Дата и час: 23 Юни 2018, 07:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2010, 20:38 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Tyan написа:
БРАВО, тоз Боян голяма работа. Само заради него си заслужава човек да има RSV.

Винаги си заслужава човек да има RSV =D> Но наистина един негов пост наклони везните в полза на Априлия, когато се чудех...Дукати или Априлия.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 20:03 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Ззбелязах, че течността в резервоарчето на съединителя е намаляла и доста тъмна на цвят.
Разгледах тази картинка
Изображение
Ако може някой с повече опит с Mille да помогне - gasкet (#25 )ли трябва да сменям или нещо друго?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 22:42 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
Смени си течността на съединителя. Почернява за около 4000-5000 км, така поне ми казаха на мен, че се получава :)

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 22:58 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Lamer написа:
Смени си течността на съединителя. Почернява за около 4000-5000 км, така поне ми казаха на мен, че се получава :)

То това най лесно, ама защо намаля? Ще има разглобяване...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2010, 23:51 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2007, 17:59
Мнения: 51
Местоположение: Монтана
Това че е леко почерняла не е никакъв проблем. Наскоро и аз сменявах течноста и точно след 500км пак почернява, незнам на какво се дължи , но и при Мултистрадата е същия цвят... така че според мен е нормално. А за това че ти нямалява течноста е че имаш минимален теч от семерингчето на буталцето (номер 25 от схемата) на долнта помпа.., но сигурно просто не си го забелязал...При мен също имаше намаляване на течноста и като се загледах в помпата видях че е просълзила леко ....Смених семеринга и проблема е решен!!! 8)

_________________
Ducati Multistrada 1100S /09
Aprilia RSV Mille /01
Gilera Nexus 500 /03


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 00:03 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Goshi написа:
Това че е леко почерняла не е никакъв проблем. Наскоро и аз сменявах течноста и точно след 500км пак почернява, незнам на какво се дължи , но и при Мултистрадата е същия цвят... така че според мен е нормално. А за това че ти нямалява течноста е че имаш минимален теч от семерингчето на буталцето (номер 25 от схемата) на долнта помпа.., но сигурно просто не си го забелязал...При мен също имаше намаляване на течноста и като се загледах в помпата видях че е просълзила леко ....Смених семеринга и проблема е решен!!! 8)


Вярно бързо почернява. Предполагам, че трябва да търся семеринга от UK?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 00:24 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2007, 17:59
Мнения: 51
Местоположение: Монтана
Разглоби първо помапата и виж в какво състояние е семеринга. Може пък да е попаднало некво боклуче и за това да пуска, но ме съмнява да е така.На моя външното покрите направо беше заминало. Иначе аз моя семеринг го взех от от първия специализиран магазин за семеринги. Мисля че няма да имаш проблем с намирането му в София....

_________________
Ducati Multistrada 1100S /09
Aprilia RSV Mille /01
Gilera Nexus 500 /03


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2010, 00:29 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Благодаря за помощта.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2010, 20:07 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 19:14
Мнения: 893
Местоположение: СОФИЯ
Колеги, имам един въпрос - ще ли е възможно някой да измери и да ми каже какъв е вътрешния диаметър на изпускателните колектори и тръбите под двигателя?
А до колкото съм запознат, на края излиза 60мм., така ли е?

Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2011, 23:33 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
Един бърз въпрос - Милето, което си взех няма ядове с паленето, акумулаторът изглежда ОК. Да сменявам ли соленоида с такъв от Ямаха или да съм на принципа "Щом работи, не го пипай"? Същото важи и за буксата, която се "изрязва". Доколкото разбирам тя се елиминира и се връзват кабелите директно? Моторът е 2001-ва, RSV 1000 R.

