Дата и час: 17 Юли 2018, 03:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Май 2014, 22:17 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
С винта за оборотите (намира се под дросела с главата надолу) нагласяваш стабилни ниски обороти.
С винта за сместа (намира се отстрани на карбуратора) се гони максимум на оборотите като се започва от почти завит и бавно се развива.
Регулират се оборотите отново от винта на дросела.
С винта на сместа отново се гони максимум, леко в ляво и в дясно.
Ако се налага отново се регулират оборотите.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Май 2014, 15:07 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Фев 2010, 14:49
Мнения: 61
Това всичкото го направих и заработи горе долу добре но се яви друк проблем като загрее и пак гасне и гърми. дали може да губи центровка ако е износена гурбицата на вала аи как да разбера дали е износена :?:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2014, 11:17 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
На времето имах подобни грижи с моя Балкан. Като загрее започва да глъхне/гасне. Оказа се главния горивен жигльор и разпръсквача.
Съмнявам се да губи центровка. Може да се провери центровката веднага след като е изгаснал. Работата на горещ двигател не е голяма радост ама...

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Последна промяна galinvayov на 07 Май 2014, 20:51, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2014, 20:49 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Фев 2010, 14:49
Мнения: 61
Днес пак го мъчих и забелязах че като гръмне излиза нещо като пушек през въздушния филтър.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2014, 19:29 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Юни 2008, 19:35
Мнения: 27
Местоположение: Шумен
Братле, това е само горивната смес. Според мен трябва да се обедни малко, посредством винтчето в карборатора за горивната смес. Много ти е богата сместа. Запали мотора и помалко развивай,докато получиш желаните обороти и резултати. Мисля, че се навиваше до края болтчето и после се разхлабваше около един и четвърт до един и половина оборота. Аз имах миналата година такъв проблем, при който също мотора работеше около 30 секунди, след което кихаше и излизаше дим от въздушния филтър. Развих още малко болтчето за нагласяване на горивната смес и всичко си дойде на мястото. Само дето развих около два и половина оборота, докато се нормализира работата на двигателя. Възможно е болта ми да не е оригинален и да е по-дълъг,поради което не става и нагласата на горивната смес, както е по книжката. Самата книжка можеш да намериш в http://balkan-motors.ovo.bg/forum/7-40-1 и тук да си прочетеш кое и как е. Поздрави.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2014, 00:48 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Фев 2010, 14:49
Мнения: 61
това питам от 3 дни колко оборота да направя :?: аз завивам до краи и правя 3 оборота :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2014, 08:18 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Не се прави така, бе прави се ама е много неточно. Правилния начин съм го написал по-горе.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2014, 14:05 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 17 Юни 2008, 19:35
Мнения: 27
Местоположение: Шумен
Колегата galinvаyov има повече опит от мен и сигурно така, както е описал центровката на карба е по-удачна. Сега поне знаеш от къде е проблема и как да го оправиш. Аз по едното време се чудех дали нямам проблем с центровката на запалването или със самото бутало и сегменти. Споко, всичко ще си дойде на мястото. Така се учи човек. Пиши как върви ремонта. Успех!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2014, 18:15 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2007, 00:42
Мнения: 524
Местоположение: Асеновград
Ако има фенове на ретро моторите, могат да заповядат на сбирката на яз.Александър Стамболийски. Не е задължително да имаш ретро мотор, важното е да сте запленени от тях и да сте готови да си говорите с часове на тази тема :D .

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,90589.0.html

Надявам са модераторите да не се сърдят че давам линк от друг форум, но там е описано всичко за срещата.

_________________
http://restoration.blog.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2014, 21:00 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 20 Фев 2010, 14:49
Мнения: 61
Здравейте отново, и пак темата балкан 250 след пукане и пакане най после едни момчета го запалиха
оказа се някакво отпоена жичка в динамото
но проблема сега е че са изрезали всичко от ключа и е вързано директно
при въпроса как да паля и гася ми казаха да махам клеймата на акумолатора и гасне
та въпроса ми е така споретмен би трябвало да не зарежда изобщо или бъркам
защото ако не бъркам слеткато се изтощи батерията пак започвам с пукането и пакането


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2014, 22:20 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2007, 00:42
Мнения: 524
Местоположение: Асеновград
Едва ли са премахнали и релето, така че проблема ти е че нямаш ключ. Всичко друго би трябвало да работи.

_________________
http://restoration.blog.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2015, 10:13 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2007, 00:42
Мнения: 524
Местоположение: Асеновград
Забравихме я тази тема :(
Изображение


малко преди края:

Изображение

_________________
http://restoration.blog.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com