Дата и час: 14 Ное 2018, 01:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2013, 22:51 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 29 Дек 2006, 23:14
Мнения: 111
Карам R1150R 2004 год. туинспарк. Среден разход около 5 / 100. Октановото число на зарежданият бензин не играе роля, но качеството на самият бензин има значение. Преди седмица се върнах от Черна гора и Хърватска, където врътнах около хиляда км. зареждайки предимно от гръцките бензиностанции Еко, обикновен 95 економи. Та тогава разхода падна на 4,5 / 100. Интересно защо обаче като карам с 95 економи на българските Еко, разхода пак отива на около 5 / 100. Значение има също и наличието на втори човек и куфари върху мотора.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2013, 21:50 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Юни 2007, 16:16
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
"Ako поздравяваш мен за машината, си позакъснял с 3-години :mrgreen: ."

Май за мен бяха поздравите... благодаря за което....

Ще постна една снимка скоро, но все още подготвям отделна тема относно целия ремонт на мотора - скоростна кутия, главно предаване и др....

Доколкото разбирам разхода е почти нормален...ако някой се сеща как може да го сваля още да казва... ползвам съм метода за настройка на TPS-a на Роб
Лентини: Zero=Zero: http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/zero528.shtml

_________________
I like to fly by wire


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2013, 14:20 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
FozY написа:
Astrapower написа:
Привет колега, честито за машинката. От доста време сам си пиша в темата и сам си отговарям :lol: ...

Радвам че има коментари, че от доста време сам си пиша в темата и сам си отговарям :lol: Покажи снимки на твоя "звяр", ще ми е интересно да го видя.


Ako поздравяваш мен за машината, си позакъснял с 3-години :mrgreen: .
Не се притеснявай, пиши, а ние четем. Като няма с какво да ти помогнем к'во да спамим.

Не се занимавайте с "високо" октанови... файда има само за търговеца.

Нищо особено няма по мотора:
Изображение


Поздравите бяха за колегата "batzman" :) , но нищо и на теб честитя със закъснение супер готиния GS, да му направиш 100к км ! Снимките придават колорит на темата =D>
Колега "batzman", явно си хвърлил доста усилия по възстановяването на моторетката. Ще ми е интересно да пуснеш тема със снимки по ремонта. Аз не си падам много снимките, макар че имах възможност да понатрупам доста полезни последната година, но занапред ще се старая повече. Хайде чакаме темата!
Със здраве да си ги карате колеги Ви пожелавам.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2013, 21:53 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Юни 2007, 16:16
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
Това се получи накрая:

Изображение

_________________
I like to fly by wire


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2013, 09:10 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Здравей колега, супер е машинката. Може да направим едно съвместно каране, да сравним разхода. Ето и една снимка от миналата година веднага селд като го взех. Само едно уточнение, сега е в доста по добър вид, а снимката е от телефона и качеството не е добро.

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2013, 23:47 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 24 Ное 2005, 16:43
Мнения: 969
Местоположение: Sofia
Много хубави тия БМВ-та бре :) ашкулсум :)

_________________
Riding for the Son.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2013, 10:25 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Верно че са хубави :) Време е да направим едно дружно каране. Предлагайте маршрути. Аз добре давам конструктивни идеи ама още не съм си подновил Гражданската отговорност за тази година, срааааам колеги....... и познайте дали съм го вадил от гаража :oops: ама до края на седмицата ще съм изряден вече :wink:

ПС. Поработих този зимен сезон да го приведа в ред. Посмених някои филтри,ремък и направих някои реглажи, монтирах топ-каса да е удобно. Поздрави !


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 10:08 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Юни 2007, 16:16
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
Колега,

Като спомена за топкасата, може ли който има възможност да поснима планките за окачване на въпросния куфар. Купих си зимата един такъв кит но нещо май се оказа че му липсват части и ми се иска да видя как е реализерано при вас за да си направя каквото нямам.
Един такъв въпрос: колко силно се чува бензиновата помпа. Мойта шуми доста, а когато останат 3-4 литра в резервоара, при тръгване на първа и при подаване на газ на първа и втора, вие доста отчетливо докато не се повишат оборотите или докато не върна газта (при голямо натоварване с две думи). При повече бензин в резервоара го няма този ефект, но все пак един път сравних шума на помпата на празен ход с един RS и ми се струва че мойта е доста по шумна. Може и при въпросното каране заедно да ги сравним, но ми се иска да знам предварително дали съм за нова помпа. Четох по чуждите форуми, че уж било нормално, но не ми се вярва докато не чуя и на други мотори.

