Дата и час: 16 Авг 2018, 03:42

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 162 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2011, 15:28 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 23 Авг 2011, 10:46
Мнения: 111
Още от по- рано мислех да се включа точно заради Василеви. Това просто не вярвам да се е случило там. Карал съм курсовете на въпросното място и знам как протичат. Да не говоря, че е много съмнително дали някой от моторите му ще вдигне 130 км./ч.

_________________
Drag Star Classic 650


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2011, 16:46 
HarrySlaughter написа:
fixer2beat написа:
.

HarrySlaughter - Излязохме трима човека. Аз , едно друго момче и Василев със три мотора. Аз бях на Ямахата 250 кубика, Василев беше с 125 кубикова нова Ямаха а третото момче беше с Хонда ЦБ 250 кубика. На един по-дълъг участик Василев Даде газ пред нас и със ръка ни прикани да дадем и ние газ и по едно време километражът показа над 130 км/ч. но ми се видяха повечко.Настигах Василев и след това се оказа, че сме се движили със 130 км/ч.


офф топик. Ако в този момент те е спрял КАТ са щели да те сцепят. Тебе! Щяха да те третират като неправоспособен водач. Защото Василев май си има кат. А. Но разписаната в закона форма, под която ти се разрешава да караш по пътищата, когато нямаш "А" е ако иструктора те следва с учебния автомобил и не превишаваш разрешената скорост.

друг офф топик (че се подсетих :D ). Имам една позната (малко е уфцъ но...) и отива да си купи нова кола. Няма да назовава марката и вносителя. Та търговеца сяда до нея и търгват по Цариградско. И пича, нали иска да продаде, та и казва "нАстъпи, нАстъпи, кви са тези 80...давай да усетиш автомобила това е тест драйв" :lol: :lol: Настига я полицията, и познай :D Сцепват и гъза...а тя обяснява..."ама това е тест драйв...мочето каза" :lol: Та малко ми прозвуча като това "Василев каза със 130". Много са безотговорни тези Василеви явно.

Василев си позволява тия изгъзици защото го познават в Божурище и е спокоен, че нищо няма да се случи.Друг е въпроса, че е пълен клоун !
Не печеля нищо ако ви излъжа.За добро или за лошо си казах всичко до момента.( относно 130-те км/ч. )


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2011, 17:47 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 01 Юни 2009, 12:15
Мнения: 1001
Местоположение: София
Fats написа:
...... Майка ти знае ли, че пише тук?

Изображение .. и за пищова ???? =D>


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2011, 18:31 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 10 Сеп 2009, 20:49
Мнения: 771
Местоположение: София
Не бе, абсолютно не казвам, че ме лъжеш. Те са явно безотговорни и това си личи и в постове от други оплакали се. Писах само за да знаеш, че щяха да те подберат тебе ако ви бяха спряли непознати КАТаджии да речем.

И другия пример дадох, за да ти кажа, че акта не е за този който дава акъл, ами за този който му се е подвел и управлява.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2011, 23:39 
HarrySlaughter написа:
Не бе, абсолютно не казвам, че ме лъжеш. Те са явно безотговорни и това си личи и в постове от други оплакали се. Писах само за да знаеш, че щяха да те подберат тебе ако ви бяха спряли непознати КАТаджии да речем.

И другия пример дадох, за да ти кажа, че акта не е за този който дава акъл, ами за този който му се е подвел и управлява.

Прав си !

И за пистолета и за мотора знае !! Шок и Ужас а ?!? :mrgreen:

Все едно да реша да си купя кола около 300-400 коня и да ме питат, дали майка ми знае, че пиша в даден форум.Поради лошо стечение на обстоятелствата, все още живея в нас, но това не ме прави мамино синче. Не е тук времето и мястото казвам какъв съм и т.н. Придържайте се към темата. Даже мама ми взе пистолета ! хаха ! :lol:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2011, 22:23 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:18
Мнения: 271
Местоположение: Isle Of Wight
Баси как силно тръгна темата пък после се развали :ozyben:

Как мина петъчната сбирка :bira: ?

