Дата и час: 19 Яну 2018, 18:30

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 66 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2010, 23:31 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 24 Юли 2010, 19:05
Мнения: 8
Не знам дали е точно тук мястото на темата, но се надявам да получа по-добри отговори :) Та, въпросът е следният: Моята приятелка ще се качва и тя на мотор и се чудим какво да изберем. Проблемът е, че е нисичка и слабичка, но за сметка на това желание има в изобилие. Освен това мотора трябва да е 'пистов'. Иска ми се да й намеря нещо 250 или 400сс, ама нещо са много кът :( Освен това трябва да се вместим и в бюджет 1500-2000 лв, че да остане и за екипировка. За тия пари има доста 600 кубикови, обаче се притеснявам да не й е прекалено мощен, тежък или висок. Та задачаката не е лесна, надявам се да помогнете в избора, а дамите да споделят опит и лични впечатления.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 09:11 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2010, 12:06
Мнения: 95
Не съм дама, ама ми се струва, че бюджета е нисък за нещо прилично, което няма да ти предизвика допълнителни главоболия след като го вземеш.
Гледам в мобилето, че в тези пари има няколко Suzuki Bandit 250, което мисля, че би трябвало да пасне на по-нисичък човек.
А защо не отиде приятелката ти в някой автокъща, където има избор на мотори и да пробва какво ще й пасне като размери и тогава да търсите конкретни модели? Защото, според мен, е по-добре да се пробва на място как ще ти пасне, отколкото да се слушат съвети по нета.

П.п. Имам един приятел, който си продава Scoot-а, 200 сс,2008г, първи собственик му е, но това е високо моторче и не е пистово, а и все пак си е китайче.


Последна промяна Kairen на 28 Юли 2010, 13:31, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 09:21 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 23 Май 2006, 09:20
Мнения: 916
Продавам си Варадерото :D 125сс, не е писта, но за начинаещи мацки е перфектно. Пък и високо проходимо

http://catalog.auto.ru/catalog/motorcyc ... 17276.html
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1288613452
3/100 разход :mrgreen:

_________________
Никога не знаеш колко скоро може да стане твърде късно


Последна промяна kel4o на 28 Юли 2010, 12:07, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 12:05 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Варадеро 125 е изключително подходящ за първи мотор. Тази кубатура прощава доста грешки на начинаещия. Мотоциклетът е лек - 149 кг сух (много важно преимущество за женски мотор) и сравнително маломощен, но спокойно поддържа скорост над 100 км/ч на шосе. Това е повече от достатъчно за новака. Познавам много добре конкретния мотор, за който са полагани редовни грижи. Най-добре си направете среща с kel4o и нека приятелката ти се качи зза да види как ще се чувства върху него. За сведение kel4o тежи 55 кг.
Тъй наречените пистови мотори са абсолютно неподходящи за прощъпулник на девойка, при това с крехка физика. Малките кубатури от този тъп съвсем не са безопасни, от тях са изстискани доста коне за сметка на мълък ресурс на двигателя. Високооборотни и доста "нервни", не прощават грешки. Освен това характерната поза на водача изисква сравнително голям опит и бая навъртени километри. При Варадерото водачът е изправен, поза, която е заемана по време на курса (никой не кара курс на "пистов" мотор).
Няма смисъл да пиша повече, огледът ще даде повече информация от всяка препоръка във форума. Желая ви успех в търсенето и покупката.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 13:32 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 24 Юли 2010, 19:05
Мнения: 8
Мерси за бързите отговори. Естествено ще се гледат различни мотори и ще зависи кой ще й пасне най-добре. За варадерото и на мен ми харесва, обаче тя си иска нещо спортно. Иначе тя е слаба, обаче е тренирала много години спортна гимнастика и си се справя много добре с тенерето, само че не може да стъпи да хубаво. А за курсовете, аз съм ги карал на цбр 125 и мисля, че ако вземе 125 кубика, много бързо ще иска да го смени, затова ми се иска поне 250 да е. Идеята ми за темата беше главно някоя мацка или някой, който има познати мотористки да сподели, на какви мотори са почнали, дали са ги сменили бързо, какви са основните проблеми - масата на мотора, стойката която се заема - например аз съм 190см и пистовите мотори са ми по-неудобни, на нея пък ендурото и е неудобно, заради ширината на кормилото. Ясно е, че няма да стане някой да каже "тва е мотора" и всички да са доволни, но пък колкото повече информация, толкова по-добре :) Също ако някой има впечатления от цбр 250 и 400сс и малките кавазакита да сподели подръжката как е и какви са евентуално възможните проблеми. Вариант е също и някой малък fzr - поне като цена се вмества в бюджета ни :)
Поздрави на всички


