Щом е ново ще искат СЕ сертификат (преведен!) и документ за платени митнически сборове, а там вече няма да може да скрият цифрите. А и в договора и във фактурата трябва да пише номера на рамата, за да може документите да се "навържат", че са за едно и също и определено МПС. После този номер ще го търсят и върху СЕ табелката, занитена за рамката.
Ако вносителят е един, а продавачът друг, може да се заядат, и че митническите документи не са пълни и да трябва да се носят разни декларации и договори за представителство и т.н. Ако на митническите документи има номерът на рамата е идеално, ама това никога не се случва. Затова спасението е да ги затрупаш с хартии. Колкото повече, толкова по-добре. Ако има разни чужбински с легализирани преводи още по-добре. Braingames и психологични трикове един вид
По принцип КАТ не ги вълнува стойността, но най-вероятно ще ти излязат с номера, че копията са "фалшиви" и има "корекции" по тях. А отказ за регистрация се оспорва в съда. Ако ти се занимава - давай! Най-вероятно ще спечелиш, но ще си останеш само с моралната победа (след бая време!), тъй като законово КАТ има право да откаже регистрация при съмнение и по преценка на служителите му, т.е. едва ли ще си променят практиката.
P.S. Всичките тези мотики съм ги настъпвал в софийския КАТ. Не знам при вас, там на източното крайбрежие, какви са практиките. Нали сме егати голямата държава, та затова всеки областен КАТ е като общинските администрации - всеки си е с някаква собствена форма на лудост!!!