_________________
The throttle goes both ways sonny!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2012, 19:32 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 26 Ное 2007, 21:42
Мнения: 289
Сещам се за моята първа тема като си купувах първия 600 кубиков мотор преди 4 години...същите хора, същите съвети и всичките с право...
До автора на темата: вслушай се в съветите на колегите, вземи си нещо не толкова агресивно като за начало...забрави, че няма да падаш и забрави, че ще караш разумно, и аз така писах тогава, но разбери, че няма начин да караш разумно,това са глупости. След първите 100-тина 200 км неусетно започваш да навърташ масура сериозно, защото ще си мислиш, че си му хванал цаката.....адреналина надделява ВИНАГИ, а това по добре да се случи като понатрупаш малко опит с нещо поне 400 - 600 куб.(макар, че пак не са малко 100 коня) и не толкова агресивно.
Никой от колегите не е искал темата да се развие по този начин, но разбери, че стотици такива теми са пуснати в този форум и 90% от авторите им са били наясно, че ще започнат с голям мотор, но въпреки това "търсят съвет" и когато чуят масовия съвет "започни с нещо по малко", те просто започват да чакат мнение, което ще им хареса и не взимат на сериозно най-важното...подобни теми са ясни как ще се развият още от първия пост.
Относно екипировката - НИКАКЪВ КОМПРОМИС! Успех!
п.п По Suzuki GSR600 и Yamaha fz6N заглеждал ли си се?

_________________
It`s the first day of the rest of your life...
Suzuki GSX-R600


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2012, 14:43 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 23 Юни 2006, 10:50
Мнения: 636
Местоположение: СОФИЯ
Автора на темата се издърви на Румен и е с шут в гъзъ, нема как да ти прочете съвета. Сега май го е яд, че няма да чете съветите на видни форумни капацитети, управляващи чопъри и въобще, мотори различни от пистовите, да мине през всички скутер кубатури, после възходящо през чопър кубатурите и завършвайки, евентуално, писта кубатурите, да седне на литрово пистово Сузуки...

Не съм чел Мъдроста, съветите на мотористи с малък или никакъв опит на разглеждания клас, различен от техният, ми се струват несериозни и не ги чета, както и не умувам по теми свързани с различни от моя мотор класове, но въпреки това се справям с моя литър, егати мистерията...

Не знам как се паркира чопър в редица пред кръчма, на плаж или на Хром Ивент, не знам колко тежи и как се маневрира с него, не знам разликата в управлението, разликите в двигателите, разликите при спиране, подаване на газ или смяната на масло или накладки на Вираго 535, НД Спортстър или Драгстар 1200... Не знам дали биха им отивали ресни на кормилата и каква би била разликата в мощноста, звука и управлението при евентуалният монтаж на прави изпускателни тръби, право кормило или суасайдъл шифт... Не знам дали ще се влоши аеродинамичноста и какъв ще е разхода на гориво при управление с каска с рога и маце на задната седалка на софттейл чопър с дисаги и сиси бар или при управление с яке с ресни, каска половинка на хардтейл чопър с хромирани джанти и 45 градуса наклон на кормилната глава и предната вилка... е затова не бих писал в теми, засягащи подобни проблеми...
Същото е май и в една тема за екипи. Пичове, каращи голи мотори или туръри по текстилни якета и дънки с наколенки, умуват за цели или от две части кожени екипи и файдата от гърбицата... ми несериозно е.

ПП
Криво ми е нещо, са да не земе ми се обидите

_________________
БАТАК НЕ Е МИТ


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2012, 23:33 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
нема бре,
и има много резон в това дето си написал...

...ама и ти се учеше на литъра, след като все пак се беше покатервал на XL-а
и ако имаше възможност, а и производителите бяха измислили 600 сс подходящ за твоите габарити, визирам основно дължината на някои ти части, сигурен съм ученето ти би било голям фън и с 600-рр някой :mrgreen:

така че, истината както обикновено, е нейде у средата
'фала за което

?таз вечерния снег ли те изкриви и вкисна?? ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2012, 11:21 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 23 Юни 2006, 10:50
Мнения: 636
Местоположение: СОФИЯ
Чоки написа:
нема бре,
...ама и ти се учеше на литъра, след като все пак се беше покатервал на XL-а
и ако имаше възможност, а и производителите бяха измислили 600 сс подходящ за твоите габарити, визирам основно дължината на някои ти части, сигурен съм ученето ти би било голям фън и с 600-рр някой :mrgreen:



