Дата и час: 23 Юни 2018, 07:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2011, 09:15 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
boyan написа:
Единия ми мотор е с този мод, а другия без. Едва ли има някакъв пложителен ефект, но със сигурност няма отрицателен

Ще го пропусна тогава. Или ще остане за зимата. :)

Търся ауспух за Миле 99г. Някой да има нещо читаво?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2011, 22:33 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 30 Юли 2011, 22:28
Мнения: 3
Моряк имам въпрос към теб какво стана с грешката на таблото ...е как е оправи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2011, 23:34 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
cavalera8412PLD написа:
Моряк имам въпрос към теб какво стана с грешката на таблото ...е как е оправи.


Кода беше за едната бобина на заден цилиндър. Онази схема, която ти изпратих помогна. След четене и проследяване на кабелите се оказа, че едното кабелче е прекъснато при компа. И на 3 свещи вървеше доволно. :) После беше лесно - Ради го запои и ми светна пред очите.
Пак ли си харесал някое Миле?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2013, 17:14 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
Малко да събудя темата, аз съм с най-първия модел Миле, което при съединителя има един жигльор, пропускащ масло, за охлаждане на дисковете, на първите модели е размер 70, после постепенно в по новите модели свалят до размер 40, ефекта от файдата е, че по-лесно се цели неутрална, и не придърпва като се включва на 1ва на място. Някой правил ли е тази интервениция и има ли идея от къде да си намеря жигльор?

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2013, 12:36 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
не знам дали тука е мястото, но понеже са с еднакви двигатели: харесал съм едно Tuono http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Tuono-1000R-White-and-Silver-/160994589279?pt=UK_Motorcycles&hash=item257c067a5f, обаче са го обявили като 116 к.с. - има ли такава модификация?

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2013, 15:11 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
Според мен просто го е написал в киловати, тези Tuono-та до колкото знам са си все със същият Rotax двигател като нашите Миле-та и като цяло се различават само по пластмасите и вдигнато курмило.

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2013, 15:51 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2007, 12:21
Мнения: 363
Местоположение: София
абе и киловати не е - теса около 92....

_________________
безизходицата е ситуация, чийто изход просто не ти харесва...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2013, 17:09 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
.... обърках сметките, ами освен да не с махнати рестриктори, което лесно се прави, в еърбокса и в ауспухга, ама той ауспуха е сменен тъй че 5 минути работа

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2013, 20:20 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Фалкото ми е 118к.с. по книга(даже и прекъсвача му не е пипан -на 6500 об/мин), a RSV-то и Tuonо-то трябва да са с 126к.с(не знам да ги скопяват и тях до 118к.с. заводски). ... демек грешка на човека според мен - пиши му на продавача и го разпитай какво му е правил/не правил

_________________
VIXXER


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 04 Май 2014, 21:44 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 15 Юни 2006, 13:55
Мнения: 448
Местоположение: Видин(София)
Много замряло при тия Априлии...да взема да плесна едно спам въпросче, колкото да има движение по темата-

Някой ще препоръча ли по-туристичестки ориентирани гуми за тия машини?

_________________
VIXXER


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 23 Май 2014, 13:52 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Май 2014, 12:32
Мнения: 5
Привет. Посрещнете един нов член на сектата 8)

Много нещо изчетох преди да си взема точно този модел. Много го харесвам... смених вече доста машини и все не се решавах за РСВ.
Е, в крайна сметка се сдобих с такъв хубавец. И все пак ме изненада - за съжаление неприятно.

Проблемът разбира се (основния) е в запалването.
На него имаше кофти акумулатор. Стигаше до 11.2 / 11.8 волта (на дисплей). Купих вчера 12В 10АЧ и 190А стартов ток. Съвсем спокоен бях като запали без никакво затруднение. Показваше вече над 12 (12,9 май не мина) След кратка разходка обаче перката на радиатора се включи. При включена перка вече не можах да запаля. След като спря перката си запали нормално.

Огледах го добре под седалката. Конектора на релерегулатора е махнат и е направено с устърклема. Има две релета и двете ми приличат на стартерни те също са увивани с изолирбанд - което ме навежда на мисълта, че са правени манипулации. Ще махна и устърклемата на зареждането и ще запоя връзките да видя пак ли ще прави така. Дали ще е от лоша връзка или може да има друг проблем? Акумулатора който съм взел достатъчен ли е?

Другия проблем е с километража. Не отчита нищо. Нито скоростомера нито пробега. Показва "0" и долу пробега до който се е спекъл. Свалих датчика на задния диск, сякаш няма нищо необичайно. Главите на болтовете бяха доста раждиви. Може ли от това да не лови магнита и да не отчита. Напръсках ги с една магия и тази вечер ще видя какво е станало. Какво друго да проверя по системата?

p.s. изписва EFI и с новия акумулатор.

Благодаря предварително за съдействието. Нямам търпение да изгладя тия неща и да си го яхам без да ме грезе нещо. Леко и безаварийно на всички!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2014, 09:13 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Май 2014, 12:32
Мнения: 5
Понеже мина време и направих доста неща, бързам да пиша!

Както казах купих нов акумулатор - 10ач и 190а стартов ток . Релерегулатора беше устърклема (китайсака и раждясала) и оригиналния бял куплунг. Махнах ги и ги вързах директно със спойка. Имаше и една друга бяла букса (по малка от рази на регулатора) имаше закъсана жичка - нея също я махнах и направих директна връзка. Подмених и няколко съмнителни кабела.
В резултат - сега държи около 14в. Пали от раз..... но не всеки път!!
Понякога като паля само прави цък-цък без да завърти (все едно няма ток)... натискам втори път и пали на четвърт !!!

Двигателя работи много добре и мотора върви прекрасно... но това кофти палене!!!

П.С.. като подам ток с кабели от колата пали нормално всеки път. Ако може да е някаква насока :)
П.П.С. не съм сменял стартерното реле - искам да го сменя тия дни. Релето за Ямаха с този код (4КD-84940-00) за какви модели е? От къде мога да поръчам?
Имам под ръка от YZF1000 Thunderrace - да опитам ли с него или да търся ново....

Благодаря предваритено.
Поздрави !


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 14:30 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Май 2014, 12:32
Мнения: 5
Темата изглежда е забравена....

п.с. някое от тия стават ли?

http://www.bike-house.biz/product/1620/ ... uzuki.html

http://www.amazon.com/Solenoid-Relay-Ya ... B0073UMCRO


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 16:36 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Първото... Или снимката е: нищо общо с действителния продукт, или е обикновено реле за среден ток. За фарове и вентилатори става но не и за стартер.
Второто... Така си изглежда силовото реле за стартер.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2014, 15:46 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 28 Окт 2008, 11:10
Мнения: 36
Може да опиташ да премериш дали има пад на напрежение м/у акумулатора и стартера докато палиш. Така ще разбереш, дали проблема е от лоша връзка.
Имал съм подобен проблем както го описваш, но с колата. Оказа се хлабава маса м/у акумулатора и купето.

По-здрави


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com