Дата и час: 13 Дек 2018, 14:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Май 2015, 17:13 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1155
Местоположение: София
Пичове, и такива от женски род, преди известно време се сдобих с нова машина, която предполагам може спокойно да бъде обявена за майката на всички екзотики - Puzey XTR4 (хич даже не си помисляйте да се смеете на името, ей!!!!).

Марката е южно-африканска и се произвежда в Китай (къде другаде?!):
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Двигателят е Loncin 300 кубика, който се води, че е базиран на KLX300. Засега мога да потвърдя, че масленият филтър наистина е като на KLX300:
Изображение

Към момента мога да кажа почти само положителни неща за моторчето (че как иначе). Доста от китайските "характеристикиЧ отсъстват. Няма калпави болтове и кофти заварки. Дори напротив, има много части, които са фрезовани/струговани например:
Изображение
Изображение
Изображение

Окачването му е с всякакви режлажи, а отзад дори има някаква патентована система за намаляне на височината с до 10см, обаче още не съм си играл с нея:
Изображение

Карбураторът е Koso, 36мм, плосък, което мен доста ме кефи:
Изображение

Едно от нещата, които не са наред е километража. Показанията му са по-скоро случайни числа, отколкото реалната скорост:
Изображение


Моторът го купих чисто нов, тъй като беше изостанала бройка от шоурума на един английски вносител. Дадоха ми го за 1000 паунда, като транспорта до София накрая ми се върза около 300лв. Имах малко ядове с регистрацията, но скоро и там трябва всичко да е наред. Не е като да няма следи от стоенето, например лепенките са са пооръфили по краищата, а тук-там по някои болтове и гайки се вижда петънца въжда, но изобщо не са работи, които да ме притесняват.

Първоначално пиньоните бяха 14-52, обаче скоростите бяха много къси, като за чист оффроуд. Затова минах на 14-46, ама пак бяха къси. Сега съм с 14-38 и вече става за нормално каране по пътищата.

Като цяло съм повече от приятно изненадан от това, което пристигна, тъй като, както се сещате го купих по картинка. В стила на Top Gear бих казал че, "Това си е един добър мотол. Без уточнението "за парите си". Просто добър мотор и точка"

Качеството и вървежа са доста по-добри от другия китаец в гаража. А двата мотора са произведени през 2011г.! Предполагам от тогава Puzey са вдигнали качеството още и новите им мотори са още по-добри.

Изобщо, китайците наистина не са това, което са, пък и аз напоследък не е като да не съм се "покитайчил" :lol: :
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Май 2015, 18:24 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 04 Сеп 2007, 15:19
Мнения: 309
Местоположение: Севлиево
Остави Магната ти и почна на китайки да скачаш!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Май 2015, 19:49 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1155
Местоположение: София
ичиконти написа:
Остави Магната ти и почна на китайки да скачаш!


Не съм аз с Магната. Такива мотори не съм карал. На мен ми дай някакви турбо екзотики като досега - Каджива, Гас Гас, Бета, Скайтим, Пузи... :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com