Преди него бях наплюнчил един 600РР, на който съм бил изключително смешен отстрани, така казваха, но хич не ме интересуваше. Разминахме се с мотора, щото не се разбрахме с продавача му.
ХЛа ми беше първият мотор и го имах от 3 месеца, когато седнах на Хондата, и според мен мотоциклетирането е повече до пълнеж на плувката, отколкото последователност.
Аз моторите си ги избирам първо по цена и после по външен вид. Дреме ми за техническите характеристики.
900РР го взех заради външния вид. Още като излезе като модел и се размечтах, но мина бая време преди да му седна. Излезе прекрасен мотор, а и случих с конкретния.
Сузана пък я взех изгодно. Бях се загледал в друг модел, но тя беше на добри пари, в прекрасно състояние и с още по - прекрасна история.
Следващият ще е Мултистрада 1200 ...или поне много ми се иска да е. Да мине някоя и друга година и дано цената ми е по джоба.

Та така. Мнението ми е, че мотори се карат с акъл, не с последователност. Не я изключвам, естествено, но не е задължителна.
Последователност, но по скоро в друга форма - първо книга за кола, после няколко години редовно управление, малко брони и калници за ремонт и ако тогава още му се иска, нека седне и на 1400сс и да му даде дъно.

_________________
БАТАК НЕ Е МИТ


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2012, 18:08 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2009, 00:17
Мнения: 108
Местоположение: Русе
Целия проблем се корени в това, че тия хора нямат и бегла представа как върви мотор 170 кила 170 коня ! Правят си аналогията 170 коня ама на кола ... сигурен съм в това което говоря. Логиката им е следната: "не ме с естрах да карам кола 200 коня, защо да не подкарам и мотор 200 коня ... е мотора може да върви МАЛКО повечко, но аз съм добър шофьор, ще се справя" :D След покупката на Гиксер К5 1000 падат и го трошат първата година поне 4-5 пъти, все леки падания,(за другите не се говори) щото нямат изградена връзка кво се случва с газта и задната гума на излъскания градски асфалт ... и това с помръдване 2 мм на газта и то в ниските обороти... :shock:
Страха и респекта който им набива тоя звяр пречи да започнат да завиват и спират добре ! Което е втория проблем ... и така нататък..

Нека поне изгледат тоя филм да знаят как се завива .... щото "тия" отричат и контразавиването .. да не говорим, че има и хора които ги е страх да спират с предна спирачка :shock: :shock: :shock:

http://thepiratebay.se/torrent/7083478/ ... _Subbed%5D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2012, 23:47 
Offline
Майор
Майор

Регистриран на: 15 Авг 2007, 11:01
Мнения: 489
Местоположение: Стара Загора
Че 170 коня на кола малко ли са?

_________________
Кольо Динев
Suzuki DR 250 SH


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 00:09 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Какво стана? Човека купи ли си хилядарката? До къде стигнаха нещата?
И аз по-рано се напъвах да пиша в такива теми и да давам съвети от моя над 30 годишен опит в карането на мотори, ама в един момент спрях да се меся. Всеки си решава за него си, а колкото са по-млади, толкова по-малко се вслушват в чужди приказки и съвети... :wink:
Миналата година един приятел, който кара от няколко години скутер 50 кубика ми вика "Ще си взимам мотор" Бива -рекох му. След две седмици ме вика и ми показва БМВ К 1200 ЛТ, което е като Голдуинг и тежи 350 кила. Направо ми увисна долната джука... А още нямаше А категория. След една две седмици я изкара категорията....
Та така... Падна естествено няколко пъти с това моторище, щото той не много едър и тежък, даже е по-скоро нисък и слабичък, но е добре. Няма тежки травми по него и по мотора, и си кара, и се кефи... :mrgreen:

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 00:29 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Сеп 2010, 23:02
Мнения: 8
Здравейте,

Изчетох цялата тема и реших, че тука е мястото да споделя моите душевни терзания и казуси.

