджива не бяха взели името „Елефант”(Слон) на времето , Тигъра спокойно можеше да си го заслужи. Можеше и Муха да го кръстят, мислех си , докато гледах маската отпред – някои дизайнери са си за бой по подразбиране. Погледнато от страни обаче , нещата са други - мотора е красив. Поне по моите вкусови изисквания – изчистен контур и агресивно излъчване. Класика ! Масивна стоманена рама, дебела задна вилка, огромен резервоар, двойна седалка , доста широка. Куфарите бях свалени , в тях намерих 4 ключа, дистанционно за аларма, и пакет с документи. Удоволствие е когато получиш всичко това накуп. Сервизна книжка с история, старателно сложени бележки във фирмена папка д-р Р.Вега(собственика) и т.н. Отдъхнах си когато видях че новите гуми не са „AVON”- след информацията на колежката , че Триумф правели хубаво бельо, козметично звучаща фирма по мотора ми щеше да ми дойде в повече. Обадих се на приятели, дойдоха с една платформа и прибрахме черното коте на сухо... да чака по топли дни.

Следва.


Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2015, 14:30 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Много е готин мотора! Голям и здрав. С голяма седалка, голям резервоар, куфари, здрава стоманена рама и аналогови уреди със стрелки... Давай пиши още за него. Омръзнало ми е да чета по форумите за умрялите им Хорнети и R6-ци и други подобни... Напиши и снимай един истински адвенчър мотор за дълъг път. :P
Гледам че няма степенки твоят... Те задните не ти трябват особено, ама предните? Транспортно ли са ги свалили? Ролбари няма ли?

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Апр 2015, 00:47 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2006, 00:27
Мнения: 183
Местоположение: София 0878854042
Честито за избора и от мен!

Аз от една година карам Sprint ST 1050 и наистина определението "странен" много подхожда на 3-цилиндровия двигател. Доста особено поведение и много тяга. Че и завидно икономичен за кубатурата си. 8)