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 14:14 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2008, 19:14
Мнения: 17
Местоположение: София кв. Витоша
Ако искате може да пробвате с моя Бандит 250. Изпраена е стойката, лек е. Нямам намерение да го продавам, но за пробата дали ви харесва мога да помогна.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 14:25 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 05 Юли 2010, 17:56
Мнения: 47
Местоположение: София
Здравейте,
Аз определено не съм най-компетентният човек в този форум, но тъй като съм жена и също си търся лек и нисък мотор реших да споделя идеи. Мой познат ми предложи да пробвам Suzuki SV, според него е подходящ за жена и начинаещ шофьор. Аз лично нямам опит, но ако някой друг може да каже нещо повече предполагам, че ще бъде полезно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 14:31 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2009, 00:17
Мнения: 108
Местоположение: Русе
Бандит 250 и 400 са доста ниски, за 250 незнам, но 400 си е нервен, не знам дали е подходящ за съвсем новобранец, но пък звука му е спортен ускорението също е добро, аз съм 1.64 см 60 кила и 400 бандит нито ми тежи нито ми е висок ... забавен мотор :) .... но мисля, че не е за подценяване [-X


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 14:58 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2006, 12:30
Мнения: 1219
Местоположение: София
Чувал съм добри неща за Kawasaki Ninja 250R, но са сравнително нови и не мисля че ще влезе в бюджета. За тези пари по-скоро се гледат наличните обяви и се взема най-читавия без да се търси конкретна марка и модел. Иначе класиката при моторите за начинаещи са малките голи туръри като CB500, GS500, ER-5 и т.н. Тези са двуцилиндрови и не са толкова нервни като малките 4 цилиндровите редоваци. От друга страна са си достатъчно мощни за да доставят удоволствие и като се понаучиш... SV сигурно е подходящо като размери и стойка, но V2 май не е съвсем за първи мотор...

_________________
Power is nothing without control!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 15:49 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 05 Авг 2008, 12:41
Мнения: 38
Местоположение: София
Аз когато се чудих какъв мотор да си взема и рових из нета за информация за машините, попаднах на това:
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/beginner_motorcycles_comparison/index.html
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/index.html

_________________
Honda Rebel CMX 250


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2010, 19:14 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2009, 20:16
Мнения: 95
Местоположение: Варна
Колега, опитай се да я убедиш за Варадерото - лек за управление, изключително здрав и правилно поддържан - идеален за първи мотор.

_________________
http://www.stormbringers.us/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2010, 18:17 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 24 Юли 2010, 19:05
Мнения: 8
Гледах един, ма не е ли много висок? Пък и като си я тегли към пистов, как да я убедя :roll: Все пак всичко си е въпрос на вкус - на мен ми харесва голям мотор, който да мога да карам изправен, такъв и си взех, въпреки че много хора ме убеждаваха, че е по-добре да взема скутер :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2010, 20:34 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 06 Апр 2010, 08:30
Мнения: 132
Местоположение: София
Голям кеф е точно това варадеро...Пробвах го! Мисля, че е перфектен, за начинаеща девойка. Ако си вземе по-голям мотор, ще съжалява, когато види, че не е готова за него..Според мен 1-2 години мин. и трябва, за да скочи на по-голяма машина. Нека хубаво да си помисли, за да не си даде парите на вятъра и да остане недоволна! Движението по нашите пътища е ад и е трудно с голям мотор, а още повече за начинаещ!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2010, 21:46 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Варадерото наистина е добър мотор за начинаещ, това варадеро наистина е добро технически, но ... погледнато напред във времето, точно след един месец ще "умалее" на девойката!!! :wink:
Личната ми препоръка е, да се вземе мотор с презумцията, че няма да се задържи дълго в ръцете И!!!!
Знам, че една жена няма да мисли така и любовта към първата машина ще е съвсем друга, но поне да си го кажа!!! :wink:

П.п. Очаквахте да спомена ендуро ... нали!?! :mrgreen:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2010, 22:13 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 24 Юли 2010, 19:05
Мнения: 8
Аз като взимах моя мотор, ми беше също първи и ме съветваха да не зимам 600 кубика, обаче мотора може да се кара и като кола. Даже баща ми никога не се беше качвал на мотор и го подкара от първия път. Мисълта ми е, че зависи от човека, а въпросът е до какви кубици един пистов мотор може да бъде "покорен" или с други думи до колко ще позволява един 400 кубиков мотор например, да бъде каран леко без да затормозява ездача.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2010, 22:23 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2003, 20:31
Мнения: 2261
Местоположение: София "RODRIGUEZ MOTORS"
Кубатурата в която си се ориентирал е подходяща, т.е. като горна граница!!!
400-600 е подходящия сектор ... стига да има акъл и кой да налива още акъл!?! :wink:

_________________
"RODRIGUEZ MOTORS" 0889289511 НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!
http://www.rodriguez.hit.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2010, 18:19 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 21 Май 2008, 14:10
Мнения: 532
Местоположение: Sofia,Pleven
=D> Ей много сте дашни бе =D> Което си е хубаво де.Аре и аз да не се цепя от колектива,си предлагам колелото за проба :mrgreen:.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2010, 11:19 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 24 Юли 2010, 19:05
Мнения: 8
fluke, тя не иска заради пластмасите, а защото й харесва като идея :? Женски работи и затова се надявам да пишат повече жени по темата. Освен това съм съгласен, че ще се привърже към първия си мотор и няма да иска да го смени дори да й умалее. А и при тази криза, дори да има желание, пак ще бъде трудно. За момента от вашите мнения и от моите наблюдения се ориентираме към нещо 250 кубиково пистово или 400-500 кубика от сорта на бандит. Все пак искам да попитам, например ако вземем един и същи мотор, примерно цбр 250, 400 и 600 кубика. Тъй като тя докато му посвикне ще го кара при ниски обороти главно (предполагам, или поне се надявам) кой обем ще работи най-спокойно при ниски обороти? Мен ми казаха, че колкото е по-голям двигателя толкова по-спокойно и плавно работи, докато по-малките обеми са по резки и нестабилни. Но от друга страна приятелката ми е точно 2 пъти по-лека от мен, така че двигателя ще се натоварва доста по-малко. Ако на някой му се занимава да разясни малко по тази тема, ще съм му благодарен :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2010, 11:51 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 12 Юли 2008, 17:21
Мнения: 230
Местоположение: София
Ами трудно може да се каже, дали 250цц или 600цц ще е по-спокоен в ниските. Всичко зависи от това инжинерите, които са го проектирали какви са им били целите. Лично впечетление е че по новите 600цц са луди във високите и сравнително мъртви в ниските (целта им е каране на писта), но нека някой с повече опит и карани мотоциклети да сподели.

_________________
И сам войнът е... ... сам!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2010, 12:55 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3411
Местоположение: София и с. Студена
Виж какво, приятелю. Като човек, който кара вече известно време имаш основна задача ДА ИЗБИЕШ ОТ ГЛАВАТА НА МОМАТА ВСЯКАКВИ МИСЛИ ЗА ПИСТАРКА. Ще се аргументирам, кратко и ясно, щото почна да ми писва от капризни, но нищо неразбиращи девойки- Ама тя искяла... И аз искам да съм космонавт. Ако искаш да й се радваш още поне известно време (на девойката) ще забраниш категорично всякакви приказки за PVC-та. Моторът за нея е ГОЛ ТУРИСТ, максимум 400-500 сс. Докато се научи на кара като хората, което ще рече да навърти поне 15 000 км. Моторите, за които тя мечтае са редови четворки, максимално изстискани за да дават голяма мощност от малки кубатури. Резки, капризни, непрощаващи и най-малката грешка на новака (още повече мома). Самата поза на моториста предполага сравнително голям опит, особено при ниски скорости, в града да речем, когато непрекъснато се налага да се кара бавно. А тогава , всички ще се съгласят сме най-нестабилни и съответно, най-уязвими. И един последен довод - ако PVC-тата бяха толкова лесни, курсовете щяха да се карат с тях. Толкоз. Пък ако някой е решил да си троши глават, моля! Гробищата и без това са пълни със "състезатели".

П.П. Освен това имаш ограничен бюджет (а трябва да помислиш за шлем и яке). С тия пари можеш да придобиеш пистарка, която гарантирано остава твоя. За цял живот. Моторите в прилично състояние са доста по-скъпи.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Последна промяна Fats на 31 Юли 2010, 15:17, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 66 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com