Дата и час: 23 Сеп 2018, 14:59

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 11:57 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2007, 21:47
Мнения: 119
Местоположение: Променливо.
Мотора е Aprilia RS 125

Още в деня на закупуването започна един странен проблем. Караш си и изведнъж изгасва припалва за секунди и си гасне. После на стартер не пали ами пали само на бутане и след 1 км същото. Сега имам чувството че се влошава ситуацията, защото вече като успея да го запаля на бутане на смукач, не върви като хората (няма мощност), като пусна гаста гасне и вдига оборотите до към 6 хил. и забива до там точно (на слух го казвам щото няма оборотомер), нагоре не мога да ги вдигна. Ние преди тва цяла сутрин го карахме сумати време абсолютно никви проблеми, гасиш, палиш с 1 цъкване на стартера, реже се прекрасно. Ааааа и още нещо като го бутвам да го запаля киха (пука) от ауспуха, това не означава ли богата смес? Пък без смукач не пали, това пък означава че не стига гориво (противоречат си резултатите). Гърнето го свалих, няма запушвания, но не съм проверил от гърнето напред към резонатора. Пробвах да карам без въздушен филтър, случайно да не е запушен, същото е. Свалих карбуратора, но не видях нищо необичайно. Купих свещ за 16 лв. точно каквато дават за модела. Тъпото е че акумулатора напълно го изхабих и вече не може превърти стартера и затова ми е трудно да проверя някои работи. Че проблема е от бензина е ясно, но не мога да разбера много ли е, малко ли е , защото и в двете има логика спрямо проблема.

Някакви идеи какво да пробвам днеска? После ще се разходя по майсторите да говора и с тях и да измисля как да го добутам до тях. Но първо да ви попитам вас и да видим дали ще мога да го отстраня сам.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 17:18 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 17 Мар 2006, 14:29
Мнения: 75
А момента на подаване на искра?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 18:35 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 04 Юли 2007, 10:45
Мнения: 289
Местоположение: София
Загуба на тоци. ПОчвай да гледаш инсталацията. СТарата свещ, като я свали как ти се стори Бяла, червена, черна, мазна?

Първо зареди акумулатора, махни свеща закачи я на лулата и я опри в главата на мотора. Завърти на стартери наблюдавай искрата. Трябва да е синкава да не се пръска и да не се губи. ВНИМАВАЙ ДА НЕ ТЕ ИЗПРАСКА ТОКА, Че БРРР ГАДНУ.

После постни да кажеш какви са ти наблюденията.

_________________
И ще напиша над леглото на стената, колко си проЗСТД да те разбере целият град!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 19:44 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2007, 21:47
Мнения: 119
Местоположение: Променливо.
Еми той мотора цяла сутрин движеше прекрасно докато с баща ми не спряхме на 1 Шел да заредим. 200 метра след Шел-а ............... Още докато чакахме човека с ремаркето открих че на бутане пали и вчера цял ден си беше така, но след тва от нищо почна да не дига оборотите над 6-7 хил. Стария собственик вика че такова нещо не е имало и данеби от тва че сме му напълнили резервоара до горе (доста е голям) да сме му отпушили некви боклуци и вика че той отдавна не му е сипвал повече от 2-3-4 литра . Баща ми вика данеби клапата на капачката да се е запушила и да става вакуум и да не пуска добре бензин. Днеска не успях да го проверя това, защото от тва че не е пален за по дълго от 1 мин акумулатора падна и са дори клаксона едвам свири и според мен затова тоя път въобще не успях и да го запаля на бутане днеска. В момента докато пиша съм оставил акумулатора да ври и пак да пробвам после с зареден акумулатор. Ако не стане с махната капачка на резервоара пак ще свалям карбуратора за продухване че идеите ми се изчерпват. Яд ме е че тъкмо го взех, а сега заради проблема, лошото време и това че отивам на море след 3 дена ще си остана с карането от оня ден.

Мисля че проблема не е в тоците. Но както знаете няма манивела и няма как да проверя, докато не го заредя, но и това ще се гледа. Свеща си беше добре - суха, бяла. То ако не те удари тока няма да е интересно, свикнах с това след като стария ми мотор се ебаваше със свещите! :wink:

Иначе мотора преди това се форсираше идеално, добра компресия и тн..... Още не смея да се зарадвам да пусна една тема със снимка да се похваля...

P.S. Това с нормалния цвят съм го писал за друг форум, но го поствам и тук.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 22:03 
99% прекъсване на тока...
при същите симптоми, малко преди да почна да ставам суеверен, открих че проблема е в защитата на пачия крак :wink:
провери си тоците, някъде ти прекъсва от вибрации /естественно при определени обороти/


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2007, 22:18 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2007, 21:47
Мнения: 119
Местоположение: Променливо.
Е да и в това има логика, но ако тръгвам и ми прекъсне по некое време. То на стартер въобще не палеше, устре пак ще пробвам като се зареди акум., а само на бутане, няма много мощност (може би защото не ми се вдигат оборитите, все пак е 2Т). То тва хубаво ще го оправя, ма тея обороти пък що така решиха че стигат до 6-8 хил, само тва ми липсваше.

П.С. Възможно ли е оборотите да не са ми се вдигали от някой момент, защото не съм имал акумулатор и електрониката не е работила като хората? Според мен не може да е от тва?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2007, 01:21 
Провери си карбуратора


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2007, 01:25 
и ексапа,коя година е?


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2011, 20:19 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 09 Апр 2011, 20:09
Мнения: 3
Имам почти същия проблем, оказа се че една игла в карбуратора се беше счупила и не стигаше бензина на двигателя. Пали ми на смукач и като тръгне да гасне дърпам смукача, влиза му бензин и върви още 10 метра. Успях да го прибера до нас така, но мн. загря. Препоръчвам ти да си отвориш карбуратора и хубаво да го огледаш отвътре. Но може всичко да е различно, аз съм с RX 125, демек кроса... айде късмет и пиши лично ако го оправиш... :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com