_________________
ПРОДАВА СЕ VFR750 RC36-I НА ЧАСТИ!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2015, 20:13 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2005, 18:07
Мнения: 1768
Местоположение: Видин
И така... след като потриумфирах достатъчно, за да мога да се изкажа компетентно, относно впечталенията ми от посочения мотор, да споделя. Уговорката е че говоря за модел 2005-6, който има някои малки, но съществени различия от по- старите модели.
Външност. При цялото ми уважение към дизайнерския колектив, оформлението на предната маска не е по мой вкус. Модел , озаглавен ТИГЪР, с тая физиономия, аз не мога да възприема. Не стига всичко това, ами с опитите си да замажат тоя гаф, слагат имитации на окраска в по-ранните модели, които обаче приличат на мигли, и от там се лепва и прозвището „girlie”. Добре че после ги разкарват. За отстрани и отзад нямам забележки – добра визия, изчистена, гол двигател, голям пластмасов резервоар, липса на декорации пластмасови добавки, агресивно излъчване. „Разсъбличането” отнема не повече от 10 мин. След процедурата се вижда дебела тръбна рама, а при махането на филтърната кутия всичко вече е достъпно.
Седалката е от две части, което е удобство, задната се маха с ключ, и след това посредством спусък , е маха предната. Тя пък е с възможност за реглаж от 3 позиции, като аз в момента съм на най-ниската, и въпреки че свалих височината от тройника, при ръст от 178 см, не стъпвам с цяло стъпало . Това е нещо което искам да подчертая, за хора с ръст под 180 см този мотор ще е проблемен при каране от типа „тръгни-спри”, градско например, но пък няма да изглеждате смешен на него при по-висок ръст. Под седалките се намират кутията с бушоните, акомулатора, релета, и ECU модул, свързан с две големи букси. Няма много мясото, но може да се скатае нещо все пак по тия места.
Тъй като заговорих за седалки, широки и удобни, произведени са в Италия. Нямам нищо против глобализацията, просто е неизбежна , но ми харесва определени надписи да са от определени места, където им е мястото, така да се каже. Окачване „Каяба”, верига „ДИД”, спирачки „Нисин” и т.н. – made in Japan, скоби и разни дреболии по двигателя –made in Germany, и т.н. Произвдения от Китай и общото ЕУ незабелязах – може да съм старомоден, но така ми е по-спокойно...
Задната вилка е масивна и правоъгълна, захващането е без линкове, веригата е размер 530. Настройването на задното окачване се извършва от врътка под седалката, което според западните авторитети е минус, при други модели е отстрани, можеш да си го въртиш в движение. Аз до сега такива желания не съм имал, та това не ме впечатлява.
Таблото е с аналогови уреди, четливи и достатъчно големи, като изключим часовника, заврян незанйно защо най-отдолу.Екстри няма, освен ако не броим трип-метъра за такава. Лампите за чека са най-отгоре, виждат се добре. Хубаво е че има отделен уред за бензина, в някои по-стари модели мотори има само лампи, че и по две, и като свършва бензина, се чувстваш като на дискотека, без да знаеш всъщнот визуално колко остава в резервоара. Фабричната слюда изглежда добре, на мен ми е с една идея по-ветровито, и мисля за дефлектор, тук нещата са индивидуални.
Кормилото е широко и удобно, ръкохватките са с подгрев, и си имат гардове. Съединителя не е с помпа, а с жило. Интересното при ключовете е ,че има универсален, но за куфарите и откачването им е предвидено да си имат отделни. Имобилайзер фабрично няма. Фаровете светват автоматино с подаването на контакт, което за мен не е добро решение, можеше поне да има забавяне от няколко секунди. С натискане на старт бутона, двигателят заработва с характерен звук.
И така , стигнахме до това, което отличава този мотор от другите в класа за времето си. 3 цилиндров, редови , 955 кубика, инжекцион, запазена марка на фирмата. Тъй като съм преминал през доста 1,2,4 цилиндрови мотоциклети, за себе и знаех какво търся в 3 цилиндровата конфигурация и какво да очаквам – голям въртящ момент като на 2 цилиндров в ниските , и гладка работа в голям работен диапазон, като на 4 ри цилиндровите. Не се излъгах. Мотора тръгва гладко, без да тресе, и изтегля от обороти, почти като на празен ход, до края на червената линия , като кик се усеща след 4000 оборота, когато двигателят се развинтва със специфичния си виещо-режещ звук, а ускорението, наподобява доста спортни мотори. Скоростната кутия е шест степенна, което не знам дали е модна тенденция, и макар че е стандарт за класа, като че ли и 5 скорости биха си вършили работата добре – на 6 та с 50 км/ч, при рязко подаване на газ двигателя поема гладко без да роптае и да се опитва да се отскубне от рамата. Моето впечатление за този двигател е изключително положително, за тези които мощноста никога не достига, слагане на валове и ECU от Дайтона правят модела 150 к.с.(до 2004), но на мен определено и в стандартен вариант ми е достатъчно, дори излишно много на моменти.
Преди да го купя, четох за управляемоста на модела от съфорумци, и не бяха суперлативи. Моето впечатление е повече от добро, и си го обяснявам с промяната на рейка на предната вилка, при модела 2005-6, който е намален. Образно обяснено - колкото е по изнесена предницата, толкова е по стабилно управлението, и по трудно завиването. Това се усеща ясно при управление на чопър с удължени телескопи, или на кросов мотор. Въпроса е в баланса , кой ъгъл е най-подходящ – мисля че са го намерили. Мотора ляга невероятно добре в поредица от завои, без усилие,но и на прав път се държи стабилно. Карах при силен вятър , и масата на мотора от недостатък се превръша в предимство – върви като залепен, а аз се държа и си люлея от поривите. При разминаване с тирове например и подобни ситуации, това спестява доста стрес. Возията с една дума – комфортна. Към спирачките нямам забележки, педала на крачната ми е малко по висок , но ще го регулирам.
Така се получи , че голяма част от тестовете ми бяха извън асфалтовите пътища, та и тук имам какво да кажа. Безспорно тежък мотор от такъв клас не му е там мястото, но Тигъра се държа изненадващо добре – говоря за черен път и дори култивирана оран, първа предавка си е дълга за тези терени, но става. Относно защитната тава се създава илюзорно впечатление за добра защита – да, метална е , но е захваната за изпускателните колектори... за мазохистично каране, се предлагат други, захванати както трябва.
Модела има централна стойка, което е голямо удобство при обслужване. Куфарите са с добро качество, окачването им е по особено, надяват се странично, отварят се настрани. Надявам се да не ми влиза вода в багажа при някой порой. Задната скара е с товароносимост 6 кг според табела, но не е пластмасова, качвал съм се на нея, и си е здрава, така че тая цифра си е препоръчителна. Аз си сложих топ каса 46 литра, та място за багаж със сигурност не липсва.
За момента не се сещам друго, но пък наскоро в голям мол, е спрях пред магазина на „колежките” от Триумф , и се загледахв надписа ( не само в него...) – „Опитай за да разбереш”. Та , и аз така мисля. Дано съм бил полезен, ако има въпроси – насреща съм.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Апр 2015, 09:05 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
А така! Много истински мотор, от където и да го погледнеш. :P Най ме изкефи това, че веригата е 530, а уредите са аналогови със стрелки и бели циферблати. Абе много работи кефят по този мотор. :) Със здраве да си го караш.

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Май 2015, 10:52 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1991
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Тоя мотор и аз го покарах даже :lol:
Гошо, много да те радва и слуша! Машинката е страхотна! Апропо, след като покарах малко твоята нова моторетка, взех, че си купих и аз един мотор, че ми се привози нещо, ама това в една друга тема...

_________________
http://foriunderground.blogspot.bg/
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com