_________________
I like to fly by wire


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 10:24 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Моята помпа се чува единствено при първоначално даване на контакт още преди да съм запалил двигателя. След това не се чува. Възможно е да е по-силен звукът от помпата и когато е запушен бензиновият филтър, който е успореден на помпата и стандартно също е в резервоара.
Топкасата ако е стандартна Гиви, Капа и т.н. монокей, или монолок обикновенно не е окачена с планки, а със специална стойка, която просто се захваща с болтове за рамата на мотора. :wink:

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 15:20 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Здравейте колеги. По въпросите за бензиновата помпа, ето какво устанвявам. Миналата година като го взех и всеки шум ми се струваше странен поради простата причина че не съм го чувал преди. На контакт се чува, после си жужи вътре в резервоара, но това е нормално. Тази година отварях резервоара да сменям бензиновия филтър, беше останал малко бензин и реших като сглобих всичко да го запаля. Да ама бензина беше отишъл в другата камера на резервоара и помпата започна да вие доста- нормално просто беше суха. Налях 5л. и сега си е ОК. Аз си я чувам помпата по принцип, но пък като е пълен резервоара почти няма звук (както при теб). Повечето бензин обезшумява със сигурност. Относно топ касата: чудих се какви ли не варианти и накрая се получи следното: Купих топа каса на Гиви-ползвана която беше комплект със скара за монтаж тип Монолок, която продадох понеже нямаше как да я захвана. Купих от Мотобум универсална скара Капа тип Монолок (69 лв. по спомен) и си поръчах и маунтинг кит пак на Капа за модела на цена 100лв. Мислих въртях какви ли не варианти и накрая се спрях на този вариант. Маунтинг кита представлява две рамена които се захващат с болтове на рамата и никъде не се дупчи или свободни съчинения. Освен това е съобразен със задните мигачи. Мислили са го хората, колкото и да изглежда като две криви тръби. Едва ли щеше да ми излезе по-евтино ако бях тръгнал да търся тръби и профили да ги огъвам пасвам боядисвам....а времето ми е ценно. Ето това е скарата
Изображение

а това са самите рамена които държат скарата, всичко си е болт-он

Изображение
Точния модел на скарата е kappa 635f-k6350. По неприятното е че чаках месец и половина за доставката. Но пък съм доволен. Капа и Гиви са почти 1:1 и елементи от едното пасват на другото. Ще направя по-хубави снимки да се види как точно изглежда.

Поздрави !


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 16:32 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Точно. В тези двата канала, които са в средата на скарата в ляво и в дясно са болтовете. Не е с дупка, а с канали за различни размери рама. Каналите и главите на болтовете после се покриват със специални пластмасови капачета. Монолок и монокей са различни окачвания на куфарите без значение дали са Капа, Гиви и т.н. Ако искаш само топ каса без странични куфари захващаш тази стойка за рамата и готово. Може с планки от долу, а може и с дупки през рамата от зад. Нищо няма да и стане на рамата от две дупки по 8 мм. :wink: Гледай да не стърчи куфара много назад и да се клати като стари та--ци, защото ще изкърти или скарата, или ще отчупи рамата при по-голям товар. :mrgreen: На моят заден куфар който е 52 литрово Гиви, скарата е специално допълнително укрепена отзад с диагонални железа хванати долу близо до задните степенки против такова вертикално клатене. Ето на моя ясно се виждат допълнителните опори на скарата на куфара, които са хванати за окачването на страничните куфари, които пък съответно са хванати за задните степенки и т.н. :wink: Без тези опори куфара поскачаше много гадно отзад. Сега не мърда!
Изображение
Eто още една снимка от другата страна. Вижда се ясно диагоналната разпънка, която крепи скарата на куфара. Виждат се и два допълнителни болта, които съм сложил в предната част на скарата за да я държат, и които минават през рамата и калника на мотора. Тези болтове в същност държат алуминиевата дръжка зад седалката върху рамата, която е махната, за да се монтира скарата по-близо до задната седалка.
Изображение

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 17:48 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Владич, много добре е станало при теб и не само добре ами и стабилно. Направи ми впечатление, че си махнал старничните дръжки. Скарата е добра , стабилна е, ще видя и в движение как се представя. За отстрани съм предвидил меки чанти (дисаги) от Луис. Не са като куфарите, но пък е по-добре отколкото без нищо, а багаж винаги си трябва. Ще направя снимки и ще се "похваля" какво съм сътворил. Оригиналните куфари са мнгоо хубави , но и цената им беше хубава, затова взех и дисагите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2013, 18:06 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Става много готино и с чанти. :wink: Моите странични куфари са алуминиеви по 35 литра всеки. За мен са много големи, но така купих мотора. Слагам ги страничните, само, ако тръгна някъде надалече с поне седмица каране. Иначе карам само със задният куфар и допълнителна чанта с багаж, когато се наложи на задната седалка. Даже чанта на резервоара не слагам. На времето мъкнех прекалено много багаж, но отдавна съм подбрал минималното и само най-необходимото от нещата. :)

