Дата и час: 25 Сеп 2018, 07:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2008, 18:34 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Дек 2007, 01:35
Мнения: 54
Колеги карам хонда цбр 600ф 2000г.Докато е студена няма проблем.Обаче като загрее до нормална температура започва да прекъсва в ниските обороти 1500-3000 об.Вече няколко пъти ми се случва да ме подлъже на кръстовище и да изгасне.Иначе при работа на място си държи кротко 1300 об. Прекъсва само когато е на скорост и по рязко подаваш газ за да ускориш.Когато работи на място,се форсира без проблем до прекъсвач.Когато мине над 3000 об. върви та се къса.И проблема се появява само когато е топла.Някой може ли да ме ориентира къде да търся шибания проблем.Свещи,токове,карбуратоти,скапан бензин,центровки?

ПП.забравих да спомена че ми трака ангренажната верига на студено,после утихва.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2008, 11:31 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 27 Юни 2008, 20:27
Мнения: 17
Местоположение: София
Ламби, имаш ли теч от карбуратора? Моя прави същата мизерия, сега е на сервиз (Yamaha Virago)?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2008, 18:44 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Дек 2007, 01:35
Мнения: 54
Няма теч от никаде.Всичко е сухо и чисто.Мен малко ме съмняват свещите,защото от както съм го купил само те не са преглеждани и сменяни.Обаче тия свещи само магьосник може да ги извади.Заврени са в на кучето г..а.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Авг 2008, 12:31 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2007, 12:16
Мнения: 71
Местоположение: София, България
Само мнение!
При това положение вероятно ти е много богата сместа и когато подадеш газ всъщност давиш двигателя! Не се държи така когато е студена защото полепва по цилиндрите.

_________________
skype: dobromirdinkov
Yamaha YZF R1


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2008, 02:45 
Да но кавото и да правиш.виш първо свештите ..и после по реда ако е богата сместа ще прави така и като е студен :mrgreen:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2008, 07:36 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 12 Сеп 2005, 19:13
Мнения: 1740
Местоположение: на Мачу Пикчу, у царевичака
zorj написа:
Да но кавото и да правиш.виш първо свештите ..и после по реда ако е богата сместа ще прави така и като е студен :mrgreen:


Не съм съгласен...
Ако е богата, ще работи добре докато е студен - само няма да се налага да се използва смукач, или да се използва в по-малка степен. Като загрее ще му идва вече проблем толкова богатата смес...

Не е единствената възможност, но отиди да го погледне майстор или ако ти се занимава погледни свещите.

Изпитвал съм същия проблем но на един цилиндър - богата смес благодарение на запушен въздушен филтър: Никаква мощност и няма обороти над средните.

Успех!

_________________
Изображение
Черпете ме, не ме щадете!
_________________
(\__/)o*******_
(='.'=)*O*.--._.=.\-.
('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

¯\_(ツ)_/¯


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2008, 11:30 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Дек 2007, 01:35
Мнения: 54
Проверих свещите и са наред.Мотора не губи мощност в никакви обороти.Просто придръпва в ниските.И това го прави само когато е загрял и започне да си включва перката :-k .Май ще трябва да го карам да доктор :cry:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2008, 16:17 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2005, 11:44
Мнения: 933
Местоположение: София/В. Търново
Lambi написа:
Проверих свещите и са наред.Мотора не губи мощност в никакви обороти.Просто придръпва в ниските.И това го прави само когато е загрял и започне да си включва перката :-k .Май ще трябва да го карам да доктор :cry:


Като го чета това и почвам да си мисля, че проблемът е електрически. При включването на перката се повишава доста консумацията на ток и ако акумулаторът ти е стар или имаш проблем със зареждането, според мен може да се получи това придръпване от недостиг на електричество. Не съм от най-големите специалисти, но все пак провери зареждането и акумулатора - може би там се крие проблема...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2008, 11:10 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 21 Яну 2008, 11:36
Мнения: 179
Местоположение: София
Ако акумолатора ти е стар ще да е от там.... при мен чат пат става така че като пусна дългите фарове и спра на сфетофар както си работи спокоина в 1100 оборота така изгасва ... така че виж го и това

_________________
225km on the rear tire .... before the eyes of my angels i take a look in the sky , just before i spread my wings and fly
Изображение
ДО НОВИ СРЕЩИ ПРИЯТЕЛЮ!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2008, 21:40 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 22 Юли 2008, 14:50
Мнения: 69
Пич, дай некви контакти, аз имам същия проблем с моя цбр 600 ф. Моя е доста по-стара година, но имам същия проблем!!! При мен почна да го прави в момента, в който смених свещите и направих синхрон и почистване на карбораторите. Преди центровката на карбовете, не ми държеше стабилни обороти на празен ход, затова реших, че трябва да се направи една профилактика. Но смених и свещите с някви НЖК според мен със съмнителен произход...
Дай да видим как ще решим общия ни проблем. Намери ме на скайп - metaniev .
Васко

_________________
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
Мастурбацията е задължителна част от сексуалния живот на всеки мъж ... с поне една ръка!
corwin.blog.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2015, 01:03 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 23:50
Мнения: 6
Здравейте, изясни ли се какъв е бил проблема при моторите ви?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2015, 22:09 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 25 Апр 2012, 18:28
Мнения: 13
Местоположение: Оряхово
edd написа:
Здравейте, изясни ли се какъв е бил проблема при моторите ви?

Вероятно са забравили вече, че са имали такива мотори .... Темата е от преди 6 и половина години :shock:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2015, 12:29 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 23:50
Мнения: 6
Ох, вярно :P ... видях, че автора не е влизал във форума от 2009, ама все пак му изпратих съобщение, пък туко виж получил мейл за него :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com