Дата и час: 23 Окт 2018, 08:11

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2009, 23:18 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
колеги времето е все оште хубаво за да се покарат машинките но аз след последното возене имам проблем. Преди 2 дена доста лошичко покарах и преди да се пребера нешто fzr 600 направи проблем след 7000 оборота неработи както трябва някои ако има идея от какжво е благодяра .
Мисслех че е от свештите и ги смених преди малко ама и е са6тото иначе на място се фурсира без пр.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2009, 11:29 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2006, 17:34
Мнения: 3101
Местоположение: Пирдоп-Златица / С 42.71 424-И 24.135 18 /
Игли.

_________________
0886433334
http://www.sbm-bg.com/
Невъзможно е да се направи нещо глупакоустойчиво – глупаците сa така изобретателни.
Продавам Suzuki Katana 1100F;
http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=12&t=34279


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2009, 15:07 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
Благодаря за съвета! Ще започна от иглите, дано да е само това. Още веднъж благодарско!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 12:11 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2006, 17:34
Мнения: 3101
Местоположение: Пирдоп-Златица / С 42.71 424-И 24.135 18 /
kkdanev написа:
Благодаря за съвета! Ще започна от иглите, дано да е само това. Още веднъж благодарско!


За нищо,внимавай с мембраните като разглобяваш,огледай и тях.

_________________
0886433334
http://www.sbm-bg.com/
Невъзможно е да се направи нещо глупакоустойчиво – глупаците сa така изобретателни.
Продавам Suzuki Katana 1100F;
http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=12&t=34279


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 16:38 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2007, 20:25
Мнения: 459
Местоположение: Москва
Аз да се вмъкна тук хахахах,
ако на празен ход оборотите падат под хиляда(не всеки път) дали е от иглите?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 22:59 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
оборотите си ги даржи нормални просто като стигне 7000 оборота все едно му сваршва бензина а на место се фурсира без проблем но не ссе наемам да разглобя карбораторите така че пак ми трябва савет кои можи да ги погледне


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 23:05 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 13 Авг 2008, 01:43
Мнения: 1457
Местоположение: София
Ми кажи от кой град си, иначе как да ти отговорят хората ;)

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 23:08 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
от далбоката провинция ако накой знае и е слушал за Гоце Делчев. Тук няма майстори на мотори


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 23:34 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2006, 13:40
Мнения: 475
Местоположение: София
Хвърли едно око първо на захранването с бензин. Да не ти е задръстено вакумното кранче. Май повечето модели имат някви мрежички или нещо подобно - не си спомням точно как беше, ама може да се е задръстило. Направи му "вакум" с уста и виж дали пуска достатъчно бензинец.

_________________
Далеч съм от мисълта си ... или
Не мога да схвана мисълта си ...
...
Yamaha FZ400, FZR600R


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2009, 23:41 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
не знам кадее е това вакумно кранче но пробвзх помпата хфърля доста яко бензин и бензиновия филтар ми се стува чист лятото го смених но видимо е чист


Последна промяна kkdanev на 25 Фев 2010, 13:36, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2009, 10:22 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2006, 17:34
Мнения: 3101
Местоположение: Пирдоп-Златица / С 42.71 424-И 24.135 18 /
Имаш няколко варианта,щом си от Гоце Делчев,най удобно като гледам ти е Благоевград(имаше една тема я гледах на скоро из форума,ако я намеря ще я постна в тази),сетне София;
Стюман,Родригес,Драго всичките пишат във форума,аз лично бих заложил на тях.
Друг вариант,свързаваш се със Сюман,омайваш го че имаш готини комшийки и пивка ракия,софрата тежка и го молиш за една командировка до Гоце Делчев,та дип по между другото да погледне мотора и ако се навие си патрон....

П.П;
Тбаси,каква оферта вкарах,чак аз бих се навил хихииххихихи #-o :D :D :D :D

_________________
0886433334
http://www.sbm-bg.com/
Невъзможно е да се направи нещо глупакоустойчиво – глупаците сa така изобретателни.
Продавам Suzuki Katana 1100F;
http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=12&t=34279


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2010, 18:33 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2009, 16:16
Мнения: 32
И аз имам подобен проблем със същия мотор, само че при мен съм почти сигурен, че е от кранчето или от филтъра.
Освен това и кранчето ми капеше по малко при пуснато положение.Проблема с него го реших като му смених гумичката/пръстенчето. Дилемата ми обаче е свързана с филтъра. Понеже и аз съм от провинцията и тук нямаме
мотомагазини, взех едно такова филтърче http://media.snimka.bg/5606/017466914.jpg
Дали ще ми свърши работа или да търся някакъв по-голям? Примерно от кола?
Еди колега с ФЗР 400 ми каза, чче е карал с такъв без проблеми, но дали няма да е малък за 600 ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2010, 10:36 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2007, 01:48
Мнения: 1078
Местоположение: Sofia
И аз съм със същия филтър. Няма ядове.

_________________
---------->http://na2gumi.blogspot.com/<----------
Блог за хората, които се интересуват от мотоциклети
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2010, 13:26 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
аз цяло лято карах с сащия филтър, нямах ядове проблема се появи като го вдигнах на задна гума и рязко го изпуснах. В момента сам разхварлил целия мотор и видях че масата кам помпата беше на едно две косамчета . Надявам се да е от това


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2010, 10:56 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2009, 16:16
Мнения: 32
Че то тва чудо може ли да се изправя :lol:
Филтъра го сложих и веднага се усети разлика-вече има мощност и във ниските обороти.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2010, 11:56 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 05 Дек 2008, 17:38
Мнения: 82
hsr написа:
Че то тва чудо може ли да се изправя :lol:


Може. ;)

Провери за всеки случай и зареждането. Рядко, но се случва, то може да прецаква подаването на ток към свещите.

_________________
Сложните проблеми имат елементарни решения!
Ганьо Solutions:
Изображение

Supermoto!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2010, 00:21 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 01 Дек 2009, 22:49
Мнения: 27
за момента е мисля всичко добре но имах проблем с акумолатора . Беше се скапал запалих моторетката с подаване на ток но след като потеглих загасна , пак го запалих и отново саштото. Направо отидох и взех нов акумолатор нооо след като запалих мотора заработи много странно на 2 цилиндара. И отново ядове . Оказа се че едната бобина не хварля ток на свештите - размених захранващите кабели на бобините и стана обратното /тази която не работеше заработи/. и какво се оказа - един елемент от кумутатора направо заедно с радиаторчето под него беше се отпоил. Елемента беше пробил сменихме го и за сега няма ядове . Е дали е станало от слаб акумолатор


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2013, 02:59 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 08 Юни 2012, 21:16
Мнения: 2
Здравейте, колеги! Аз съм нов във форума и имам питане. Имам FZR 600 и го взех преди един месец. Имам проблеми - мотора пали от раз на смукач, но не може да се изфорсира, дам ли му газ гасне. Ако му сваля смукача пак гасне. Дайте ми някакъв съвет? Благодаря предварително...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2013, 09:54 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1154
Местоположение: София
1. Задръстен въздушен филтър.
2. Задръстен(и) карбуратор(и).


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2013, 16:06 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2009, 16:16
Мнения: 32
По-вероятно ми се струва да е от карбураторите.
Той филтъра трябва да не е сменян откакто е произведен мотора, че да се стигне дотам :roll:
Имах абсолютно същия случай като сложих на FZR 600 карбуратори от 400 :lol:
Моите бяха на ремонт, а ми се караше и имах под ръка такива, та си викам може и да тръгне, ама не тръгна :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com