Дата и час: 22 Сеп 2018, 04:29

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2013, 13:25 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2010, 14:35
Мнения: 168
Местоположение: София
Здраво,

онзи ден като гледах в аутодатата, за карбовете даваше различни номера на главните жигльори:

1/4 = 105
2/3 = 108

някой има ли идея, защо е така?
Аз си имам съмненията, но предпочитам да не се излагам ненужно :mrgreen:

Поздрави,
Ники


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2013, 21:07 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
Вътрешните цилиндри топлоотдават малко по-трудно и затова им трябва малко по-богата смес.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2013, 11:12 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
Моята логика е ако са по-топли, то трябва да са по-малки жигльорите. Водното охлаждане ще се оправи с топлоотдаването, по-важно е сместта да е правилна.

Забелязвал съм, че при водноохладен V2 задният по-топъл цилиндър има съответно по-малки жигльори от предния. Друго е положението при въздухарите, където за сметка на правилната смес, се прави задният по-богат за да не прегрява от липсата на достатъчно обдухване.

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2013, 13:10 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2010, 14:35
Мнения: 168
Местоположение: София
Надявам се да стане дискусия... :mrgreen:

И аз мисля, че по-топлите трябва да са с по-малки. Даже гледах три пъти в каталога дали не са обратно!

Ето и малко инфо:

Kawasaki ZZ-R 600 1993-03 Keihin Main jet 135
Kawasaki ZX7R Ninja 1993-03 Keihin Main jet 1/4 = 170, 2/3 = 180
Suzuki GSX 600 F 1996-97 Mikuni Main jet 1/4 = 112.5, 2/3 = 110
Yamaha FZS 600/S 2000-03 Mikuni Main jet 115

Иначе казано, има Keishin с еднакви и по-голями вътрешни, Mikuni с еднакви и по-малки вътрешни, а и гледах едни Weber с въздушно на Ducati, които също бяха с еднакви... не твърдя, че това са всички възможности. Предполагам, че има някакво обяснение и причина да са така, но не намерих инфо из нета. Единствената закономерност е, че разликата е в диспазона на 2.5-3 единици.

Моторите са тези, които аз съм карал и за тях се сетих. Ако някой иска инфо за друга машина да казва.

Поздрави,
Ники


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2013, 13:45 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:57
Мнения: 1840
Местоположение: София/Етрополе
По-бедната смес гори с по-висока температура.

_________________
Dr. Galinstein
Look! It's moving. It's alive. It's alive...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2013, 22:18 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 26 Мар 2008, 22:51
Мнения: 160
Местоположение: София
Главните жигльори имат различна номерация отразяваща размера на отвора им. Колкото този отвор е по-голям, толкова сместа е по-богата. :-s

_________________
If you're good at something,never do it for free.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2013, 18:39 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
galinvayov написа:
По-бедната смес гори с по-висока температура.


Да, но ако цилиндъра е по-горещ, примерно е заобиколен от други цилиндри :), то му трябва по-бедна смес от по-хладните му събратя. Но това е само ако не трябва да компенсираме и мъчим да "оправяме" климата му. Ако има реален проблем с охлаждането - недостатъчна топлоотдаваща площ, или е зад някой друг цилиндър, се налага да жертваме някое друго магаре и да му дадем повече гориво, през по-широк жигльор, в името на противодейстивето на процеса на глобално затопляне.

Имайте предвид, че дължината на колекторите, както и температурата им също биха повлияли на сместа.

Така разсъждавам аз. Не ме съдете, аз толкова си знам. :)

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2013, 14:16 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 22 Дек 2009, 14:50
Мнения: 158
markovivo написа:
Моята логика е ако са по-топли, то трябва да са по-малки жигльорите. Водното охлаждане ще се оправи с топлоотдаването, по-важно е сместта да е правилна.

Забелязвал съм, че при водноохладен V2 задният по-топъл цилиндър има съответно по-малки жигльори от предния. Друго е положението при въздухарите, където за сметка на правилната смес, се прави задният по-богат за да не прегрява от липсата на достатъчно обдухване.


обратното колега,
зедния, по-топлия е с по голям жигльор

ти бъркаш логиката, по-бедната смес повишава температурата, а по -богатата я нбамалява.....за това на задния(вътрешния) е по богата за да го държи по-студен ;)

_________________
Два мотора и само 3 цилиндъра......
KTM 620 LC4 Supermoto
Honda VTR1000Firestorm


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2013, 22:43 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
Е то ти казваш същото.... Ако искаме да го "поизстудим" тогава по-голям, съответно повече гориво, съответно по-ниска температура на изгаряне. НО! това означава, че се отдалечаваме на пропрцията гориво/въздух която би ни дала максимално КПД. Ако е въздушноохладен или при охлаждането наистина би имало проблем, правим компромис за да го избегнем. Обаче, ако охлаждането може да се справи (пример, моят V2, водноохладен), то задният цилиндър поради по-високата си температура (но все пак охлаждан ефективнo) си му трябва по-малко гориво от предният, съответно по-малък жигльор.

http://www.mahonkin.com/~milktree/hawk/carb-tuning.html

А можеби това е строго индивидуално за този мотоциклет, знам ли? :)

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Последна промяна markovivo на 10 Апр 2013, 10:59, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2013, 08:30 
Offline
Лейтенант
Лейтенант

Регистриран на: 22 Дек 2009, 14:50
Мнения: 158
то и моя е с водно но излиза с
преден 175 и заден 178


а за перфектната смес.....такава има само на теория
защото това отношение дето го дават е за златната стреда мейду икономия на гориво и вървене
и то(отношението) не е едно и също за всички видове двигатели, така че на теория е едно, но на практика друго ;)

_________________
Два мотора и само 3 цилиндъра......
KTM 620 LC4 Supermoto
Honda VTR1000Firestorm


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com