Дата и час: 22 Сеп 2018, 04:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007, 20:07 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Сладка работа, но с много проблеми. Трябват ти кинти и най-вече добре обзаведена работилница. Подходящи са старите редови четворки, както и някои двуцилиндрови, но те вече много остаряха. Добре е да не е по-молко от 750 куб/см. Идеален чопър става от стар Голд уинг - 1000, 1100, 1200. Първо трябва да решиш въпроса с предницата. Ъгълът може да се отвори малко, но не съветвам никого да удължава амортисьорите - няма завиване. Като се запази оригиналната им дължина, моторът става по-нисък. Следващият голям проблем е широката задна гума. Разширяването на шарнира е сравнително лесно, но трябва сериозно работа с фреза за изнесен настрани пиньон на двигателя. Задната джанта не е проблем - широки си намират. Препоръчвам 18-19" отпред и 15" отзад. По възможност със спици. Капковидният резервоар е задължителен, намирането на подходящ може да е проблем. Седалка - шие се. Кормило - добре е 1" дебелина на тръбата. Повдигачите - струг и фреза. Калници - намират се или се правят от стъклопласт. Фар и мигачи - няма грижи, в Луис е пълно на разумни цени. Или от някой, който внася потрошени мотори.
Спрете избора си на по-дълги мотори, иначе чопърът става уродливо къс. Най-напред решете какво точно искате да правите. И избягвайте прекалените гиздарии. Колкото по-малко неща има по мотора, толкова по-добре. От време на време пак ме сърбят ръцете, но в момента нямам условия.

Пропуснах нещо съществено - трябва документите на возилото да са перфектни и номерата на рамата и двигателя да са тези от талона. Иначе забравете за регистрация.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2007, 20:33 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
А това е моето возило. Нямам голям принос в работата по него но се е получила идейна машина. Това е Yamaha XS750E само предницата /леко разширена и удължена/ и двигателя са оригинални, останалото е ръчна изработка. В момента правя един Балкан 250 но за сега е на етап рязане :)
Изображение
http://store3.data.bg/vayovgalin/Yamaha%20XS750/Pics/My%20XS750E%202.jpg
http://store3.data.bg/vayovgalin/Yamaha%20XS750/Pics/My%20XS750E%204.jpg

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2007, 23:32 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 17 Мар 2006, 21:12
Мнения: 406
Местоположение: PLOVDIV
galinvayov написа:
А това е моето возило. Нямам голям принос в работата по него но се е получила идейна машина. Това е Yamaha XS750E само предницата /леко разширена и удължена/ и двигателя са оригинални, останалото е ръчна изработка. В момента правя един Балкан 250 но за сега е на етап рязане :)
Изображение
http://store3.data.bg/vayovgalin/Yamaha%20XS750/Pics/My%20XS750E%202.jpg
http://store3.data.bg/vayovgalin/Yamaha%20XS750/Pics/My%20XS750E%204.jpg

Човече !!!! Страхотно си се справил !!!! Поздравления и поклон за стореното !!!! :bira: =D> =D> =D>

_________________
http://obedineni.blogspot.com/
==================================================================================
Когато често се срещаме с дадени хора те стават част от живота ни. И като станат част от живота ни започват да се опитват да го променят. И се сърдят, когато не правим това, което те изискват от нас. Понеже всеки си мисли, че знае как другият трябва да живее живота си, но всъщност никой не знае как трябва да живее своя собствен!!!

Писането на български език с латински букви е същото като писането с лайна по стената-чете се, но не е приятно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2007, 10:28 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Добър силует. Ако си поиграеш и изчистиш някои детайли в задната част, моторът ще грейне. Дали да не повдигнеш кормилото по-високо? Но не искам да съм на мястото на "багажа".