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2011, 11:51 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2007, 17:59
Мнения: 51
Местоположение: Монтана
Преди 3 години и аз се бях запалил на тая тема за соленоида. Отидох в ямаха и си поръчах. Струваше 95 лв. и по кода които им дадох те казаха че е от някакво АТВ, но не помня точно кое.... Сложих новия соленоид да видя дали ще бачка, покарах малко с него и го свалих, сложих си стария,а ямаховия го оставих за резвервен и винаги си е с мене в мотора....Та още си карам с оригиналния, а съм минал от тогава сигурно поне 30 000км и проблем не съм имал.. Но това може и да е някакъв късмет. Та ти квото си решиш, според мен си вземи един и си го дръж за резервен, та ако се случи нещо бързо да реагираш, а не да чакаш тепърва един месец за доставка.
А колкото до буксата, виж първо колко ти зарежда и ако е понамалял волтажа не е зле да я погледнеш, иначе според мен не я пипаи. Аз моята Априлиа вече 4 години я карам и чак миналата есен волтажа беше почнала да пада. Разглобих буксата и свързах кабелите един за друг директно без букса, но резултата ми не беше кои знае какъв, та мисля сега на пролет пак да я погледна.

Поздрави!!!

_________________
Ducati Multistrada 1100S /09
Aprilia RSV Mille /01
Gilera Nexus 500 /03


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2011, 13:31 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
OK :) Разбрах :)
Можете ли само да ми потвърдите, че това е реленцето и да го викам:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT - това е с въпросния продуктов номер 4KB-81940-00-00

Относно буксата - замервам с мултицет директно на акомулатора докато работи колко зарежда, а не да гледам какво показва на таблото? И ако е по-ниско от 14 В да режа и да връзвам? Има ли смисъл да слагам кабелни обувки или направо с поялника и после изолация?

Поздрави!

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2011, 15:46 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
OK, мерси! Ако ми изникне още нещо, пак ще питам :)

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2011, 14:29 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
Някой сменял ли е clutch jet (part # 0268751) Оригиналният бил 70 а този 40. Помагало за по-лесно "целене" на неутралната.
Това е джаджата:
Изображение
А това темата
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=116184&highlight=oil+jet


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2011, 22:11 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 09 Фев 2009, 22:34
Мнения: 241
Местоположение: софия
Един въпрос към колегите с тези машини.Какви свещи се полагат на модела RSV 1000R, годината е 2002 .

_________________
DUCATI MONSTER 750-2001
Продава се 5500лв


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2011, 22:51 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
sandy написа:
Един въпрос към колегите с тези машини.Какви свещи се полагат на модела RSV 1000R, годината е 2002 .


http://www.emotouk.com/aprilia/sparkplugs.htm
Разгледай.Вместо да копирам. :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2011, 21:39 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 09 Фев 2009, 22:34
Мнения: 241
Местоположение: софия
[quote=

Аз карам с NGK DCPR8E. Май с тези работи най-добре.[/quote]


Мерси :)

_________________
DUCATI MONSTER 750-2001
Продава се 5500лв


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2011, 22:22 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008, 18:44
Мнения: 36
boyan написа:
Джета е хубаво да се смени щом в следващите поколения са сложили #40. Но трудното целене на неутрала и щракащите скорости в повечето случаи се дължат на недобре обезвъздушена система. Най-лесно става като свалиш слейв цилиндъра и помпиш него вместо ръчката. Така балончетата се качват и обезвъздушаването става много по-добре с по-малко разход на течност. Същото важи и за задната спирачка.


Мерси. Ще видя има ли промяна.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2011, 14:25 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
Пристигна ми релето и го смених. Оказа се, че старото реле е афтърмаркет - HITACHI. Видях, че в няколко Ариля форуми споменават, че са си взимали подобни от Априля дилърите. Това, което ми е странно е, че на новото никъде не пише нищо и въпреки, че моторът си пали без проблем се чудя дали да го оставя с него или да върна Хитачито? Има ли начин да се измери колко ампера е тока от новото реле?

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Aprilia RSV1000Mille
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2011, 02:00 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 08 Ное 2006, 19:39
Мнения: 92
Важното е да пали от първия път и да не рестартира таблото, иначе е все едно кое ще оставиш. Аз лично сложих реле от ямаха след най-малкото подозрение, че оригиналното е заминало.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com