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2013, 09:50 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Да куфарите са добър бонус към моторетката. Признавам си че нямам голям опит с мото пътуванията, но пък мерак не липсва. Гледах да се екипирам добре и нищо да не ми липсва. Миналата година направих едно каране до Пловдив и обратно и видях че липсата поне на топ каса си е проблем. Няма къде да оставиш нищо. Бях с удобна раница, но си представих че ако трябва да мина вместо 150км. да речем 300-400 или повече, едва ли гърба и кръста ще се чувстват комфортно. И после се заех с набавяне и монтажа на топ касата. В последствие купих и дисагите, които имат доста крепежни удобства (каишки, щракалки, закопчалки, ремъчета ), дет се вика ей така да има :) . Подготвям се полека полека, и ми се иска едно пътуване до Румъния да направя през септември по Карпатите. Ама здраве да е, до тогава има доста време. Запалих се по Карпатите от темите за мотопътувания в офроуд форума (има доста добри) и за Алпите разбира се, но за там трябва да посвикна с машината добре за да е по-голямо удоволствието.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2013, 18:02 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Юни 2007, 16:16
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
Едно друго питане:

Преди седмица пътувах малко из България с мотора, като след около пробег от порядъка на 160км чисто градско и 110км магистрала бензина най-ненадейно реши да свърши. Имаше на близо бензиностанция, но повече ме притесни факта, че това стана без никаква сигнализация, например лампа за горивото или нещо подобно. До тогава лампата светваше след изминати около 230км, което по ТТ данни трябва да е при остатък от около 8л. (21л резервоар - демек, доста за резерва). Сега не само, че не се задейства ами и даде разход от около 6/100. После след съответни зареждания до горе, минах няколко пъти от по 230км но пак нямаше лампа - само разхода спадна до 5,2-5,3/100км. В случай, че не е изгоряла крушката, някакви идей?

_________________
I like to fly by wire


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2013, 20:00 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Вътре в резервоара при бензиновата помпа и бензиновият филтър има поплавък, който движи палец с плъзгач по намотки. Нещо, като потенциометър, но плъзгащ. На таблото има дигитален бензиномер със черни чертички. Когато остане само една черта след известно време светва и оранжевата лампа, което е знак, че вече си минал на резерва. Това е цялата система на бензиномера на БМВ. При мен това (само една черта и след това светната оранжева лампа) се получава, след като мина 280-320 километра, но моят резервоар е 24 литра.

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2013, 20:22 
Offline
Редник
Редник

Регистриран на: 29 Юни 2007, 16:16
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
При мене няма дигитален уред за ниво на горивото - разчита се само на лампата. При големия ремонт (възстановяване) зимата смених горивния филтър, при което прегледах основно целия механизъм с плъзгача и тн., но проблеми нямаше, а и до сега си работеше всичко горе долу добре ( като изключим факта, че светваше на 8 литра остатък).
В по-горния пост забравих да спомена, че след като загасна и в последствие като заредих до горе, резервоара събра около 17л, което осначава, че е имало остатък от около 4л, които помпата не може да засмуче. Това вече не знам как да го лекувам, но ще мисля по въпроса....
Другото което ми идва на ум е, че резервоара може и да не е 21л, както пише по книгите, а примерно 18...., но това ме съмнява доста....

_________________
I like to fly by wire


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2013, 10:07 
Offline
Капитан
Капитан

Регистриран на: 10 Юли 2009, 17:53
Мнения: 322
Местоположение: Пазарджик
Не са особено точни тези бензиномери. Но нали ги има. :wink: На предишният ми мотор Хонда Африка Туин RD 07 нямаше никакъв показател за бензина, нито лампа, нищо. И всеки път нулирах малкият брояч на километража, когато зареждах, за да знам кога пак да заредя. Иначе, както си върви и спира, и после ядове. :D
Тук, ако не ти е изгоряла крушката на БМВ-то ще трябва да проверяваш цялата инсталация и евентуално пак да сваляш и отваряш резервоара, ако не е крушката.

_________________
BMW R 1100 GS.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения, и действия.
Човек не спира да кара мотор, защото е остарял. Човек е остарял, когато спре да кара мотора си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2013, 08:53 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
От вчера, вече сме с регулирани клапани благодарение на Сево. Разликата с преди е осезаема, тиха и равномерна работа.....супер доволен съм.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2013, 09:11 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2012, 13:39
Мнения: 29
Местоположение: София/Пловдив
Ето и една свежа снимка от вчера:

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com