http://bikerz.bg/

Проект ThundersTrike
http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=39&t=58951
Страница 1 от 1

Автор:  dundee [ 29 Ное 2016, 17:41 ]
Заглавие:  Проект ThundersTrike

Здравейте колеги,

съвсем наскоро завърших проекта си за добавяне на трайк кит на моя Сузуки Марудер. В тази връзка имам питане. След поставяне на задните колела при ниска скорост и при наличие на бабуни има лека вибрация в кормилото, както и при завой управлението е малко по-тежко. Това е съвсем нормална промяна предвид допълнителните колела. Решението на въпроса е да сменя тройниците, като увелича ъгъла на коловете с 5-7 градуса. Предполагам, че ще е необходимо и да увелича дължината на коловете с втулки. Питането ми е дали имате идея къде мога да поръчам за изработка такива тройници в България. Намерих много опции в САЩ, но ми се ще да свърша работа някъде по-наблизо. По-надолу ще видите снимки и клипче.

Изображение

Ето и клипче:
https://youtu.be/Kh4-1-A_uOE

Автор:  galinvayov [ 30 Ное 2016, 21:12 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Не те е срам...

Автор:  dundee [ 30 Ное 2016, 22:54 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Галине, защо така? Срам ме е, но търпя :D

Автор:  galinvayov [ 30 Ное 2016, 23:05 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Е как защо, да спънеш тъй моторчето. Не можеш една стъпенка да тръкнеш, коленце да пуснеш... :lol:

Автор:  dundee [ 07 Дек 2016, 10:49 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Така е, но тук кефа е друг :)

Автор:  mikluho [ 10 Дек 2016, 19:12 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Здравей Дани,
какво значи "малко по тежко?
От личен опит с модифицирани предници към по голям ъгъл имат склонност към "килване" в ляво и дясно на предницата при завиване и по трудно връщане в изправено състояние. Колкото е по малък ъгъла толкова по лека е.

Автор:  dundee [ 12 Дек 2016, 17:26 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Да, точно това е ефекта. Премерих си стъпката и при мен е много малко над 5 инча, което е горната граница. В такъв случай си мисля, че няма да има твърде голяма промяна. Ако се променя ъгъла, то трябва да бъде не с повече от 3 градуса. Иначе стъпката става под 3 инча, което вече е опасно.

Автор:  mikluho [ 12 Дек 2016, 23:36 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Това което ще се случи е че профила му ще стане по файски :) но управлението по "тегаво" .
Но щом си се навил не се отказвай. Проблема при три колесните е от липсата на накланяне при завой, но всички благини в едно МПС няма.

Продължавам да те наблюдим, и тук и в
Изображение

Автор:  dundee [ 16 Дек 2016, 17:59 ]
Заглавие:  Re: Проект ThundersTrike

Ще ми се да го покарам малко и тогава да реша. Според трайк форумите, в които чета стъпката е добре да е около 3 инча. Така в завой се управлява много по-лесно и също изчезва вибрацията при ниска скорост при бабуни. Има някои съвети пуснати за налягането на гумите, което също променя стъпката, та искам да ги пробвам и тогава ще видя с колко ще намалявам стъпката.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/