Откакто се помня съм запален по мотоцеклетизма. Поради обстоятелства и приоритети, чак в края на миналата година се сдобих с А категория.
Сега като всеки новобранец търся мотора за мен.

По простата причина, че и на мен GSX-R 1000 ми е мотора мечта, пиша в тази тема. За мое щастие съм имал възможността да карам различни мотори, макар и тогава все още без книжка.
Един от тях е именно GSX-R 1000 k5. Eстествено моето каране нямаше нищо общо с това, което преживях след това като ме возиха с 190 км/ч на 2-ра скорост :shock: .
Този мотор ми се е запечатал в съзнанието, всичко беше толкова лесно и удобно в сравнение с всичко друго което бях карал.

Към списъка с карани мотори ще добавя и: Kawasaki Z750, Yamaha r6 2005, Suzuki Katana 600 1989.... и още няколко кросови мотора, скутери и т.н

Повярвайте ми доста съм чел из форумите......

Тотално съм раздвоен...... Като цяло съм фен на сузуки....в момента цена/година k5 1000 ми се вижда като едно голямо изкушение.....
Разума ми казва да взема някой мотор 2000-2003 600cc до покарам един два сезона и тогава да дам воля на мечтите :)
Просто ми е трудно да подтисна себе си и да постъпя мъдро (млад съм още и не ме бива в мъдрите решения)


Имам нужда от съвет относно екипировката.
Каска вече имам..

Чудя се, за начало да си взема яке, ботуши и наколенки, в първия месец, докато тествам или карам мотор (тоест минава ли за временно решение докато поръчам и ми дойде екипировката)
Другия вариант е да прескоча и да купя цял екип?

Там съм още по объркан, тъй като пазара в България е доста ограничен.
От http://www.fc-moto.de/ съм си харесал няколко модела на Spyke. Да рискувам ли и да си купя екип водейки се по схемите с размери ? Какво ще посъветвате?

В България екипите са с висока надценка и малък избор на модели.

Ще се радвам, да чуя мнения, макар и вече да ги повтаряте за 1220193 път.

Поздрави


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 10:12 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 07 Апр 2009, 21:17
Мнения: 368
Местоположение: Варна
Здрасти ! Хубаво пишеш, ама решение еднозначно няма. Всичко допира до възможности , и желание да караш ТОчНО ОПРЕДЕЛЕН ТИП МОТОР. Ако имаш възможност и си вземеш 2-3 мотора различен тип ЩЕШ НЕ ЩЕШ ще си купиш различни екипировки . (поне при мен е така) . Съвет(естествено не меродавен): Вземи си екип, ако ще караш пистов мотор и имаш пари за екип, а после ще си купуваш постепенно това от което усетиш , че имаш нужда.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 14:55 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2009, 00:17
Мнения: 108
Местоположение: Русе
s1lv3r40: И 600 кубика мотор ти е много ! Това, че си карал пред блока и в квартала нищо не значи. Не се бъркайте, 600 пистов мотор не е слаб. Разликата във ускорението на 600 и 1000 не е като съотношението на кубатурите им ! И в друго съм убеден, не трябва да се гледат голите ТТ данни на производителя да се правят заключения по тях. Защото има много примери как по слаб мотор, с по малко коне на практика е по бърз на 400 метра сравнен с по голяма кубатура и повече коне ! А и карането на мотор не е само ускоряването по правите .... :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 22:57 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Сеп 2010, 23:02
Мнения: 8
award, ти си противоречиш.....


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 23:02 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2009, 00:17
Мнения: 108
Местоположение: Русе
Я обясни :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 23:06 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 23 Сеп 2010, 23:02
Мнения: 8
Няма какво да ти обеснявам тъй като не си дал нито един отговор на моите въпроси.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2012, 23:10 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2009, 00:17
Мнения: 108
Местоположение: Русе
Купи си К5 обаче му сложи нитро и турбо, че е слабичък иначе :D :lol:
Абсурдно е да си помислиш даже за 1000 за първи мотор, и 600 е много, това ми е мнението !
Екипировката ше си я намериш сам ! Успешен и безавариен сезон ти пожелавам, то е ясно, че ще имаш мотор.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 162 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com