Дата и час: 23 Сеп 2018, 04:00

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2015, 11:32 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
здравейте момчета!

мотора ми се обърна на един завой докато завивах с 10 км/ч :) при обръщането се подпря на лоста за смяна на скоростите и оста която излиза от мотора се счупи
все още ми е странно как се счупи ос с 10 мм диаметър, предполагам че нарочно е направено така да не прави поразии навътре по скоростната кутия
сега като гледам има към 8-10 мм ос стърчи след семиринга права е няма изкривявания, все едно е отрязана така се е счупила

взех няколко вида лепила течен метал, маджун и прочее уж са много здрави, лепих разни винтове да видя как е положението но ми изглежда слабичко и нищо няма да стане

чудя се дали да не пробвам да пробия малък отвор 3-4 мм и с метчик да навия резба в оста след това да закрепя другото парче което е в лоста от педала с винт и пак да подсигуря с някакво лепило?

някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2015, 15:33 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1154
Местоположение: София
За твое съжаление ще кажа, че това дето го мислиш, зор ще стане, защото дори и да закрепиш двете парчета едно към друго те трябва да се "заключват" помежду си, така че да няма превъртане между тях. Това означава, че освен дупка ще трябва да изрязваш и някакъв вид шлици, което ще си е зор.

Другото е да го свалиш и да заваряваш, но тогава има вероятност да се изметне.

Ако ти занимава с пипкави работи, пробвай да си намериш тръба с вътрешен диаметър по диаметъра на оста, така че да "шинираш" двете парчета. Ако размерът е достатъчно точен може би има шанс сглобката да стане достатъчно стегната и с малко уплътняване с някой от тези "течните метали" да стане нещо. Другото е да се капне по една заварка на всеки край на тръбичката. Става пипкаво и "побългарено", ама друго не виждам как да стане.

Моят съвет е все пак да проучиш "нормалния" начин и да видиш в някой мануал или part list доколко е трудно да се смени въпросната ос с нова. Обикновено не е чак такъв зор. А новата предполагам може да се купи дори и от щатите за този модел.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2015, 18:07 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2009, 15:05
Мнения: 736
Местоположение: пловдив
сега проверих нова ос струва $72 и това е вариант, но ще трябва да отварям скоростната кутия :(

_________________
живота е смъртоносна болест предавана по полов път


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com