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2007, 01:17 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
:D мда задника ти става на поничка. Замислил съм му едно сериозно освежаване и някои работи има за коригиране но първо трябва да оправя проблема с паленето. Дано успея да го възкреся че ме боли сърцето като го гледам в гаража.
П.П. Fats ще обясня в "Yamaha", тук не му е мястото.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 12 Фев 2007, 20:27, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2007, 10:52 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Кажи какви са проблемите с паленето. Само на стартер ли не иска, или отказва и с манивелата? Първият ми "японец" беше Yamaha XS 500, два цилиндъра, по 4 клапана на цилиндър. На стартер отказваше - оказа се, че има скъсана мембрана на кърбуратар. А трябва и да се синхронизират с уред след смяна на мембраната. Но източници на проблемите много.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2007, 23:24 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 24 Яну 2007, 19:48
Мнения: 61
Местоположение: София
Евала приатели за ентусиазма които имате .
Но изпипваите нещата да изглеждат добре .
Неможе да направиш нещо,да хвърлиш трут,време нерви и т.н.
И да искараш накрая купчина ламарина.НЕМОЖЕ.
Изпипваите нещата така че да ви харесват на вас.
Разгледаите хората на запат какво правят и импровизираите.
Ас лично мога да помогна на всеки които иска да направи
такова творение с боиядисването и подготовката за боя.
Цените ще бъдат много народни.Това важи само за правени машини.
поздрави и наздраве: \:D/ :abravo: :idea:

_________________
http://www.vbox7.com/play:38aa814b


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2007, 20:37 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 02 Юни 2006, 15:46
Мнения: 240
Местоположение: NJ,USA
..така става ли?
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1418987


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2007, 17:36 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 06 Мар 2007, 16:53
Мнения: 68
Местоположение: Russe
Привет на всички почитатели на возилата на две колела. От скоро съм собственик на "ретро" мотор и побързах да се регистрирам във форума. Темата за чопърите е много интересна, защото си търсех мотор точно за тази цел. Ако знаех как се слага картинка щях да ви покажа и мотора. Та "возилото" е чопър направен от ИЖ планета! Сега е в процес на реконструкция. Ето и идеята, която се стремя да изпълня:
1. В момента раздувам резервоара - използвам пяна, стъклоплат и полиестерна смола - така мога да придам каквато си искам оптична форма на старият резервоар.
2. Сменям предницата с предница от ХОНДА СВ750. Още не съм оразмерил нещата, но идеята е ясна.
3. Рамата е рязана и удължена. По въпроса за техно теста и регистрацията на возило "самоделка" цената не е повече от 250 лв.
4. Задната капла е от автомобил - ЗАЗ-овска джанта заварена за главината и така използвам гума 13х165 от автомобил.
5. Рисунките по резервоара, калниците и корите - малко ще се поозоря, но ако не намеря добра цена за аерограф ще използвам пълноцветен печат върху автомобилно фолио и ламинат. 5. Двигателят - двигателят който имам е от ИЖ планета - едноцилиндров, но капакът, който е от страната на веригата е срязан - това не е добре.
6. В момента си блъскам главата как да си сложа стартер - на коляновият вал сум сложил шайба, която с ремък върти алтернатор от лада - така ИЖ-а е на 12В. Ако знаете стартер с ремък или как да си сложа друг, моля споделете.
В момента търся десен капак за двигателя от ИЖ Планета и някакъв преден калник-стар разбира се (може и ръждясал) за да имам основа за калника, който искам да направя. Ще се радвам ако някой помогне! Съжалявам, че не знам как да закача снимки - ако кажете ще ви покажа мотора си - в състоянието което беше.
Ще ви държа в течение с това което става и разбира ще помогна с каквото мога на всеки който желае!
Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2007, 18:05 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2006, 02:33
Мнения: 179
Местоположение: Русе
Изображение
Ето го и на Ice Man мАтора ;)

_________________
Ride like the wind...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2007, 11:55 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
Ice Man, да ти кажа "Добре дошъл" във форума първо :) И второ - ще стане машинката, ама пак да споделя - недей бърза :wink:

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2007, 21:54 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 06 Мар 2007, 16:53
Мнения: 68
Местоположение: Russe
Кирчо,
благодаря ти,че качи снимката. За смола ми се обади да се разберем - аз купих доста. Та момчета, дайте малко идеи: в понеделник мисля да слагам предницата от ХОНДА СВ750, но не знам дали всичко ще пасне, а не ми се иска да режа рамката и да заварявам всичко от другата. Знаете ли размерите на лагерите на ХОНДАТА и ИЖА дали ще си паснат? Ако не, може ли да се направи нещо на струг - ако имате опит със смяна на предниците казвайте. Друго което ме интересува е може ли да се сложи дискова спирачка на задната гума? Имам диск и апарат, но са от мотор на който веригата е от другата страна! Мога ли да я сложа на ИЖ-а или не? Как става захващането на диска и прече ли нещо, че веригата ще остане без да е в кожух - т.е. свободна (сега е в някакъв гумен маншон)? Абе идеята ми е да си сложа дискови спирачки отпред и отзад! Можете да погледнете снимката за да се ориентирате.
Благодаря на всички за съветите!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2007, 09:29 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Премери диаметъра на амортисьорите - тия на ИЖ и на Хондата. Ако са еднакви остави мостовете от ИЖ-а и в тях вкарай амортисьорите на хондата. Иначе ти трябва добър стругар - престъргват се нови легла за лагерите и се заваряват към рамката. Остави отзад старата спирачка, иначе си отваряш страшно много работа със съмнителен изход. С дисковете отпред ще спираш достатъчно добре, задната използвай за да не поднесе моторът. А и веригата, когато е в маншон изкарва по дълго време.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2007, 23:36 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2006, 02:33
Мнения: 179
Местоположение: Русе
И аз ще ти кажа същото - недей бърза.
Няма смисъл отзад да слагаш дискова спирачка, то достатъчно добре си спира и така. Наистина за смолата трябва да се разберем, защото и аз ще почвам работа. Утре следобяд ще те издебна в ай-си-кю-то, да се разберем за вечерта, да дойда да помагам (гледам) 8)

_________________
Ride like the wind...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: How To Build A Chopper Frame
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2007, 12:07 
How To Build A Chopper Frame

Филмчето:
http://www.youtube.com/watch?v=zOG4AkKah8A

Ето и софтуера с който може да си го дръпнете:
http://www.kaldata.com/comments.php?catid=1&id=22467

... и малко чертежчета в .pdf формат:
http://www.chopperhandbook.com/neatstuff/downloads.htm


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2008, 19:49 
ем аз направих един ИЖ иопитер-5 задна гума от москвич зе ми се акала 2 години милиони електроди хиляди дискове за ракета тонове железа аколко 500 лева ама машината стана откачалка не даа да го погледнеш малко тежичак стана кат седне някои с слабичак към 110 килограма дтрудно го вкарвам в пътя ама се тарпи наи голям зир видях с задната част сигорно само за нея отделих 3-4 месеца ама съм доволен сеа чакам от някаде да ми паднат малко кинти и ше му се сложи никел тук таме.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2008, 08:52 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2005, 21:12
Мнения: 1605
Местоположение: Белене
manowar написа:
ем аз направих един ИЖ иопитер-5 задна гума от москвич зе ми се акала 2 години милиони електроди хиляди дискове за ракета тонове железа аколко 500 лева ама машината стана откачалка не даадаа да го погледнеш малко тежичак стана кат седне някои с слабичак към 110 килограма дтрудно го вкарвам в пътя ама се тарпи наи голям зир видях с задната част сигорно само за нея отделих 3-4 месеца ама съм доволен сеа чакам от някаде да ми паднат малко кинти и ше му се сложи никел тук таме .


Поздравления за стореното по ИЖ-ето, но всеми си тунинговай малко правописа, че ми се изкълчиха очите докато прочета написаното! А може и препинателни знаци да слагаш на местата им!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2008, 11:21 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 28 Май 2007, 10:45
Мнения: 70
Местоположение: Ruse
Пусни и някоя снимчица да видим ижето.

_________________
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2008, 12:24 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
manowar написа:
ем аз направих един ИЖ иопитер-5 задна гума от москвич...

Едно съветче, разкарай тая гума. Сложи си мотоциклетна, профила е много различен от този на автомобилната. Иначе рискуваш да загубиш сцепление на завой.
Ето един пример за автомобилна джанта + мотоциклетна гума, джантата е 15'' http://bikepics.com/pictures/863201/

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2008, 14:50 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2007, 11:21
Мнения: 2143
Местоположение: the highway
Моя си е с автомобилна гума и джанта:
Изображение

п.с. абе тва ИЖ не е ли едно зелено дето постоянно виси в мобилето ?

_________________
Kawasaki VN800 Classic
Why do you think I don't wear the colors, Jack? Why do you think I ride alone? 'Cause you don't know about it anymore. I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com